Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Kyrill said:

Hebben ook rust nodig maat. Maar ja misschien blessie? 

@Azpivindt je inmiddels nog steeds Buendia beter dan Odegaard? Neem aan al maanden niet meer? :)

nee daar heb je gelijk in, odegaard speelt goed laatste tijd en Buendia heeft niet eens een basis plaats 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Worden er ook nog namen genoemd die als voetballer misschien iets minder goed waren maar wel over net wat meer herseninhoud beschikken?

Ten Hag heeft namelijk wel iemand nodig die hem tegen gaat spreken als hij straks Fred op linksback en Rashford als tien gaat neerzetten en het stagneert een beetje allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die persconferenties worden lachen, als ik hem was zou ik de Bielsa methode gebruiken en gewoon een tolk naast hem zetten anders krijg je net zoals met Emery dat je niet serieus genomen word 

maar gelukkig heb je met Sky Sports en BT 2 zenders die je wel een tijdje beschermen want half de pundits zijn United figuren

hij kan beter zijn eigen mensen mee nemen, want die vriendjes politiek bij united heeft nog niet echt voor resultaten gezorgd 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Azpi:

Die persconferenties worden lachen, als ik hem was zou ik de Bielsa methode gebruiken en gewoon een tolk naast hem zetten anders krijg je net zoals met Emery dat je niet serieus genomen word 

maar gelukkig heb je met Sky Sports en BT 2 zenders die je wel een tijdje beschermen want half de pundits zijn United figuren

hij kan beter zijn eigen mensen mee nemen, want die vriendjes politiek bij united heeft nog niet echt voor resultaten gezorgd 

Dat was bij Chelsea ook zo he. Italiaanse trainers die ook de taal niet echt machtig waren. En ook daar hielp het niet met vriendjes op de bank.

Maar Keane op de bank zou in mijn ogen best wel gaan werken, maar dan als assistent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, delichris said:

Dat was bij Chelsea ook zo he. Italiaanse trainers die ook de taal niet echt machtig waren. En ook daar hielp het niet met vriendjes op de bank.

Maar Keane op de bank zou in mijn ogen best wel gaan werken, maar dan als assistent. 

de laatste 4 Italiaanse trainers hebben 3 FA Cup's (Ancelotti, Di Matteo, Conte) , 2 Premier League's (Ancelotti, Conte), 1 Europa League (Sarri) en 1 Champions League (Di Matteo) gewonnen. Di Matteo was de enige voormalig Chelsea speler. Sarri sprak inderdaad wel beroert engels :classic_tongue: en Conte op het begin ook. Chelsea had juist vrijwel geen loyaliteit naar managers toe. 

Keane op de bank is een beetje vergelijkbaar met Duncan Ferguson als assistent van Everton, dat was ook zo'n type speler. Alleen denk ik dat je dan het risico loopt dat Ten Hag soort van Assistent van Keane word want Keane lijkt me nou niet iemand die op de achtergrond blijft. Waarom kan die niet gewoon zijn eigen mensen meenemen? 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Two bids backed by US billionaires have become the frontrunners to win the £3bn race to purchase Chelsea football club, which is rushing to replace its Russian oligarch owner Roman Abramovich who has been hit with sanctions. The preferred bids are from an investor group led by Todd Boehly, the financier and owner of baseball’s Los Angeles Dodgers, and another led by Josh Harris and David Blitzer, the private equity billionaires who own sport teams including basketball’s Philadelphia 76ers, according to people with knowledge of the matter.

als we maar niet in een Arsenal of United veranderen met die Amerikanen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Azpi:

de laatste 4 Italiaanse trainers hebben 3 FA Cup's (Ancelotti, Di Matteo, Conte) , 2 Premier League's (Ancelotti, Conte), 1 Europa League (Sarri) en 1 Champions League (Di Matteo) gewonnen. Di Matteo was de enige voormalig Chelsea speler. Sarri sprak inderdaad wel beroert engels :classic_tongue: en Conte op het begin ook. Chelsea had juist vrijwel geen loyaliteit naar managers toe. 

Keane op de bank is een beetje vergelijkbaar met Duncan Ferguson als assistent van Everton, dat was ook zo'n type speler. Alleen denk ik dat je dan het risico loopt dat Ten Hag soort van Assistent van Keane word want Keane lijkt me nou niet iemand die op de achtergrond blijft. Waarom kan die niet gewoon zijn eigen mensen meenemen? 

Ik denk dat hij niet teveel veranderingen wilt doorvoeren of mag doorvoeren. Ten Hag heeft vanaf FC Utrecht ook geen eigen mensen meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The remaining contenders to buy Chelsea FC have been told they must commit at least £1bn to future investment in the club if they are to succeed in the battle to end Roman Abramovich's two-decade tenure as owner of last season's Champions League-winners.

Sky News can exclusively reveal that the quartet of bidders which were this week approved by bankers to proceed to formal offers will have to give contractual guarantees that at least £1bn of additional funding will be available for the Blues' Stamford Bridge stadium, playing squad and other areas of development.

Link naar opmerking
Deel via andere websites