Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei delichris:

Nogmaals Grealish. Die was niet nodig voor City. Ze hebben daar genoeg middenvelders lopen. Ze hadden toen een gebrek aan een spits. 

Ajax had deze winter gebrek aan diepgang op de flanken en haalde Brobbey. Wat je nodig hebt en wat er beschikbaar is loopt niet altijd in lijn. Dat wil niet zeggen dat je een andere speler waar je van je denkt dat hij iets kan toevoegen in kwaliteit of breedte niet moet halen. Dat het dan uiteindelijk niet lekker uitpakt is iets anders. 

Aston Villa heeft Coutinho binnengehaald voor een bedrag rond de 15mil. Betekent dus dat Barca ruim 120mil verlies heeft gemaakt op hem. Blijft toch een mooi verhaal. Verliet Liverpool voor Barcelona om CL te spelen en te winnen. Jaar daarop uitgeschakeld door Liverpool en jaar daarop 2x gescoord tegen Barca in CL. Liverpool heeft VVD en Alisson met dat geld gehaald en is elk jaar een vd topfavorieten voor de CL. 

Ben uiteraard blij voor hem dat ie het goed doet met Gerrard en zou helemaal mooi zijn als die City een genadeklap zou geven. 

Citaat

Groot nieuws uit Brazilië, waar UOL Esporte claimt dat Arsenal en Manchester City er bijna uit zijn over Gabriel Jesus. De Braziliaan kan voor een megabedrag overstappen naar Londen.

Dat Arsenal geïnteresseerd is in Jesus, is al langer duidelijk en zelfs bevestigd. Volgens UOL is de deal bijna rond, maar nog niet helemaal. Manchester City vraagt zestig miljoen, Arsenal hoopt minder te betalen. Het lijkt erop dat de clubs elkaar vinden voor ongeveer vijftig miljoen euro. Het gaat verder nog om salaris en commissies voor de zaakwaarnemers. Jesus kan voor vijf jaar tekenen.

Edu Gaspar is technical director bij Arsenal en heeft als landgenoot van Jesus een belangrijke rol gespeeld in de gesprekken. De twee kennen elkaar al van hun gezamenlijke periode bij het Braziliaanse elftal: Gaspar bekleedde diezelfde functie bij de nationale bond. Ook manager Mikel Arteta speelde een sleutelrol. 

Jesus (25) maakte in 2016 de overstap van Palmeiras, dat meeprofiteert van de aanstaande transfer, naar Manchester City. Hij is bezig aan zijn zesde seizoen in Engeland.

Lekker @Kyrill

3 minuten geleden zei Azpi:

Arteta masterclass incoming 

Fixed that for ya mate. Cheers! Veel plezier en succes! COYG! Zelfs als we verliezen niks aan handje als we hier winnen, CL plaatsing veilig stellen op White Hart Lane.

Dat is:

spacer.png

Gepost (edited)
15 minutes ago, Kyrill said:

Fixed that for ya mate. Cheers! Veel plezier en succes! COYG! Zelfs als we verliezen niks aan handje als we hier winnen, CL plaatsing veilig stellen op White Hart Lane.

Dat is:

spacer.png

als arsenal wint is Chelsea gegarandeerd top 4, dus het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit.  Ik denk alleen dat Conte met een beter gameplan komt. Hij zal wel gaan counteren. En aangezien hij gewonnen heeft van City uit en had moeten winnen tegen Liverpool uit denk ik dat Arsenal ook geen probleem moet zijn . Maar ik ben benieuwd, ik heb er wel zin in. Als Arteta 5e word zal het wel weer Arteta out zijn

en als arsenal verliest… Burnley & Norwich zijn makkelijkere wedstrijden dan Newcastle & Everton (die nog kunnen degraderen). Zou wel spannender zijn voor de neutrale kijkers 

Edited by Azpi

10 minuten geleden zei Azpi:

als arsenal wint is Chelsea gegarandeerd top 4, dus het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit.  Ik denk alleen dat Conte met een beter gameplan komt. Hij zal wel gaan counteren. En aangezien hij gewonnen heeft van City uit en had moeten winnen tegen Liverpool uit denk ik dat Arsenal ook geen probleem moet zijn . Maar ik ben benieuwd, ik heb er wel zin in. Als Arteta 5e word zal het wel weer Arteta out zijn

en als arsenal verliest… Burnley & Norwich zijn makkelijkere wedstrijden dan Newcastle & Everton (die nog kunnen degraderen). Zou wel spannender zijn voor de neutrale kijkers 

Leeuwendeel mee eens. Maar Arsenal won van Chelsea, United EN Westham. Als eerlijk ben hecht al jaren niet zoveel waarde meer aan makkelijke of moeilijke wedstrijden in PL, kunnen en zijn allemaal moeilijk. 

Just now, Kyrill said:

Leeuwendeel mee eens. Maar Arsenal won van Chelsea, United EN Westham. Als eerlijk ben hecht al jaren niet zoveel waarde meer aan makkelijke of moeilijke wedstrijden in PL, kunnen en zijn allemaal moeilijk. 

United en Chelsea zijn echt waardeloos laatste tijd dus dat zegt niet zo heel veel. :classic_tongue:West Ham uit was wel een goede overwinning

38 minuten geleden zei Azpi:

Holding wat een kneus, had al eerder een rode kaart moeten hebben voor het schoppen van Son 

Ja, de oetlul van de dag award kunnen we alvast uitreiken aan Rob Holding. Man man man

21 uur geleden zei Vitesse88:

Die KdB  Echt by far de beste middenvelder in de wereld, wat een beest.

Ik ging even mn brillen ophalen van me auto en die gast had al hattrick gemaakt. KdB in kampioensrace is gewoon beste speler van de wereld. 

Spurs dus 3-0 al. Is toch te gek dat Kane en Son keer op keer, jaar op jaar het dit flikken met zn tweetjes. Niks anders dan respect. Son gaat zo ook topscorer worden in de competitie. Had gehoopt dat Chelsea cl zou mislopen, zit er helaas niet meer in

Ik snap Arteta niet echt, die 2e gele kaart is terecht, maar vooral heel erg dom van Holding. En de 1-0 is ook opzichtig duwen.

Maar goed, ik ben niet bepaald een Arsenal fan, dus misschien is mijn bril gekleurd.

14 minuten geleden zei Satyr:

Ik snap Arteta niet echt, die 2e gele kaart is terecht, maar vooral heel erg dom van Holding. En de 1-0 is ook opzichtig duwen.

Maar goed, ik ben niet bepaald een Arsenal fan, dus misschien is mijn bril gekleurd.

Holding was al na zijn eerste gele kaart duidelijk op zoek naar een tweede met allerlei domme overtredingen. Maar goed, Arteta kan moeilijk zeggen dat hij Holding een oetlul vindt. 

Spurs had ons 7-0 of meer kunnen verslaan... 

Maar ze gingen vanaf minuut 47 gas terug nemen, waren drukker bezig met 3-0 in stand te houden.. 

Ben Arsenal fan en Holding heeft terecht rood gekregen. Maar ik zag Ben Davies die verder geweldige pot speelde net als Hojberg, ook Arsenal speler schoppen en gebeurde er niks vervolgens... 

Zegt genoeg dit Tierney pas voor het eerst ooit dit duel floot. Iedereen lees ik overal zeggen Newcastle nog ik degradatie nood is, is complete flauwekul. Hebben al 43 punten en 6 teams onder zich. 

Gepost (edited)

Het nadeel dat arsenal heeft is dat tottenham eerst speelt dit weekend. Verder ligt alle druk op arsenal, die al ongeveer 2 maanden beweren dat ze terug naar de CL gaan. Ook heeft Arsenal van die streaks. Als je kijkt naar dit seizoen komt het zelden voor dat arsenal maar 1 wedstrijd op rij verliest.

begin van het seizoen 3 op rij verloren

Toen gewonnen van tottenham en daarna 2 gelijke spelen

Toen ging het een tijdje goed en toen verloren ze van Liverpool Man Utd en Everton (met daar tussenin een winst op Newcastle)

dan in januarie hebben ze 5 wedstrijden op rij niet gewonnen (en maar 1x gescoord)

Dan weer een goede reeks en verliezen ze 3x op rij van Crystal Palace, Brighton & Southampton

ik denk daarom dat tottenham, die ook makkelijkere wedstrijden heeft, licht favoriet is voor mij voor 4e plek

+ volgens mij heeft arsenal een hoop blessures ook nog 

Edited by Azpi

Newcastle is al veilig en Everton spelen we thuis. Hebben gewoon prima nog in eigen hand. En ook Spurs heeft genoeg punten laten liggen, meer zelfs nog. En niemand die ik ken en spreek, Arsenal fan is roept überhaupt we CL ingaan, laat staan al twee maanden. Dus dat is al je rijnste onzin @Azpi

Just now, Kyrill said:

Newcastle is al veilig en Everton spelen we thuis. Hebben gewoon prima nog in eigen hand. En ook Spurs heeft genoeg punten laten liggen, meer zelfs nog. En niemand die ik ken en spreek, Arsenal fan is roept überhaupt we CL ingaan, laat staan al twee maanden. Dus dat is al je rijnste onzin @Azpi

Hoor je dan niet wat ze zingen in het stadion? Ze zingen het letterlijk 

We’ve got Super Mik Arteta,

He knows exactly what we need,

Kieran at the back, Gabi in attack,

Arsenal on the way to Champions League.

Gepost (edited)
9 minuten geleden zei Azpi:

Hoor je dan niet wat ze zingen in het stadion? Ze zingen het letterlijk 

We’ve got Super Mik Arteta,

He knows exactly what we need,

Kieran at the back, Gabi in attack,

Arsenal on the way to Champions League.

On the way Ja. Wat ook zo is, betekent niet iedereen zegt echt GAAT gebeuren. Hebben nog steeds in eigenhand. Als Spurs van Burnley wint en je verliest bij Newcastle is gedaan is. Maar goed bij United hadden ze ook over CL, die gaan sowieso niet meer halen. 

Je kan/ik ga het ook omkeren Azpi. Na 3 duels stond Arsenal stijf onderaan. Nu zijn we tot vrij recent zelfs jouw Chelsea op 1 punt genaderd en stonden we bijna 3e. Feit is het is de PL. Spurs sinds 2019 geen CL meer wij sinds 2016. Elk duel in de PL kan zowel in praktijk als theorie heel moeilijk zijn. 

Edited by Kyrill