Azpi Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 2-3 hahahahaha wat een vreemd team is dat leeds toch, absolute chaos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Geen Ramsdale en Martinelli @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Arsène: Geen Ramsdale en Martinelli @Kyrill Hebben ook rust nodig maat. Maar ja misschien blessie? @Azpivindt je inmiddels nog steeds Buendia beter dan Odegaard? Neem aan al maanden niet meer? 19 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 hour ago, Kyrill said: Hebben ook rust nodig maat. Maar ja misschien blessie? @Azpivindt je inmiddels nog steeds Buendia beter dan Odegaard? Neem aan al maanden niet meer? nee daar heb je gelijk in, odegaard speelt goed laatste tijd en Buendia heeft niet eens een basis plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Hebben ook rust nodig maat. Maar ja misschien blessie? @Azpivindt je inmiddels nog steeds Buendia beter dan Odegaard? Neem aan al maanden niet meer? Ja blessie en ziek :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Wel lekkere overwinning CL volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 gefeliciteerd hakim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) chelsea boys Guéhi ook opgeroepen voor Engeland voor de eerste keer, en Tomori nog steeds niet opgeroepen maar Maguire & Mings wel…… 20 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) ook even de club afpakken dan 20 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 (bewerkt) United zou voor Hasenhüttl moeten gaan, dat is echt een goede manager, die maakt spelers ook echt beter. En dan Livramento en Ward-Prowse meenemen ook 20 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Mike Dean gaat aan het eind van het seizoen stoppen met fluiten. Wat zal die dan vaak bij Tranmere op de tribune staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 1 uur geleden zei delichris: Mike Dean gaat aan het eind van het seizoen stoppen met fluiten. Wat zal die dan vaak bij Tranmere op de tribune staan. Kan niet zeggen ik er heel rouwig om ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Nee ik ook niet, maar wel een ervaren man minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Nu Ten Hag zeer nadrukkelijk in beeld is bij United gaan ze het ook hebben over zijn assistent. Rio Ferdinand zou zich al aangeboden hebben, maar United zit aan RvP te denken. Terwijl de fans juist Roy Keane als assistent zouden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Worden er ook nog namen genoemd die als voetballer misschien iets minder goed waren maar wel over net wat meer herseninhoud beschikken? Ten Hag heeft namelijk wel iemand nodig die hem tegen gaat spreken als hij straks Fred op linksback en Rashford als tien gaat neerzetten en het stagneert een beetje allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Ik zou zelf graag Roy Keane in de dugout willen zien. Aangezien hij zelf een redelijke mening heeft van hoe het moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) Die persconferenties worden lachen, als ik hem was zou ik de Bielsa methode gebruiken en gewoon een tolk naast hem zetten anders krijg je net zoals met Emery dat je niet serieus genomen word maar gelukkig heb je met Sky Sports en BT 2 zenders die je wel een tijdje beschermen want half de pundits zijn United figuren hij kan beter zijn eigen mensen mee nemen, want die vriendjes politiek bij united heeft nog niet echt voor resultaten gezorgd 24 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Alleen al om zijn Engels moet ten Hag het (niet) doen. Niveautje Pieter de Jongh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 1 uur geleden zei Azpi: Die persconferenties worden lachen, als ik hem was zou ik de Bielsa methode gebruiken en gewoon een tolk naast hem zetten anders krijg je net zoals met Emery dat je niet serieus genomen word maar gelukkig heb je met Sky Sports en BT 2 zenders die je wel een tijdje beschermen want half de pundits zijn United figuren hij kan beter zijn eigen mensen mee nemen, want die vriendjes politiek bij united heeft nog niet echt voor resultaten gezorgd Dat was bij Chelsea ook zo he. Italiaanse trainers die ook de taal niet echt machtig waren. En ook daar hielp het niet met vriendjes op de bank. Maar Keane op de bank zou in mijn ogen best wel gaan werken, maar dan als assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 (bewerkt) 1 hour ago, delichris said: Dat was bij Chelsea ook zo he. Italiaanse trainers die ook de taal niet echt machtig waren. En ook daar hielp het niet met vriendjes op de bank. Maar Keane op de bank zou in mijn ogen best wel gaan werken, maar dan als assistent. de laatste 4 Italiaanse trainers hebben 3 FA Cup's (Ancelotti, Di Matteo, Conte) , 2 Premier League's (Ancelotti, Conte), 1 Europa League (Sarri) en 1 Champions League (Di Matteo) gewonnen. Di Matteo was de enige voormalig Chelsea speler. Sarri sprak inderdaad wel beroert engels en Conte op het begin ook. Chelsea had juist vrijwel geen loyaliteit naar managers toe. Keane op de bank is een beetje vergelijkbaar met Duncan Ferguson als assistent van Everton, dat was ook zo'n type speler. Alleen denk ik dat je dan het risico loopt dat Ten Hag soort van Assistent van Keane word want Keane lijkt me nou niet iemand die op de achtergrond blijft. Waarom kan die niet gewoon zijn eigen mensen meenemen? 24 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Quote Two bids backed by US billionaires have become the frontrunners to win the £3bn race to purchase Chelsea football club, which is rushing to replace its Russian oligarch owner Roman Abramovich who has been hit with sanctions. The preferred bids are from an investor group led by Todd Boehly, the financier and owner of baseball’s Los Angeles Dodgers, and another led by Josh Harris and David Blitzer, the private equity billionaires who own sport teams including basketball’s Philadelphia 76ers, according to people with knowledge of the matter. als we maar niet in een Arsenal of United veranderen met die Amerikanen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 11 uur geleden zei Azpi: de laatste 4 Italiaanse trainers hebben 3 FA Cup's (Ancelotti, Di Matteo, Conte) , 2 Premier League's (Ancelotti, Conte), 1 Europa League (Sarri) en 1 Champions League (Di Matteo) gewonnen. Di Matteo was de enige voormalig Chelsea speler. Sarri sprak inderdaad wel beroert engels en Conte op het begin ook. Chelsea had juist vrijwel geen loyaliteit naar managers toe. Keane op de bank is een beetje vergelijkbaar met Duncan Ferguson als assistent van Everton, dat was ook zo'n type speler. Alleen denk ik dat je dan het risico loopt dat Ten Hag soort van Assistent van Keane word want Keane lijkt me nou niet iemand die op de achtergrond blijft. Waarom kan die niet gewoon zijn eigen mensen meenemen? Ik denk dat hij niet teveel veranderingen wilt doorvoeren of mag doorvoeren. Ten Hag heeft vanaf FC Utrecht ook geen eigen mensen meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Quote The remaining contenders to buy Chelsea FC have been told they must commit at least £1bn to future investment in the club if they are to succeed in the battle to end Roman Abramovich's two-decade tenure as owner of last season's Champions League-winners. Sky News can exclusively reveal that the quartet of bidders which were this week approved by bankers to proceed to formal offers will have to give contractual guarantees that at least £1bn of additional funding will be available for the Blues' Stamford Bridge stadium, playing squad and other areas of development. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 13 minuten geleden zei Azpi: Dat zijn wel eisen om mogelijk overnames eerder tegen te houden dan door te laten gaan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 7 minutes ago, Kyrill said: Dat zijn wel eisen om mogelijk overnames eerder tegen te houden dan door te laten gaan.... je moet sowieso Stamford Bridge uitbreiden en er zijn 4 verschillende partijen dus je kan dit soort eisen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten