Bolderbast Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 1 uur geleden zei Beppu: Melo . In zo'n rijtje verwacht je dan ook een Kevin Prince Boateng ofzo Arthur Melo ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 1 minuut geleden zei Acquafresca: Als jij dingen afkapt als Liverpool fan, wat een vergelijking, onzin etc dan is een discussie onnodig. Nja, als jij inderdaad het idee hebt dat Milner die goed invalt voor Thiago een mooie vergelijking is met wanneer VDB - de veel betere voetballer - invalt voor McTominay die werkelijk met elke balcontact iets fout doet en dan de opmerking "wat een vergelijking" niet kan hebben, dan ja, is het weinig zinvol om nog te discussiëren inderdaad. Bedankt en de groeten dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Ooh straks middenveld van mctominay, Fred en Rabiot... Dan word je pas echt depressief. Is belotti trouwens niet free agent? Waarom zouden ze voor Arnautovic gaan als die er is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 minutes ago, AntiChrist7 said: Ooh straks middenveld van mctominay, Fred en Rabiot... Dan word je pas echt depressief. Is belotti trouwens niet free agent? Waarom zouden ze voor Arnautovic gaan als die er is? die gaat naar Roma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Sesko schijnt dus ook niet te komen. Je zou maar supporter zijn van die club, ik zou er allemaal heel verdrietig van worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 minutes ago, Socrates said: Sesko schijnt dus ook niet te komen. Je zou maar supporter zijn van die club, ik zou er allemaal heel verdrietig van Rangnick had gelijk toen hij zei dat United 10 nieuwe spelers nodig heeft. Mijn voorspelling van een 10e plek lijkt nou niet zo gek meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 17 uur geleden zei Azpi: Rangnick had gelijk toen hij zei dat United 10 nieuwe spelers nodig heeft. Mijn voorspelling van een 10e plek lijkt nou niet zo gek meer. In de NBA en NHL zouden ze dit de 'rebuilding years' noemen. Dat zou Man Utd ook gewoon uit moeten durven spreken. Gaan ze niet doen met die Amerikaantjes aan de top, weet ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Die Amerikanen willen United wel verkopen hoor, maar tegen de juiste prijs. Er zijn al verschillende mensen geweest die United wilden komen, maar het bedrag was niet goed genoeg. Er zou juist iemand moeten komen die een United hart heeft en niet United ziet als een speeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 18 uur geleden zei Socrates: Je gaat letterlijk gewoon niet in op de argumenten die ik geef mbt Van de Beek. Kan je wel zo kinderachtig gaan doen, maar dat is nergens voor nodig. jij hebt er echt verstand van en ik geniet van je posts. Chapeau daarvoor. Alleen enig subjectiviteit is zelfs jou niet vreemd, je blinde liefde voor Vd Beek is ongefundeerd en irritant, kap daarmee. Je kan allerlei excuses verzinnen maar voor een middenvelder die bij Everton niet genoeg presteert of zelfs op de bank zit kan je nooit verwachten dat hij zomaar een basisspeler gaat zijn bij United. En dan zeg je het kan wel, zie tweede helft. Onzin. Toen stond United achter, en werd er iets anders verwacht dan als je begint 0-0. Ook Brighton gaat met een 0-2 voorsprong heel anders voetballen, totaal onvergelijkbaar. Durf wel te stellen dat als Donny was gestart, hij gewoon mee ging in de malaise en hij wederom afgemaakt zou worden in de pers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Thiago dus minimaal 6 weken out. Hopen dat er nog een middenvelder bij komt hoor. Al zou Milner basis moeten staan, omdat hij laatst geweldig inviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: jij hebt er echt verstand van en ik geniet van je posts. Chapeau daarvoor. Alleen enig subjectiviteit is zelfs jou niet vreemd, je blinde liefde voor Vd Beek is ongefundeerd en irritant, kap daarmee. Je kan allerlei excuses verzinnen maar voor een middenvelder die bij Everton niet genoeg presteert of zelfs op de bank zit kan je nooit verwachten dat hij zomaar een basisspeler gaat zijn bij United. En dan zeg je het kan wel, zie tweede helft. Onzin. Toen stond United achter, en werd er iets anders verwacht dan als je begint 0-0. Ook Brighton gaat met een 0-2 voorsprong heel anders voetballen, totaal onvergelijkbaar. Durf wel te stellen dat als Donny was gestart, hij gewoon mee ging in de malaise en hij wederom afgemaakt zou worden in de pers. God, krijg je hem ook weer. Blinde liefde? Vent, het is heel simpel: Van de Beek is in balbezit in alles een betere voetballer dan McFred. Dat zie je elke invalbeurt - of startbeurt, zie Rayo bijvoorbeeld - wel weer terug. En nogmaals, bij Everton kwam hij zonder enig wedstrijdritme. Toen speelde hij wel degelijk in de basis, als één van de twee verdedigende middenvelders zelfs - goede wedstrijd tegen Leeds, tegen Man City hield hij zelfs De Bruyne uit de wedstrijd - maar raakte hij geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 29 minuten geleden zei Socrates: God, krijg je hem ook weer. Blinde liefde? Vent, het is heel simpel: Van de Beek is in balbezit in alles een betere voetballer dan McFred. Dat zie je elke invalbeurt - of startbeurt, zie Rayo bijvoorbeeld - wel weer terug. En nogmaals, bij Everton kwam hij zonder enig wedstrijdritme. Toen speelde hij wel degelijk in de basis, als één van de twee verdedigende middenvelders zelfs - goede wedstrijd tegen Leeds, tegen Man City hield hij zelfs De Bruyne uit de wedstrijd - maar raakte hij geblesseerd. Ik ben het met je eens, maar jij doet alsof het gewoon zo normaal is om hem op te stellen. Terwijl de twijfels van Aqcuafresca zijn geheel terecht. Jij kan wel over Everton beginnen, maar over het algemeen is zijn uitleenperiode van 6 maanden ronduit teleurstellend geweest voor iemand die zo hoog wordt aangeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik ben het met je eens, maar jij doet alsof het gewoon zo normaal is om hem op te stellen. Terwijl de twijfels van Aqcuafresca zijn geheel terecht. Jij kan wel over Everton beginnen, maar over het algemeen is zijn uitleenperiode van 6 maanden ronduit teleurstellend geweest voor iemand die zo hoog wordt aangeschreven. In die zes maanden was hij langdurig geblesseerd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Ja hij was geblesseerd en als die fit was speelde hij onopvallend of bank. Teleurstellende periode dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Hij wil het niet begrijpen. Geen wedstrijdritme. Toch redelijk vlug basisplaats als verdedigende middenvelder, niet zijn normale positie. Goede, imponerende wedstrijd tegen Leeds. Tegen Man City imponerend, speelde De Bruyne er gewoon uit. Geblesseerd langdurig, pas op het einde weer terug in volle degradatiestrijd. Lees net dat Ten Hag met Rabiot gebeld zou hebben om te vertellen dat hij hem graag wil. Wat een lachertje. Kijkt die vent wel wedstrijden terug? Rabiot was zo'n beetje de grootste stoorzender afgelopen seizoen. Hielp ook niet dat hij naar links werd geschoven, maar toch, wat speelde die altijd slecht, zeg. Nog lui ook. Wat dat betreft net de gemiddelde MU'er in topics als deze die Ten Hag. Wat een afgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Socrates: Hij wil het niet begrijpen. Geen wedstrijdritme. Toch redelijk vlug basisplaats als verdedigende middenvelder, niet zijn normale positie. Goede, imponerende wedstrijd tegen Leeds. Tegen Man City imponerend, speelde De Bruyne er gewoon uit. Geblesseerd langdurig, pas op het einde weer terug in volle degradatiestrijd. Lees net dat Ten Hag met Rabiot gebeld zou hebben om te vertellen dat hij hem graag wil. Wat een lachertje. Kijkt die vent wel wedstrijden terug? Rabiot was zo'n beetje de grootste stoorzender afgelopen seizoen. Hielp ook niet dat hij naar links werd geschoven, maar toch, wat speelde die altijd slecht, zeg. Nog lui ook. Wat dat betreft net de gemiddelde MU'er in topics als deze die Ten Hag. Wat een afgang. Dat is alleen voor hele grote spelers weggelegd. Donnie is een middenvelder van wereldklasse dan. Edit: dit was een grapje he. Voor ik weer een lap rond mijn oren krijg. 9 augustus 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 21 minuten geleden zei Socrates: Hij wil het niet begrijpen. Geen wedstrijdritme. Toch redelijk vlug basisplaats als verdedigende middenvelder, niet zijn normale positie. Goede, imponerende wedstrijd tegen Leeds. Tegen Man City imponerend, speelde De Bruyne er gewoon uit. Geblesseerd langdurig, pas op het einde weer terug in volle degradatiestrijd. Lees net dat Ten Hag met Rabiot gebeld zou hebben om te vertellen dat hij hem graag wil. Wat een lachertje. Kijkt die vent wel wedstrijden terug? Rabiot was zo'n beetje de grootste stoorzender afgelopen seizoen. Hielp ook niet dat hij naar links werd geschoven, maar toch, wat speelde die altijd slecht, zeg. Nog lui ook. Wat dat betreft net de gemiddelde MU'er in topics als deze die Ten Hag. Wat een afgang. Jij wil het niet begrijpen met op het einde terug volle degradatiestrijd. Zijn laatste wedstrijd bij Everton was tegen Arsenal 13 mei, daarvoor speelde hij voor het laatst in maart. De eerste 6 wedstrijden speelde hij gewoon bij Everton, dat was soms beter dan de andere keer, tot aan zijn blessure. Om dan ervan uit te gaan dat hij makkelijk basisspeler kan worden bij United lijkt mij een iets te makkelijke conclusie, daar ging het mij om. Een blessure hoort ook bij een teleurstellende periode. Ik gaf alleen aan dat in zijn totaliteit die verhuurperiode tegen is gevallen, met 7 potjes en een lange blessure erbij kun je dat idd concluderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Prima cimbomcu, geblesseerd raken valt erg tegen en dan heb je geen recht op een basisplek ten kosten van McTominay. Hartstikke goed, val nu maar weer een ander lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Zojuist zei Socrates: Prima cimbomcu, geblesseerd raken valt erg tegen en dan heb je geen recht op een basisplek ten kosten van McTominay. Hartstikke goed, val nu maar weer een ander lastig. Jij draait de zaken zo erg om hier. De periode bij Robben was achteraf ook teleurstellend op het laats bij Groningen, we hadden liever iets anders gezien. Ikzelf, en Acquafresca geven helemaal niet aan dat Vd Beek geen goede optie is om te starten, wij zetten alleen onze vraagtekens bij je stelligheid dat hij het even zou doen. Gezien hij bij United tot op heden niet aan de bak komt en hij ook bij Everton (zijn schuld of niet) niet een succesvolle periode heeft gehad helpt daar niet bij. Dat ik hem liever zie spelen dan Fred is wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Oei, Arnautovic niet naar Utd, tijd voor plan F. @cimbomcu, discussie met Zeus is zinloos, zijn waarheid verandert niet, al kom je met 500 goede redenen. vd Beek viel tegen bij Everton, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Ik heb Van de Beek meermaals gezien bij Everton en vond hem niet teleurstellend. Een blessure reken ik hem niet aan. Van de Beek is aan de bal 100x beter dan McTominay en 20x beter dan Fred. McFred starten is het slechtste wat je kan doen in je eerste wedstrijd als nieuwe coach van ManU. Ik ben het gruwelijk oneens met jou en Acqua en vind het ook geen 'discussie' waard, eigenlijk. Beetje als uitleggen dat Sneijder een betere tien was vergeleken met Immers. 3 minuten geleden zei Satyr: Oei, Arnautovic niet naar Utd, tijd voor plan F. @cimbomcu, discussie met Zeus is zinloos, zijn waarheid verandert niet, al kom je met 500 goede redenen. vd Beek viel tegen bij Everton, feit. Goede redenen ja, grappig. Je lult uit je nek en komt hier enkel om te provoceren met je anti-sociale inborst, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 4 minuten geleden zei Satyr: Oei, Arnautovic niet naar Utd, tijd voor plan F. @cimbomcu, discussie met Zeus is zinloos, zijn waarheid verandert niet, al kom je met 500 goede redenen. vd Beek viel tegen bij Everton, feit. Ten Hag wil Gakpo heb ik net gelezen. Weet niet of het correct is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Ten Hag wil Gakpo heb ik net gelezen. Weet niet of het correct is. Da's al beter dan Arnautovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten