Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

25 minuten geleden zei delichris:

Lekker dat vooral jij reageert @Kyrill. Maar ik had het ook kunnen weten, want het gaat over Arsenal :D 

En dan hier het artikel van de Sun. Hoe sommige Arsenal fans dan ook reageren :D 

https://www.thesun.co.uk/sport/18371439/erling-haaland-arsenal-kit-transfer-borussia-dortmund/

Sun lees ik niet. Riool pers. 

En ik zeg zelden nog wat over United. Jij denkt Haaland überhaupt serieus Arsenal overwoog is al grap van de maand looool. En rest zei ook al dat je raar deed. 

@Bolderbast echt he. Ben wel gewend inmiddels 

Edited by Kyrill

27 minuten geleden zei delichris:

Zegt degene die mij diezelf ook een keer zo reageerde toen er iets over United ging en ik erop reageerde.

Geen idee wat je blaat, maar blijkbaar hecht je nogal veel waarde aan het verleden. Doe gewoon niet zo flauw als het gaat om spelers of clubs anders dan jouw United. 

2 minuten geleden zei Bolderbast:

Geen idee wat je blaat, maar blijkbaar hecht je nogal veel waarde aan het verleden. Doe gewoon niet zo flauw als het gaat om spelers of clubs anders dan jouw United. 

Jij bepaalt niet wat ik wel of niet hier neer zet. Want dan moet je dit nu tegen iedereen zeggen die iets flauws zegt over een andere club. 

@Kyrill Als jij ergens kan vinden dat ik zei dat Haaland naar Arsenal gaat of denkt te gaan ben jij de held. Dat heb je zelf geïnterpreteerd. Niemand zei dat ik raar doe hoor. 

10 minuten geleden zei delichris:

Jij bepaalt niet wat ik wel of niet hier neer zet. Want dan moet je dit nu tegen iedereen zeggen die iets flauws zegt over een andere club. 

@Kyrill Als jij ergens kan vinden dat ik zei dat Haaland naar Arsenal gaat of denkt te gaan ben jij de held. Dat heb je zelf geïnterpreteerd. Niemand zei dat ik raar doe hoor. 

Niet raar dan. Niemand was het met je eens, iedereen ging tegen je in. Klopt ik bepaal niet wat jij hier neer zet. Jij ook niet wat ik hier neer zet. Maar ik postte gewoon normaal en volwassen reactie op belachelijk stuk van jou, en ga jij daar over zeuren lol. En The Sun is zelfde als Telegraaf van Nederland maar dan in Engeland. 

En wat is je punt, lekker boeiend hij ooit Arsenal shirt aan had? Harry Kane zat van 2001-2002 in jeugd van Arsenal. Dus wat is toegevoegde waarde? 

4 minuten geleden zei Kyrill:

Niet raar dan. Niemand was het met je eens, iedereen ging tegen je in. Klopt ik bepaal niet wat jij hier neer zet. Jij ook niet wat ik hier neer zet. Maar ik postte gewoon normaal en volwassen reactie op belachelijk stuk van jou, en ga jij daar over zeuren lol. En The Sun is zelfde als Telegraaf van Nederland maar dan in Engeland. 

En wat is je punt, lekker boeiend hij ooit Arsenal shirt aan had? Harry Kane zat van 2001-2002 in jeugd van Arsenal. Dus wat is toegevoegde waarde? 

Hier ga je de fout in. Niet iedereen ging tegen mij in. Er waren zelfs mensen die het leuk vonden. Maar dat jij zulke humor niet snapt is niet erg. Niet iedereen begrijpt mekaars humor. 

De gevoegde waarde ging er juist om dat Haaland in een interview zei dat hij al zijn hele leven een City fan is. Maar hij is gefotografeerd met een Arsenal shirt. 

Ik heb ook totaal niet gezegd dat ik het bepaal, maar ik reageerde op Bolderbast.

Zojuist zei delichris:

Hier ga je de fout in. Niet iedereen ging tegen mij in. Er waren zelfs mensen die het leuk vonden. Maar dat jij zulke humor niet snapt is niet erg. Niet iedereen begrijpt mekaars humor. 

De gevoegde waarde ging er juist om dat Haaland in een interview zei dat hij al zijn hele leven een City fan is. Maar hij is gefotografeerd met een Arsenal shirt. 

Ik heb ook totaal niet gezegd dat ik het bepaal, maar ik reageerde op Bolderbast.

Nou ik ga stuk man. Niet normaal. Nog nooit zo hard gelachen. Als dat vereiste is kan niemand nergens meer heen. En op die foto ziet hij er echt hooguit 12 uit of minder. Koop een taart en vier het. 

4 minuten geleden zei Kyrill:

Nou ik ga stuk man. Niet normaal. Nog nooit zo hard gelachen. Als dat vereiste is kan niemand nergens meer heen. En op die foto ziet hij er echt hooguit 12 uit of minder. Koop een taart en vier het. 

Heb je toch nog gelachen vandaag :P 

spurs heeft nu ook de race om Bissouma gewonnen

en voor maar 25 miljoen pond

dat is een koopje

dat zal wel pijn doen bij de Arsenal fans vooral aangezien ze al maanden aan hem gelinkt worden

durf te wedden dat ze komen met de strafzaak als excuus

Edited by Azpi

1 minute ago, delichris said:

Eriksen zou een bod van Manchester United hebben ontvangen. En Henderson wordt verhuurd aan Nottingham Forest.

wil Tottenham Eriksen ook niet hebben? Voor Henderson werkte het ook toen die voor Sheffield United ging spelen, dus het lijkt me een goede deal. 

23 minuten geleden zei Azpi:

spurs heeft nu ook de race om Bissouma gewonnen

en voor maar 25 miljoen pond

dat is een koopje

dat zal wel pijn doen bij de Arsenal fans vooral aangezien ze al maanden aan hem gelinkt worden

durf te wedden dat ze komen met de strafzaak als excuus

Je bent dus Spurs fan? Duidelijk. 

1 minute ago, Kyrill said:

Je bent dus Spurs fan? Duidelijk. 

waarom? is toch een goede transfer? als die voor arsenal had getekend had ik het ook een goede transfer gevonden of voor Man Utd. 

1 minuut geleden zei Azpi:

waarom? is toch een goede transfer? als die voor arsenal had getekend had ik het ook een goede transfer gevonden of voor Man Utd. 

Ik zei al vrij recent dat Tielemans naar Arsenal gaat komen. En gezien Spurs wel CL heeft gehaald verwacht ik nog wel mid van hogere categorie dan Bissouma. 

8 minutes ago, Kyrill said:

Ik zei al vrij recent dat Tielemans naar Arsenal gaat komen. En gezien Spurs wel CL heeft gehaald verwacht ik nog wel mid van hogere categorie dan Bissouma. 

Bissouma is gewoon een CL waardige speler. Tielemans is niet hogere categorie dan Bissouma, dat is dezelfde categorie. Uitblinkende spelers bij middenmotors  

Edited by Azpi

2 minuten geleden zei Azpi:

Bissouma is gewoon een CL waardige speler. Tielemans is niet hogere categorie dan Bissouma, dat is dezelfde categorie. Uitblinkende spelers bij middenmotors  

Leicester doet laatste jaren veel beter dan BHA hoor, lol. Lands titel, CL voetbal dus, 2-3 bijna weer CL voetbal, in ieder geval EL. Brighton niks van dat alles. 

1 minute ago, Kyrill said:

Leicester doet laatste jaren veel beter dan BHA hoor, lol. Lands titel, CL voetbal dus, 2-3 bijna weer CL voetbal, in ieder geval EL. Brighton niks van dat alles. 

BHA speelt wel leuker voetbal dan Leicester en doen het in mijn ogen ook relatief beter dan Leicester met het budget en de grote van de club in acht genomen 

Leicester is 1 punt boven BHA geëindigd, en Potter is ook een goede trainer

Zojuist zei Azpi:

BHA speelt wel leuker voetbal dan Leicester en doen het in mijn ogen ook relatief beter dan Leicester met het budget en de grote van de club in acht genomen 

Leicester is 1 punt boven BHA geëindigd, en Potter is ook een goede trainer

Dit seizoen ja. BHA nog 0x Europees en Leicester al die dingen die ik al noemde. Nee Leicester vind ik geen midden motor lol. 

Chelsea's schema is ook leuk

eerste wedstrijd uit naar Frank Lampard

en de 2e thuis tegen Tottenham 

@Kyrill Crystal Palace vind ik wel een goed team. Ik denk dat die echt gaan verassen komend seizoen. Die hebben een aantal goede spelers. Olise (die zou ik meteen naar Chelsea halen wanneer mogelijk), Mitchell, Mateta, Zaha & Guehi

Edited by Azpi