Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Gepost (edited)
4 hours ago, Jotew said:

Het is niet én, én, én. Het is of, of, of. Één van die drie met eventueel wat knaken erbij. Martinez zal niet gaan. Die andere 2 zijn ook weer niet zulke geweldenaren dat ze niet te vervangen zijn.

Ik heb het liefste Koulibaly of Fofana. Thiago Silva heeft met zijn 37 jaar oud gewoon 57 wedstrijden gespeeld dit seizoen, dus leeftijd maakt niet zo uit, zeker niet als je met 3 centrale verdedigers speelt met Koundé

Chillwell Koulibaly, Silva, Koundé James 

dat zou mijn ideale verdediging zijn

Edited by Azpi

18 minuten geleden zei Azpi:

laat me denken aan Lukaku 

Totaal niet te vergelijken

Romelu is een Targetman, bonk van een beast, niet de slankste en vooral relatief traag. Meer een tank.

Nunez is slank, snel en meer complete spits of deep lying forward. Darwin is alles maar zeker geen tank lol.

Hoi,

Deze week wordt het speelschema bekend gemaakt van de Premier League voor het nieuwe seizoen en ik ben van plan om een weekend naar Londen te gaan met mijn vader en broertje, we willen daar dan graag een paar wedstrijden bezoeken. Liefst minimaal 1 PL en 1 lower league wedstrijd. Hebben jullie tips op welke manier aan kaarten te komen?

5 uur geleden zei delichris:

Zijn hele leven al Manchester City fan  

4 kits Haaland has been pictured in from Man Utd to Arsenal - Daily Star

Waarschijnlijk wel, gezien zijn vader. Daar verandert het dragen van een Arsenal-shirtje natuurlijk niet per se iets aan.

30 minuten geleden zei Tim':

Waarschijnlijk wel, gezien zijn vader. Daar verandert het dragen van een Arsenal-shirtje natuurlijk niet per se iets aan.

Hij heeft gezegd dat hij zijn hele leven al een City fan is en dan een Arsenal shirt dragen tja. 

25 minuten geleden zei delichris:

Wat heeft dat er mee te maken?

Alles. Als een RKC-fan een keer een shirtje van Ajax draagt, boeit dat helemaal niks natuurlijk. Van een aartsrivaal oké, maar anders is dit echt niet relevant om te beweren dat hij geen City-fan zou zijn als kind.

Of nog korter, exact wat Bolderbast hierboven zegt.

Zojuist zei Oerlie:

überhaupt iemand afrekenen op wat ie als kind droeg... Daarnaast als een voetballer aangeeft al zijn gehele leven fan te zijn van een club zou ik niet al te serieus nemen.

Klopt, behalve als iemands vader daar een populaire speler was. Of in het geval van een Justin Bijlow.

1 uur geleden zei delichris:

Hij heeft gezegd dat hij zijn hele leven al een City fan is en dan een Arsenal shirt dragen tja. 

Nou en? Wat dan nog? Nieuwe Chelsea eigenaar is eigenlijk United fan? Who cares....

Daarnaast was Haaland zeker bij Dortmund, misschien bij Salzburg al onbetaalbaar voor Arsenal care.

Wij hebben Marquinhos binnen, Gabriel Jesus komt waarschijnlijk en misschien Tielemans.