Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

@Azpi GG, wat een goede pot! @Arsène was heerlijk hé, hoop echt dat je gekeken hebt...

@La Pulga dat heten wisselspelers :-D

Maar serieus wat een duel!! Om grijs van te worden! Nketiah was overduidelijk heel goed en belangrijk omdat hij 2 goals scoorde. Maar dit vond ik ook  het beste duel ooit tot nu toe van Nuno Tavares bij Arsenal maar Gabriel was in fantastische vorm die heeft echt zeker 30 bloks gemaakt op schoten van Chelsea en haalde echt ziek veel ballen weg. De laatste 3 duels viel hij door de mand maar gisteravond bij Chelsea vond ik hem echt kapot goed spelen.

Vond die penal nou niet echt veel. Speler van Arsenal houd de arm van die Chelsea speler gewoon vast onder zijn arm :-D

en aardig wat rommelgoals. of er zat iemand aan of met een gelukje voor de keeper.

Edited by sennid

11 minuten geleden zei sennid:

Vond die penal nou niet echt veel. Speler van Arsenal houd de arm van die Chelsea speler gewoon vast onder zijn arm :-D

en aardig wat rommelgoals. of er zat iemand aan of met een gelukje voor de keeper.

Nog keer kijken vriendje. Het begint met Dave /Azpi die aan Saka begint te trekken, hij start toch echt de overtreding.

Absoluut geen penalty. Azpilicueta houdt Saka heel even vast en daarna trekt Saka Azpilicueta volledig naar de grond. Dat eerste gebeurt een miljard keer per wedstrijd, dat tweede is de overtreding. Had een vrije trap voor Chelsea moeten zijn.

1 uur geleden zei Tim':

Absoluut geen penalty. Azpilicueta houdt Saka heel even vast en daarna trekt Saka Azpilicueta volledig naar de grond. Dat eerste gebeurt een miljard keer per wedstrijd, dat tweede is de overtreding. Had een vrije trap voor Chelsea moeten zijn.

1 uur geleden zei sennid:

Las net dat Saka zegt: ik moest mij wel laten vallen, met andere woorden hij kon eigenlijk gewoon doorgaan maar liet zich vallen in de hoop een penalty te krijgen.

53 minuten geleden zei W00t:

Ik wil net zeggen, had eerder een vrije trap voor Chelsea moeten zijn. Niet dat het hele gebeuren iets af zou doen aan het resultaat maar goed.

Oke, compensatie dan voor bijvoorbeeld Mount die 2x geel had moeten hebben of al die vele penalty's wij onterecht tegen krijgen. Maar met 2-3 hadden we als nog gewonnen.

1 minuut geleden zei Kyrill:

Oke, compensatie dan voor bijvoorbeeld Mount die 2x geel had moeten hebben of al die vele penalty's wij onterecht tegen krijgen. Maar met 2-3 hadden we als nog gewonnen.

image.png.f232cec922b2baa618fbefe8e95682fb.png

Sick bro

53 minuten geleden zei La Pulga:

Ten Haggie is dus officieel rond nu. 

Ben benieuwd wat hij allemaal gaat meenemen van Ajax.

Enige speler die hij meeneemt, is Timber, gok ik zo. Je wil daar als nieuwe coach nog meer groepjesvorming voorkomen, lijkt mij.

1 minuut geleden zei aron24:

Enige speler die hij meeneemt, is Timber, gok ik zo. Je wil daar als nieuwe coach nog meer groepjesvorming voorkomen, lijkt mij.

Is die goed genoeg voor de Prem ja?

15 minuten geleden zei Miz:

Is die goed genoeg voor de Prem ja?

Beter dan een groot gedeelte van verdedigers die ze daarachter hebben lopen, is hij denk ik wel. Of hij goed genoeg is tegen de echte toppers, zou natuurlijk moeten blijken. Dat kun je op voorhand natuurlijk nooit volledig zeggen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Ten Hag hem mee wil nemen. Dus het juiste antwoord op deze vraag zou zijn: Als Ten Hag hem goed genoeg acht voor de Premier League, zie ik hem Timber meenemen. Ik zie andere Ajax-spelers daar niet zo snel naartoe gaan. Vooral omdat aanvallers natuurlijk vrij overbodig zijn bij Man U (die hebben ze eigenlijk in overvloed). 

Aanvallers zijn er in overvloed, maar goeie aanvallers? Je hebt Ronaldo en Cavani, maar dat zijn niet meteen wissels op de toekomst natuurlijk. Beide zijn 35 of ouder, die gaan het geen twee seizoenen meer trekken. Dan heb je met Greenwood nog eentje die persona non grata geworden is. Dan hou je eigenlijk enkel Rashford over die kan inzetten als spits. Elanga heeft potentieel maar zich nog bewijzen. 

Over Timber dan, die zal allicht wel beter zijn dan Jones en Maguire. Lindelöf, Bailly en vooral Varane lopen er ook nog rond, niet dat hij niet beter zou kunnen zijn dan die eerste twee, maar er loopt mijn inziens meer individuele kwaliteit centraal achteraan dan in de spits.

ManU heeft wel echt een rechtsvoor nodig, zou niet gek zijn als het een linkspoot zou zijn. Dembele en Raphinha zijn ook al vaak genoemd, wie weet komt Antony daar nog bij. Een nieuwe spits zou ook kunnen. Cavani mag sowieso weg en wie weet Ronaldo ook. Die Nuñez noemen ze al.

24 minuten geleden zei Miz:

Aanvallers zijn er in overvloed, maar goeie aanvallers? Je hebt Ronaldo en Cavani, maar dat zijn niet meteen wissels op de toekomst natuurlijk. Beide zijn 35 of ouder, die gaan het geen twee seizoenen meer trekken. Dan heb je met Greenwood nog eentje die persona non grata geworden is. Dan hou je eigenlijk enkel Rashford over die kan inzetten als spits. Elanga heeft potentieel maar zich nog bewijzen. 

Over Timber dan, die zal allicht wel beter zijn dan Jones en Maguire. Lindelöf, Bailly en vooral Varane lopen er ook nog rond, niet dat hij niet beter zou kunnen zijn dan die eerste twee, maar er loopt mijn inziens meer individuele kwaliteit centraal achteraan dan in de spits.

Je vergeet even Martial die ook terug komt. In de jeugd lopen ook nog wat talenten rond.

1 minuut geleden zei delichris:

Je vergeet even Martial die ook terug komt. In de jeugd lopen ook nog wat talenten rond.

Martial is natuurlijk niet verhuurd aan Sevilla om daar ervaring op te doen en sterker terug te komen naar ManUtd. Die is gewoon niet goed genoeg en zal vertrekken in de zomer.

2 minuten geleden zei delichris:

Je denkt toch niet dat die nog een kans gaat krijgen? Die heeft het verkorven hoor. Is trouwens ook meer een flank dan een spits.

Klopt, maar hij is van nature een flankspeler. Je kan altijd een goed seizoen hebben op een andere positie, maar hij is niet de goalgetter die ze bij United nodig hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Martial maar bij United heeft die niets meer te zoeken. De perceptie heeft hij tegen daar.

4 minuten geleden zei delichris:

@La Pulga Hij kwam niet aan spelen toe en het zou mij niets verbazen als hij onder Ten Hag weer tot bloei komt.

@Miz Hij heeft onder van Gaal juist vaak in de spits gestaan en deed het goed hoor.

Dat zou mij wel verbazen, bij Sevilla is het al helemaal niks. Maar ik laat mij graag verbazen.