Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Mijn voorspelling van het Premier League seizoen '22 - '23. Dit kan nog veranderen na de transfers. Op dit moment ziet het er zo uit. 

Manchester City is een machine en zal volgend seizoen de titel opnieuw pakken. Komend seizoen zal dit wel makkelijker worden als vorig seizoen. Ik twijfel nog tussen Liverpool en Tottenham op 2 en 3 of andersom. Ik verwacht dat Conte wel iets gaat doen. United een verdienstelijke 4e plaats in het eerste seizoen onder Ten Hag, met opvallend beter voetbal. Chelsea een overgangsjaar. Newcastle Europees, misschien dat ik die nog boven Chelsea zet mits leuke transfers. Wat is jullie prognose?

Arsenal = Arsenal, dusja 7e. De rest is puur op gevoel.

1. Manchester City

2. Liverpool

3. Tottenham

4. Manchester United

5. Chelsea

6. Newcastle

7. Arsenal

8. Aston Villa

9. Leicester City

10. West Ham United

11. Brighton and Hove

12. Leeds

13. Wolverhampton Wanderers

14. Everton

15. Southampton

16. Crystal Palace

17. Nottingham

18. Fulham

19. AFC Bournemouth

20. Brentford

Edited by Bogatyr

Arsenal 7e ja? Het wordt wel een rare seizoen met een wk tussendoor, maar ik verwacht niet dat Arsenal het zo slecht zal doen. Die zijn aardig aan het inkopen en met Jesus en misschien ook nog Raphinha worden die zeer sterk. 3-4 gaat net als dit jaar tussen Spurs, Chelsea en Arsenal verwacht ik. Kans bestaat natuurlijk ook nog dat Conte straks vertrekt. Het is iig nog heel vroeg voor zo een lijstje. En ja, ik denk oprecht dat hoe weinig spelers in je team meedoen met wk, hoe beter het voor je is. Breedte is nooit zo belangrijk geweest

38 minutes ago, Acquafresca said:

Arsenal 7e ja? Het wordt wel een rare seizoen met een wk tussendoor, maar ik verwacht niet dat Arsenal het zo slecht zal doen. Die zijn aardig aan het inkopen en met Jesus en misschien ook nog Raphinha worden die zeer sterk. 3-4 gaat net als dit jaar tussen Spurs, Chelsea en Arsenal verwacht ik. Kans bestaat natuurlijk ook nog dat Conte straks vertrekt. Het is iig nog heel vroeg voor zo een lijstje. En ja, ik denk oprecht dat hoe weinig spelers in je team meedoen met wk, hoe beter het voor je is. Breedte is nooit zo belangrijk geweest

er zijn ook 5 wissels komend jaar 

ik zie united echt niet boven Chelsea eindigen. 
(d)

dat is wel erg optimistisch 

oh en Crystal Palace gaat niet zo laag eindigen denk ik, die hebben echt een goed team, en een goede manager. richting de top 10 denk ik. 

Edited by Azpi

6 minuten geleden zei La Pulga:

Jesus dus naar Arsenal, die zijn wel erg lekker bezig hoor!

Eens. Die hebben de afgelopen jaren een paar goede aankopen weten te doen. Elk jaar lijken ze een stapje in de goede richting te maken. Benieuwd of Jesus zijn potentieel gaat waarmaken in Londen. 

4 minutes ago, Kyrill said:

Das minder dan 350.000 van Sterling en de 330 van Aubameyang had :D

Salarissen zijn sowieso belachelijk als je een speler wilt kopen en er is meer dan 1 club geïnteresseerd 

ik hoop dat Chelsea voor Richarlison gaat

ik vind hem wel een goed type speler, hij is agressief, irritant, werkt hard en heeft toch 10+ goals voor een dramatisch Everton. Beetje Diego Costa achtig 

Uiteindelijk hoor je als fan van je club zijnde er niet eens meer druk om te willen maken hoeveel een speler verdiend. Die prijzen zijn zo gigantisch omhoog gegaan en als die er 20 inschiet komend seizoen dan boeit het toch niet wat die voorzitter betaald voor zo'n speler.

Als je nou seizoenskaarthouder bent en de prijzen schieten omhoog om die spelers te kunnen betalen kan ik het mij nog iets voorstellen.

5 minutes ago, La Pulga said:

Uiteindelijk hoor je als fan van je club zijnde er niet eens meer druk om te willen maken hoeveel een speler verdiend. Die prijzen zijn zo gigantisch omhoog gegaan en als die er 20 inschiet komend seizoen dan boeit het toch niet wat die voorzitter betaald voor zo'n speler.

Als je nou seizoenskaarthouder bent en de prijzen schieten omhoog om die spelers te kunnen betalen kan ik het mij nog iets voorstellen.

ja als barcelona fan zou ik dat ook zeggen :classic_wink:

maar je hebt gelijk

het is niet ons geld (bij chelsea), maar bij barcelona wel, want dat is gedeeltelijk belasting geld 

Edited by Azpi

1 minute ago, La Pulga said:

Ben blij dat je het zelf toegeeft hoe hypocriet het is.

ja maar we doen er toch over discussiëren want je moet toch wat

bovendien als je principieel zegt Jesus je krijgt 150K per week of anders flikker je maar op

dan ging die gewoon naar tottenham 

1 hour ago, La Pulga said:

Dan mis ik nu even het punt van de hele discussie.

er is geen punt, dat is het punt. 

Maar bij barcelona is het wel een punt, want die kunnen geen spelers registreren, dus dan maakt het wel degelijk uit hoeveel je iedere speler betaalt aan salaris 

5 minuten geleden zei Azpi:

er is geen punt, dat is het punt. 

Maar bij barcelona is het wel een punt, want die kunnen geen spelers registreren, dus dan maakt het wel degelijk uit hoeveel je iedere speler betaalt aan salaris 

tot nu toe is het niet voorgekomen dat er een speler niet heeft kunnen spelen omdat degene niet geregistreerd kon worden.

ja misschien die ene Demir na, maja die was toch niet zo boeiend.

14 minutes ago, La Pulga said:

tot nu toe is het niet voorgekomen dat er een speler niet heeft kunnen spelen omdat degene niet geregistreerd kon worden.

ja misschien die ene Demir na, maja die was toch niet zo boeiend.

Messi?

Waarom hebben jullie Christensen dan nog niet aangekondigd? 

Edited by Azpi

15 minuten geleden zei Azpi:

Messi?

Waarom hebben jullie Christensen dan nog niet aangekondigd? 

Ah onze lieve kleine Argentijn was ik even vergeten, die verdiende een beetje iets te veel en door de Corona is Barcelona heel wat inkomsten mis gelopen.

dat zal vast wel rond zijn. De voorbereiding is nog niet begonnen en vanaf 1 juli mogen spelers pas geregistreerd worden. Komt vast wel goed. 

1 hour ago, Bogatyr said:

52 miljoen .. gaan ze veel plezier aan beleven.

Jesus heeft net zoveel goals als Lukaku dit seizoen en dat in een beter team  

en lukaku heeft 2 wedstrijden minder gespeeld 

Edited by Azpi

5 uur geleden zei Azpi:

Jesus heeft net zoveel goals als Lukaku dit seizoen en dat in een beter team  

en lukaku heeft 2 wedstrijden minder gespeeld 

Nou en. Lukaku kostte  EDIT 115 miljoen zelfs hahhaa . En gaat nu weer weg wss 😂

Edited by Kyrill