Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

8 uur geleden zei Socrates:

Bron?

Geruchten zijn er zeker maar rond is het nog niet. Denk dat het veel zal afhangen met wat Dembele zal gaan doen ook.

Verder wordt er nu in de media flink aan Frenkie getrokken. De link is natuurlijk makkelijk gelegd maar ik denk niet dat Frenkie het zelf wilt. 

Geflatteerde uitslag wel, op basis van de tweede helft verdiende United minstens een gelijkspel. Die Bruno is alleen zo erg uit vorm, die had nooit achter bal moeten staan. Ook vreemd dat er niet gekeken werd voor een eventuele handsbal vlak voor de 2-0.

Maar aan alle Arsenal fans, gefeliciteerd! Aan alle Manchester United fans, volgend jaar komt alles goed! 

De scheids Pawson dacht ik, had beide kanten op dubieuze beslissingen. De 2e helft heb ik vooral geslapen omdat ik gruwelijk moe ben en was. Je zou kunnen zeggen het geflatteerd was maar goed United is een grote rivaal dus dan vind ik zeker winst=winst. Maar idd Bruno had rood moeten hebben maar die hands van Cedric had ook penalty kunnen zijn en daar is gek genoeg niet eens naar gekeken. 

18 minuten geleden zei Karlo:

Had ook gewoon rood moeten hebben.

Geen idee. Ik heb het niet gezien, maar de dingen die nu gezegd worden op de social media gaan in mijn ogen veel te ver. Ook omtrent Harry gaat het gewoon te ver. 

3 minuten geleden zei delichris:

Waarom?

Het was niet alleen die actie die rood verdiende, hij liep verloren en gefrustreerd over het veld.

Maar ik was even vergeten dat we niks negatiefs over United-spelers mogen zeggen.

9 minuten geleden zei Karlo:

Het was niet alleen die actie die rood verdiende, hij liep verloren en gefrustreerd over het veld.

Maar ik was even vergeten dat we niks negatiefs over United-spelers mogen zeggen.

Dat mag je zeker wel. Maar Bruno loopt al een tijd lang verloren en gefrustreerd rond. Maar dat heeft ook te maken omdat veel spelers gewoon weg niet thuis geven. Het zijn op dit moment DeGea en Ronaldo die er voor zorgen dat het niet erger is. Van wat ik gelezen heb is de kleedkamer één grote bende. Het is geen team en Pogba zou de reden kunnen zijn. Die wordt als giftig genoemd.

4 minuten geleden zei delichris:

Dat mag je zeker wel. Maar Bruno loopt al een tijd lang verloren en gefrustreerd rond. Maar dat heeft ook te maken omdat veel spelers gewoon weg niet thuis geven. Het zijn op dit moment DeGea en Ronaldo die er voor zorgen dat het niet erger is. Van wat ik gelezen heb is de kleedkamer één grote bende. Het is geen team en Pogba zou de reden kunnen zijn. Die wordt als giftig genoemd.

Dat klopt, en daar mag dan ook iets over gezegd worden vind ik. Al zijn er natuurlijk altijd té extreme reacties op social media, daar zou ik persoonlijk weinig waarde aan hechten. Tenzij het zo ver gaat als bij Maguire, dat kan natuurlijk niet.

Ik ben ook gewoon United-sympathisant hè, dus ik ben ook gewoon fan van Bruno. En weet dus ook dat hij veel beter kan. Maar ik ben er ook van dat spelers dan hun verantwoordelijkheid pakken. In plaats van gaan lopen schoppen en mokkend over het veld sjouwen.

Ik hekel ook aan verschillende spelers, maar wat heb ik eraan om ze hier bijvoorbeeld af te branden of op Facebook of waar dan ook. Gaan ze daar beter van spelen? Nee. Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit. Ze zijn hun zakken aan het vullen en daarom ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer. Ik hoop dat veel spelers weggaan. Sowieso gaan Pogba, Cavani, Mata, Matic en Lingard weg. Zij zijn einde contract. 

55 minuten geleden zei delichris:

Ik hekel ook aan verschillende spelers, maar wat heb ik eraan om ze hier bijvoorbeeld af te branden of op Facebook of waar dan ook. Gaan ze daar beter van spelen? Nee. Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit. Ze zijn hun zakken aan het vullen en daarom ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer. Ik hoop dat veel spelers weggaan. Sowieso gaan Pogba, Cavani, Mata, Matic en Lingard weg. Zij zijn einde contract. 

Zo sta ik er ook in. Social Media zijn ronduit slecht en vervelend. Moet je gewoon zo min mogelijk van aantrekken. Is idd mentaliteit ja ze doen niet heel erg hun best maar krijgen wel 1-4 ton per week... 

11 uur geleden zei delichris:

Het ligt namelijk niet aan de manager. Want Louis kreeg ze niet aan het voetballen, Jose niet, Ole niet en nu Ralf niet. Het is pure mentaliteit.

Zo'n geweldig rijtje trainers vind ik dit anders niet.

En om het nou op mentaliteit te gooien.. Ook gewoon kwaliteit.

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden, maar van de spaarzame minuten die ik van ze heb gekeken de afgelopen seizoenen zag ik dat Guardiola een overtal creeërt door zn wingbacks naar voren te sturen. Vind er vrij weinig bijzonder aan eerlijk gezegd. Ze teren op backs met hoog uithoudingsvermogen waardoor er op een gegeven moment een gat valt en KDB de bal kan klaarleggen. Zo'n Zinchenko wordt ook compleet misbruikt en is naar mijn idee onderschat in dat systeem.

9 minuten geleden zei Sanel:

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden

Ik denk echt dat als je gister de hele wedstrijd live had gezien, dan had je dit niet gezegd. De wedstrijd - en vooral City - was zo goed omdat het zo op en neer ging. Voor de kijker vooral vermakelijk, maar als het tactisch gaat ontleden (hallo Fernandinho op rechtsback) ging er ook genoeg mis. Maar hij gaf ook een prima assist op Foden. Dat dan ook weer. Dus ja.

Op 27-4-2022 om 10:05 zei Sanel:

Ik snap de hype rondom Citeh niet. Europees gezien ook een slecht resultaat. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kijk Citeh ook zelden, maar van de spaarzame minuten die ik van ze heb gekeken de afgelopen seizoenen zag ik dat Guardiola een overtal creeërt door zn wingbacks naar voren te sturen. Vind er vrij weinig bijzonder aan eerlijk gezegd. Ze teren op backs met hoog uithoudingsvermogen waardoor er op een gegeven moment een gat valt en KDB de bal kan klaarleggen. Zo'n Zinchenko wordt ook compleet misbruikt en is naar mijn idee onderschat in dat systeem.

Ik weet niet wat je hebt genomen toen je dit schreef, maar doe mij er ook maar wat van.