Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Just now, Socrates said:

Conte heeft het werkelijk fantastisch gedaan weer, maar die twee hoor je alleen als er obv wat geroddel in de Britse pers wat negatiefs over hem te zeggen valt.

Lekker laten gaan.

Ik vind Conte juist verfrissend, hij geeft niet van die standaard nietszeggende antwoorden in persconferenties. Bovendien met die Levy heb je dat wel nodig dat je druk uitoefend. Dat is ook wat je als supporter wilt. 

Gepost (edited)

200 miljoen voor chelsea (zonder opbrengsten van verkopen van o.a. Ziyech, RLC, Alonso, Azpi, Kepa?, Werner?)

150 voor tottenham 

Man Utd met een nieuwe manager 

ben benieuwd wat arsenal gaat doen 

Edited by Azpi

Wat een verschil zeg ter vergelijking met andere competities. 

Ik denk dat als je het transferbudget van alle teams in Engeland bij elkaar optel je makkelijk op een miljard komt, op Real, Bayern & PSG na heeft geen enkele team in Europa 10% van dat bedrag. 

32 minuten geleden zei Azpi:

je kunt zeggen wat je wilt maar van 9e naar 4e met 2 huur spelers in een half seizoen zonder geld uit te geven is toch erg knap. Iets wat arteta met 250 miljoen in uitgaven niet kon in 3 seizoenen. Bij arteta is het weggegooid geld (als in geen CL).  maar als Conte geld krijgt word er over gezeikt 

Ho ho. Ik zeg nergens dat hij het niet goed heeft gedaan he.

Vanaf het begin dat hij werd aangesteld heb ik gezegd: let op, straks wil meneer geld en dan gaat hij dreigen met een vertrek als die zijn zin niet krijgt.... zoals die altijd doet...

25 minuten geleden zei Socrates:

Conte heeft het werkelijk fantastisch gedaan weer, maar die twee hoor je alleen als er obv wat geroddel in de Britse pers wat negatiefs over hem te zeggen valt.

Lekker laten gaan.

Ben sinds februari niet veel in dit topic geweest, dus had ook niet de kans om hem te complimenteren anders had ik het vast gedaan ;) Heb ook nooit gezegd dat hij een slechte trainer is, maar op de een of andere manier wil dat niet bij je binnenkomen....

Wil overigens The Times niet wegzetten als ' wat geroddel'. Dat laten we beter over aan de juice kanalen.

Gepost (edited)
22 minutes ago, La Pulga said:

Wat een verschil zeg ter vergelijking met andere competities. 

Ik denk dat als je het transferbudget van alle teams in Engeland bij elkaar optel je makkelijk op een miljard komt, op Real, Bayern & PSG na heeft geen enkele team in Europa 10% van dat bedrag. 

135 miljoen voor coutinho

140 voor dembele

120 miljoen voor Griezmann

dat is bijna 40% van een biljoen in miskopen 

er is niet zoveel verschil met Barcelona & Madrid. En Madrid betaalt achterlijke salarissen waarmee zelfs de Engelse clubs meestal niet willen concurreren.

Edited by Azpi

5 minutes ago, Lazy said:

Ho ho. Ik zeg nergens dat hij het niet goed heeft gedaan he.

Vanaf het begin dat hij werd aangesteld heb ik gezegd: let op, straks wil meneer geld en dan gaat hij dreigen met een vertrek als die zijn zin niet krijgt.... zoals die altijd doet...

daar heb je gelijk in. Maar waarom is dat iets negatiefs? Hij wil gewoon graag winnen en heeft geen zin om zijn tijd te verdoen met een team dat niet competitief is. Dat is zijn recht dat hij heeft verdiend door zijn vorige successen. Ik heb liever dat de manager de baas is over de club dan een paar bestuurders die misschien niet zo veel geven als het team wint of niet. 

1 minuut geleden zei Azpi:

daar heb je gelijk in. Maar waarom is dat iets negatiefs? Hij wil gewoon graag winnen en heeft geen zin om zijn tijd te verdoen met een team dat niet competitief is. Dat is zijn recht dat hij heeft verdiend door zijn vorige successen. Ik heb liever dat de manager de baas is over de club dan een paar bestuurders die misschien niet zo veel geven als het team wint of niet. 

Ik vind dreigen met een vertrek als je je zin niet krijgt kinderachtig, helemaal wanneer je dit ook in de media uit (wat hij gedaan heeft). Komt voor mij over als een huilend kind dat zijn zin niet krijgt en op de grond gaat liggen in de supermarkt... En wat me ook aan hem stoort is dat hij persmomenten - niet dit moment - aangrijpt om te klagen over hoe zwaar hij het wel niet heeft en dat hij geen steun krijgt van het bestuur.

Rafa Benitez die had daar vroeger (in zijn top tijd qua positie als trainer) ook een handje van. Vreselijk.

Het is ook geen Conte haat-dingetje. Eigenlijk gewoon een algemeen dingetje. Hekel aan trainers die continu klagen en vragen om nieuwe spelers.

1 minute ago, Lazy said:

Ik vind dreigen met een vertrek als je je zin niet krijgt kinderachtig, helemaal wanneer je dit ook in de media uit (wat hij gedaan heeft). Komt voor mij over als een huilend kind dat zijn zin niet krijgt en op de grond gaat liggen in de supermarkt... En wat me ook aan hem stoort is dat hij persmomenten - niet dit moment - aangrijpt om te klagen over hoe zwaar hij het wel niet heeft en dat hij geen steun krijgt van het bestuur.

Rafa Benitez die had daar vroeger (in zijn top tijd qua positie als trainer) ook een handje van. Vreselijk.

Het is ook geen Conte haat-dingetje. Eigenlijk gewoon een algemeen dingetje. Hekel aan trainers die continu klagen en vragen om nieuwe spelers.

Conte heeft dat soort dingen al lang besproken voordat die aan de baan begint. Als het bestuur dan niet doet wat ze hebben belooft kun je als manager eigelijk alleen op die manier druk op het bestuur leggen. Ook vind ik het in het belang van de fans dat dit in het openbaar word gedaan. Een goede manager kan verwachten dat hij zijn zin krijgt. Dat wil je als fan toch ook? Conte is loyaal aan winnen en niet aan een specifieke club. Net zoals de meeste spelers tegenwoordig 

33 minuten geleden zei Azpi:

135 miljoen voor coutinho

140 voor dembele

120 miljoen voor Griezmann

dat is bijna 40% van een biljoen in miskopen 

er is niet zoveel verschil met Barcelona & Madrid. En Madrid betaalt achterlijke salarissen waarmee zelfs de Engelse clubs meestal niet willen concurreren.

Zo, nog even een cursus rekenen zal niet mis zijn. 

En volgens mij heb ik het over de actualiteit. Ik haal ook niet een ineens Torres en Sheva aan en praat ik over de miljoenen die zij toen uitgaven.

Godverdomme, zie ik nu pas op wie ik reageer en dan besef je uiteindelijk dat je dat beter niet kan doen. Krijg vast weer zometeen een gifje naar mijn hoofd geslingerd.

12 minutes ago, La Pulga said:

Zo, nog even een cursus rekenen zal niet mis zijn. 

En volgens mij heb ik het over de actualiteit. Ik haal ook niet een ineens Torres en Sheva aan en praat ik over de miljoenen die zij toen uitgaven.

Godverdomme, zie ik nu pas op wie ik reageer en dan besef je uiteindelijk dat je dat beter niet kan doen. Krijg vast weer zometeen een gifje naar mijn hoofd geslingerd.

ik bedoelde het Engelse billion wat 1000 miljoen is 

1 uur geleden zei Azpi:

200 miljoen voor chelsea (zonder opbrengsten van verkopen van o.a. Ziyech, RLC, Alonso, Azpi, Kepa?, Werner?)

150 voor tottenham 

Man Utd met een nieuwe manager 

ben benieuwd wat arsenal gaat doen 

Hee Philip Seymour Hoffman leeft nog 😂😂😍😍

45 minuten geleden zei Azpi:

Maar je weet toch op voorhand bij wie je tekent? Levy heeft de reputatie om de vinger op de knip te houden. Of dat goed is of niet is een andere zaak, maar je moet het niet in keulen horen donderen en verontwaardigd gaan doen opeens. Daar geef ik Lazy gelijk in.

En ik vind dat zijn successen met een korreltje zout mogen genomen worden. Hij werd kampioen met een juventus dat met de concierge aan het hoofd ook kampioen zou zijn geworden. Inzaghi doet het met een half uitgekleed Inter evengoed, en wordt kampioen als Radu geen flater begaat. Ik vind het nogal tekenend dat hij nooit iets presteert in de CL (waar er echte competitie is).

Deed hij het goedmet Tottenham dit seizoen na een slechte start? Tuurlijk. is hij een betere coach dan Arteta? absoluut, maar ik kan er 30 opnoemen die een betere coach zijn dan Arteta.

We zien gewoonweer hetzelfde patroon. Als ten Hag iets deftig kan neerzetten en Arsenal misschien niet eens het laat lopen, zal 4de plaats komend seizoen geen waar zijn en gaat ie weer kleinzerig doen

Arsenal heeft jongste team van heel PL, jongste manager zowat, en meeste blessures gehad van dragende krachten. Elk "bash" /"haat" bericht van jullie op Arsenal, zie ik als stiekeme liefde voor de club. 

1 hour ago, La Pulga said:

O sorry, ik bedoelde ook Morata en Bakayoko.

morata hebben we verkocht voor 53 miljoen aan Atletico Madrid, dat is netto 13 miljoen verlies en niet 110 miljoen verlies zoals coutinho 

1 minuut geleden zei Azpi:

morata hebben we verkocht voor 53 miljoen aan Atletico Madrid, dat is netto 13 miljoen verlies en niet 110 miljoen verlies zoals coutinho 

Je snapt nog steeds niet wat ik met actualiteit bedoel he?

1 hour ago, AntiChrist7 said:

Maar je weet toch op voorhand bij wie je tekent? Levy heeft de reputatie om de vinger op de knip te houden. Of dat goed is of niet is een andere zaak, maar je moet het niet in keulen horen donderen en verontwaardigd gaan doen opeens. Daar geef ik Lazy gelijk in.

En ik vind dat zijn successen met een korreltje zout mogen genomen worden. Hij werd kampioen met een juventus dat met de concierge aan het hoofd ook kampioen zou zijn geworden. Inzaghi doet het met een half uitgekleed Inter evengoed, en wordt kampioen als Radu geen flater begaat. Ik vind het nogal tekenend dat hij nooit iets presteert in de CL (waar er echte competitie is).

Deed hij het goedmet Tottenham dit seizoen na een slechte start? Tuurlijk. is hij een betere coach dan Arteta? absoluut, maar ik kan er 30 opnoemen die een betere coach zijn dan Arteta.

We zien gewoonweer hetzelfde patroon. Als ten Hag iets deftig kan neerzetten en Arsenal misschien niet eens het laat lopen, zal 4de plaats komend seizoen geen waar zijn en gaat ie weer kleinzerig doen

voordat Conte kwam was Juventus 8 jaar lang geen kampioen geworden. Voordat Conte kwam was inter 10 jaar lang geen kampioen geworden. Toeval zeker? 

7 minutes ago, La Pulga said:

Je snapt nog steeds niet wat ik met actualiteit bedoel he?

je bedoeld met actualiteit dat Barcelona momenteel door de enorme schulden niet meer in staat is om achterlijke bedragen neer te leggen voor spelers die ze binnen 2 seizoenen met dik verlies moeten verkopen omdat ze niet hun salarisbudget kunnen handhaven?

Gepost (edited)
16 minuten geleden zei Azpi:

voordat Conte kwam was Juventus 8 jaar lang geen kampioen geworden. Voordat Conte kwam was inter 10 jaar lang geen kampioen geworden. Toeval zeker? 

je bedoeld met actualiteit dat Barcelona momenteel door de enorme schulden niet meer in staat is om achterlijke bedragen neer te leggen voor spelers die ze binnen 2 seizoenen met dik verlies moeten verkopen omdat ze niet hun salarisbudget kunnen handhaven?

Nee, Barcelona heeft geen sjeik/rus/andere mongool die geld sponsort. Geeft ook niks, ik wilde alleen aangeven dat Engeland qua geld zwaar op de andere competities voorloopt. Tottenham heeft meer te spenderen dan Real Madrid en Bayern bij elkaar. 

dat heeft niets met wanbeleid van andere teams te maken, het niveau qua geld lijkt alleen maar groter te worden tussen Engeland en andere landen.

verder ben ik weer met de verkeerde in discussie, ik ga even naar een andere topic aangezien jij alleen maar hier vertoeft. O ja, ik vind je wel lief.

Edited by La Pulga

34 minuten geleden zei Azpi:

Milan werd uitgekleed door PSG die zomer (beste spits en beste verdediger kwijt), en het koste een spookgoal van muntari en het was anders gelopen.

En inter kreeg net een hoop chinees geld, wanneer juventus afgleed.

Weten wanneer de wind draait is ook een kunst, dat moet ik hem nageven ;)

48 minuten geleden zei Azpi:

Conte heeft zowel Juve als Inter als Chelsea en nu weer Spurs totaal naar zijn hand gezet en vrijwel direct veel beter laten voetballen. Andere energie, tactiek, systeem, andere spelers, spelers op andere posities uitgevonden en ga zo maar door. Weinig coaches die zo snel een zichtbare stempel weten te drukken op een ploeg als Conte.

Maar je kan lullen als brugman, die antichrist34 zegt altijd hetzelfde terug. Heeft een enorme hekel aan Conte. Zal wel zijn omdat 'ie fan is van Milan ofzo.

Twee feiten over Conte, hij is nooit echt goed bij een club vertrokken en hij zit zeker in de top 5 beste trainers ter wereld. Misschien wel top 3 zelfs en ik vind hem ook niet ver van Klopp en Guardiola zitten.

4 uur geleden zei Socrates:

Conte heeft zowel Juve als Inter als Chelsea en nu weer Spurs totaal naar zijn hand gezet en vrijwel direct veel beter laten voetballen. Andere energie, tactiek, systeem, andere spelers, spelers op andere posities uitgevonden en ga zo maar door. Weinig coaches die zo snel een zichtbare stempel weten te drukken op een ploeg als Conte.

Maar je kan lullen als brugman, die antichrist34 zegt altijd hetzelfde terug. Heeft een enorme hekel aan Conte. Zal wel zijn omdat 'ie fan is van Milan ofzo.

doe minste moeite om de namen goed te krijgen als je iemand target?

Ik zal eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van het type coaches die snel resultaat boeken door met cash te gooien (ter indicatie, hij heeft bijna evenveel uitgegeven als de tien jaar oudere Ancelotti, die dubbel zoveer werkjaren in de hyper inflatie van de PL heeft gewerkt). Voor die man heb ik veel meer respect.) Dan wordt de spelerskern opgebrand, dan gaan zeuren dat het allemaal niet gaat zoals het moet door het bestuur en uiteindelijk niets structureel achterlaten.  Maar hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen bij tottenham (spoiler, gaat ie niet doen). Vraag de gemiddelde inter, juventus en tottenham fan wie hun beste coach was van de afgelopen decennia/um, en het antwoord zal respectievelijk zijn: mourinho, allegri en poch. Conte zal er niet tussenstaan, en met reden.

dusja, ik vind hem overroepen, en ik zou hem zeker niet bij top3 van trainers zetten. Dat hij nooit iets presteert in de CL is een indicatie daarvan. Zullen binnen een jaar zien of het iets wordt. Als hij er tegen dan al niet weg is.

17 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik zal eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van het type coaches die snel resultaat boeken door met cash te gooien

En daar ging je weer. Allang ontkracht. Juve, Inter, kern van Chelsea zelfs, nu bij Spurs maar twee matige huurlingen.. Het is niet resultaat boeken door met cash te gooien, het is het spel veranderen en zware invloed op hebben in positieve zin.

Allegri boven Conte trouwens, no way.