Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

15 uur geleden zei Kyrill:

Nou nou wat erg 10 miljoen per jaar. Je komt van Ozil af 25 miljoen ofzo en Auba ook zoiets.

200k per week of 10 miljoen per jaar is net aan 11k per week meer dan Bruno Fernandes maar flink minder dan Martial 250k per week, Varane 340k pond per week, Sancho 350, De Gea 375 en Crisstina  510 maar moet natuurlijk altijd over Arsenal gaan:classic_rolleyes::mmm::cab:;e

Lieverd waarom United erbij halen?

2 uur geleden zei delichris:

Lieverd waarom United erbij halen?

Spijt me schat. Was even gefrustreerd, had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich, met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee", aan mijn maat merk ik echt regelmatig, het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. 

Edited by Kyrill

Zojuist zei Kyrill:

Spijt me schat. Was even gefrustreerd had niet moeten doen. Is niet alleen hier, ook in Engeland zelf. Iedereen "bemoeit" zich met alles omtrend Arsenal. Natuurlijk is bij positieve nieuws als nu Jesus fijn, al het negatieve wordt veel meer uitvergroot en benadrukt dan bij welk ander PL team dan ook. Voor mij valt nog redelijk "mee" aan mijn maat merk ik echt regelmatig het hem behoorlijk opvreet en stress op levert van tijd tot tijd. 

Lekker laten gaan. Er is maar één club die gehaat wordt in Engeland en dat is niet Arsenal hoor.

6 minutes ago, Arezo said:

Spoiler: het werd Nothing.

All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid 

5 minutes ago, Bogatyr said:

Ik snap eigenlijk de keuze niet. Op Demir moment vind ik Arsenal aantrekkelijker dan Chelsea.

Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager. Misschien dat die meer speelt bij Arsenal, maar met 5 wissels zal die zeker vaak spelen voor Chelsea (als het door gaat)

Edited by Azpi

Zojuist zei Azpi:

All for nothing is een betere titel, aangezien ze CL hebben weggegooid 

Gebaseerd op wat? Chelsea heeft CL voetbal en een betere manager 

Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt.

1 minute ago, Bogatyr said:

Voor mij persoonlijk is Arsenal aantrekkelijker, qua speelstijl en spelers zelf. Ik zou liever spelen met een Saka, Smith Rowe, Martinelli en Jesus dan met Havertz, Werner en Mount. En dit jaar gaat het niet veel worden in de CL met Chelsea me dunkt.

Okay fair enough, ik denk dat we best wel kans maken op een goed seizoen 

1 minuut geleden zei Azpi:

Okay fair enough, ik denk dat we best wel kans maken op een goed seizoen 

Ik kan er helemaal naast zitten maar misschien gaan ze nog wat doen na het vertrek van Lukaku.

3 hours ago, Bogatyr said:

Ik kan er helemaal naast zitten maar misschien gaan ze nog wat doen na het vertrek van Lukaku.

qua transfers? De verwachting is Sterling, Koundé en De Ligt/Koulibaly

Edited by Azpi

15 uur geleden zei Bogatyr:

Ik snap eigenlijk de keuze niet. Op dit moment vind ik Arsenal aantrekkelijker dan Chelsea.

Maar je denkt wel dat ''we'' Arsenal 7e wordt maar?:classic_rolleyes::classic_wacko:

@Arezo wat kinderachtig, wat jij wil.

Edited by Kyrill

25 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik zei ook dat dit onder voorbehoud was van eventuele transfers.

(y) off topic :toffe nieuwe avatar

@Azpi wij hebben Raphinha ook niet per se nodig. Saka, Martinelli, ESR, Pepe(die waarschijnlijk wegaat, maar toch), Reiss Nelson, Jesus(spits waarschijnlijk, maar weten we allemaal door City kan ook op rechts)

Edited by Kyrill

3 hours ago, ElMarcos said:

Mooie stap voor hem en ook goed voor Spurs, want een extra aanvaller die zich bewezen heeft is niet slecht voor ze.

Is ook voor Conte een perfect aanvaller, heeft een van de beste verdedigende statistieken van alle aanvallers 

1512345599_Screenshot2022-06-30at13_48_29.png.f577f6847cfa7ac202738e7b508d2cd5.png

nog even de prijs opdrijven :-D

Edited by Azpi