Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

İnter had Barcelona natuurlijk heerlijk opgelicht destijds en hadden een selectie waar Mou kan dromen. Een geweldige spits, ideale #10, hongerige wereldspeler (Eto'o) en heel wat goede spelers die vooral in dienst van die 3 speelden. Overal waar die heen gaat zie je een vergelijkbare patroon. Özil + Ronaldo. Abraham + Pellegrini. Son en Kane hoef ik natuurlijk niet te zeggen. 

Conte is geweldig man. Zoals eerder gezegd, drukt ie gelijk zijn stempel. Maar als het even niet loopt, is die net zo snel weg, heb ik het gevoel. Boven Arteta heb je nog Howe, Thomas Frank, Hasenhutl, Tuchel en wss ook nog Rodgers. 

2 hours ago, Acquafresca said:

İnter had Barcelona natuurlijk heerlijk opgelicht destijds en hadden een selectie waar Mou kan dromen. Een geweldige spits, ideale #10, hongerige wereldspeler (Eto'o) en heel wat goede spelers die vooral in dienst van die 3 speelden. Overal waar die heen gaat zie je een vergelijkbare patroon. Özil + Ronaldo. Abraham + Pellegrini. Son en Kane hoef ik natuurlijk niet te zeggen. 

Conte is geweldig man. Zoals eerder gezegd, drukt ie gelijk zijn stempel. Maar als het even niet loopt, is die net zo snel weg, heb ik het gevoel. Boven Arteta heb je nog Howe, Thomas Frank, Hasenhutl, Tuchel en wss ook nog Rodgers. 

Julio Caesar, Zanetti, Materazzi, Lucio, Chivu, Maicon, Motta, Cambiasso, Sneijder, Eto’o & Milito met Balotelli nog op de bank maar @AntiChrist7denkt zeker dat het team dat Conte had veel beter was…

Conte is ook geloof ik de enige manager die de serie a ongeslagen heeft gewonnen. En alle teams die nu met 3 centrale verdedigers en 2 wingbacks spelen? Daar is Conte zowat mee begonnen. En wat betreft Spurs denk ik niet dat je iemand gaat vinden die liever Poch terug heeft dan Conte.

5 minuten geleden zei Azpi:

@Kyrillsuper Alvaro Morata naar Arsenal? Agent Morata 

Alsjeblieft niet zeg. Liever Jesus ofzo voor 50 miljoen. Als goed is gaat Nketiah bijtekenen voor 100k pond per week. Is beter allemaal dan Lacazette iig.. 

2 minutes ago, Satyr said:

30 miljoen voor Morata is een koopje, dat zou ik altijd doen

het is eigelijk een prima speler als die wat vertrouwen heeft. Arsenal heeft ook niet echt een spits die kan koppen, en Morata is daar wel goed in.

38 minuten geleden zei Azpi:

het is eigelijk een prima speler als die wat vertrouwen heeft. Arsenal heeft ook niet echt een spits die kan koppen, en Morata is daar wel goed in.

Saka en Martinelli geven niet bepaald hoge, laat staan bruikbare voorzetten. Soares ook niet, Nuno al helemaal niet. En Tierney ja die is blessie. Alles gaat laag, tap back in de voeten. 

Ik ben niet bepaald overtuigd dit seizoen 9 goals in 35 duels, ervoor 11 goals in 32 duels(beide Juventus), daarvoor 12 bij Atletico in 34 duels, daarvoor 6 goals in 15 duels. In 2016-2017 had hij 15 goals in 26  duels bij Real, dat aantal heeft ie nooit meer evenaart. Dan heb ik liever Arsenal echt werk maakt van Benzema waar we al 17 jaar aan gelinked worden...

2 hours ago, Kyrill said:

Ik ben niet bepaald overtuigd dit seizoen 9 goals in 35 duels, ervoor 11 goals in 32 duels(beide Juventus), daarvoor 12 bij Atletico in 34 duels, daarvoor 6 goals in 15 duels. In 2016-2017 had hij 15 goals in 26  duels bij Real, dat aantal heeft ie nooit meer evenaart. Dan heb ik liever Arsenal echt werk maakt van Benzema waar we al 17 jaar aan gelinked worden...

was echt frustrerend haha

Gepost (edited)
Op 25-5-2022 om 13:59 zei ElMarcos:

Benieuwd of de ster van Wrexham net zo hard gaat stijgen als die van mede eigenaar Ryan Reynolds. 

Ze verloren met 4-5 thuis van Grimsby, dus voor de 6e keer geen promotie via de play-off voor Wrexham

In League Two won Port Vale de finale op Wembley van Mansfield Town en promoveert dus.

Vanavond live op Ziggo, de finale van de Championship play-off tussen Huddersfield en Nottingham Forest (17:30)

Edited by Satyr

Helaas. Beide cups misgelopen door 1 goal. Zal me enorm verbazen als we geen spits halen. Mane heeft volgens Sky Italy ook verteld aan zijn teamgenoten dat die vertrekt. 3 finales gespeeld, 0 gescoord.. Nunez zou de logische keuze zijn. Ik zag ook Kane langskomen. Dat geloof ik niet. Of gewoon Lewa halen en nog even 2 jaar genieten 

1 minuut geleden zei Kyrill:

Hopenlijk wel ja. Maar als het al lukt, moet flink versterkt gaan worden... 

Dat moet wel lukken denk ik. Ik zie in Forrest wel een blijvertje. Niet zo'n Norwich toestanden.

Leuk dat ze terug zijn. Toch een klassieke naam in het voetbal. Benieuwd wat ze kunnen doen qua versterkingen. Ongetwijfeld wel het e.e.a., aangezien er een ongekend bedrag hun kant op komt.

Mooi dat Forest terug is in de Premier League. Las net dat zij in september, toen zij Hughton ontsloegen, laatste stond. Om maar eens te laten zien dat het ontslag van een coach soms dus wel effect sorteert.