Azpi Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 1 minute ago, Kyrill said: Je bent dus Spurs fan? Duidelijk. waarom? is toch een goede transfer? als die voor arsenal had getekend had ik het ook een goede transfer gevonden of voor Man Utd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 1 minuut geleden zei Azpi: waarom? is toch een goede transfer? als die voor arsenal had getekend had ik het ook een goede transfer gevonden of voor Man Utd. Ik zei al vrij recent dat Tielemans naar Arsenal gaat komen. En gezien Spurs wel CL heeft gehaald verwacht ik nog wel mid van hogere categorie dan Bissouma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 (bewerkt) 8 minutes ago, Kyrill said: Ik zei al vrij recent dat Tielemans naar Arsenal gaat komen. En gezien Spurs wel CL heeft gehaald verwacht ik nog wel mid van hogere categorie dan Bissouma. Bissouma is gewoon een CL waardige speler. Tielemans is niet hogere categorie dan Bissouma, dat is dezelfde categorie. Uitblinkende spelers bij middenmotors 15 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 minuten geleden zei Azpi: Bissouma is gewoon een CL waardige speler. Tielemans is niet hogere categorie dan Bissouma, dat is dezelfde categorie. Uitblinkende spelers bij middenmotors Leicester doet laatste jaren veel beter dan BHA hoor, lol. Lands titel, CL voetbal dus, 2-3 bijna weer CL voetbal, in ieder geval EL. Brighton niks van dat alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 1 minute ago, Kyrill said: Leicester doet laatste jaren veel beter dan BHA hoor, lol. Lands titel, CL voetbal dus, 2-3 bijna weer CL voetbal, in ieder geval EL. Brighton niks van dat alles. BHA speelt wel leuker voetbal dan Leicester en doen het in mijn ogen ook relatief beter dan Leicester met het budget en de grote van de club in acht genomen Leicester is 1 punt boven BHA geëindigd, en Potter is ook een goede trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Zojuist zei Azpi: BHA speelt wel leuker voetbal dan Leicester en doen het in mijn ogen ook relatief beter dan Leicester met het budget en de grote van de club in acht genomen Leicester is 1 punt boven BHA geëindigd, en Potter is ook een goede trainer Dit seizoen ja. BHA nog 0x Europees en Leicester al die dingen die ik al noemde. Nee Leicester vind ik geen midden motor lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 @Kyrill en @delichris kunnen jullie niet samen een netwerkgame starten en ons op de hoogte houden met een novelle hiervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 57 minuten geleden zei joostmakaay: @Kyrill en @delichris kunnen jullie niet samen een netwerkgame starten en ons op de hoogte houden met een novelle hiervan? Nee dankje. Ik ben niet van het netwerken qua games. Iets met verslaving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 4 uur geleden zei joostmakaay: @Kyrill en @delichris kunnen jullie niet samen een netwerkgame starten en ons op de hoogte houden met een novelle hiervan? Dat worden fan-tas-tische updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 (bewerkt) PL schema bekend. Dit is die van Arsenal, had erger gekund... 16 juni 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ik mis 20 augustus de kraker United - liverpool door vakantie. Stiekem hoop ik dat deze ergens op Scheveningen wordt uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 (bewerkt) Chelsea's schema is ook leuk eerste wedstrijd uit naar Frank Lampard en de 2e thuis tegen Tottenham @Kyrill Crystal Palace vind ik wel een goed team. Ik denk dat die echt gaan verassen komend seizoen. Die hebben een aantal goede spelers. Olise (die zou ik meteen naar Chelsea halen wanneer mogelijk), Mitchell, Mateta, Zaha & Guehi 16 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 2 uur geleden zei delichris: Ik mis 20 augustus de kraker United - liverpool door vakantie. Stiekem hoop ik dat deze ergens op Scheveningen wordt uitgezonden. Anders in Den Haag wel bij Fiddlers of O Casey's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Anders in Den Haag wel bij Fiddlers of O Casey's Gaan vrouw en kind niet leuk vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 5 minuten geleden zei delichris: Gaan vrouw en kind niet leuk vinden Als je zegt je eerst 2 uur met haer mee gaat shoppen. Dan wil ze erna wel voetbal kijken toch? 🙃☺️ @AzpiJa dat kan wel wat worden Palace. Neem aan CC wel terug gehaald wordt naar Chelsea? Vorig seizoen was ook al best goed toch, onder Patrick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 12 minutes ago, Kyrill said: Als je zegt je eerst 2 uur met haer mee gaat shoppen. Dan wil ze erna wel voetbal kijken toch? 🙃☺️ @AzpiJa dat kan wel wat worden Palace. Neem aan CC wel terug gehaald wordt naar Chelsea? Vorig seizoen was ook al best goed toch, onder Patrick? Crystal Palace had echt veel pech vorig seizoen, wedstrijden waar ze verdiende te winnen en laatste minuut alsnog punten verloren Gallagher gaat terug naar Chelsea ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Vieira van Porto naar Arsenal lijkt mij een mooie versterking? @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 56 minuten geleden zei ElMarcos: Vieira van Porto naar Arsenal lijkt mij een mooie versterking? @Kyrill Ja mij ook wel. Alleen voor hoeveel miljoen? Hoe zeker is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 30 miljoen pond begreep ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Ja mij ook wel. Alleen voor hoeveel miljoen? Hoe zeker is dit? Dit lijkt een vrije zekere transfer van wat ik tot nu toe lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Dit lijkt een vrije zekere transfer van wat ik tot nu toe lees. Als Fabrizio het zegt klopt het he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Zojuist zei Bogatyr: Als Fabrizio het zegt klopt het he. De beste man zit er welhaast nooit naast inderdaad. Bizar wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Mane dus naar alle schijn voor 50 miljoen euro naar Bayern. Toch wel aardig veel geld voor iemand met een jaar contract. Was heel goed in het chaos voetbal van Liverpool, moet het nog zien of dat ook bij andere clubs gaat werken. Het is natuurlijk niet makkelijk om slecht te zijn bij Bayern en Mane is zelf natuurlijk ook een geweldenaar, maar vraag me af of hij voor Bayern een CL wint bijvoorbeeld. Blijf nog hopen op een creatieve middenvelder. Minamino gaat ook waarschijnlijk vertrekken voor een bedrag rond de 20 miljoen. Voor Ox en Keita zul je wss ook 50 miljoen kunnen krijgen. Dus het geld is er wss wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 3 hours ago, ElMarcos said: Vieira van Porto naar Arsenal lijkt mij een mooie versterking? @Kyrill ik snap deze transfer niet. Je hebt daar toch Odegaard en ESR??? wat moet je met nog een CAM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten