Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, delichris said:

Mooi dat Middlesbrough wel met publiek mag spelen. Dat Chelsea maakt zich wel belachelijk.

@Azpi Het is ook belachelijk. Maar het valt onder CL voetbal hoor.

dat was achterlijk om te vragen als ze zonder publiek kunnen spelen daar heb je gelijk in. Het rare is dat als er geen Chelsea fans mogen komen Middlesborough inkomsten misloopt, niet Chelsea. 

1 uur geleden zei Azpi:

dat was achterlijk om te vragen als ze zonder publiek kunnen spelen daar heb je gelijk in. Het rare is dat als er geen Chelsea fans mogen komen Middlesborough inkomsten misloopt, niet Chelsea. 

Nee hoor want dan gaan er gewoon Middlesbrough supporters in het uitvak :P 

17 minutes ago, delichris said:

Nee hoor want dan gaan er gewoon Middlesbrough supporters in het uitvak :P 

nee want er zijn 600 tickets al verkocht aan Chelsea fans die wel mogen gaan. Chelsea heeft aangeboden om de rest van hun capaciteit te vullen door de tickets gratis weg te geven, maar dat is afgewezen door de FA. Daarom hebben ze die aanvraag gedaan voor zonder publiek te spelen, dat was een tactische zet om druk te leggen op de FA, nu hebben ze onderhandelingen gehad met de FA en het verzoek ingetrokken.

40 minutes ago, delichris said:

Wat een tuig dat Chelsea.

Mason Greenwood is een verkrachter, Ronaldo is een verkrachter, Giggs slaat zijn vrouw in elkaar, Rio Ferdinand ging vreemd terwijl zijn vrouw op sterven lag, Scholes likt de tenen van zijn dochter, Rooney neukt met bejaarden etc… dat zijn je legendes 

Edited by Azpi

2 minuten geleden zei Fantasy:

Hé maar hoe leuk voor de competitie is het dat City punten verspeelde gisteren. Laten we het over leuke dingen hebben omtrent Engels voetbal ipv deze bejegeningen ;) 

Kom dan wel met de juiste feiten, het was namelijk eergisteren:D

19 minuten geleden zei Azpi:

Mason Greenwood is een verkrachter, Ronaldo is een verkrachter, Giggs slaat zijn vrouw in elkaar, Rio Ferdinand ging vreemd terwijl zijn vrouw op sterven lag, Scholes likt de tenen van zijn dochter, Rooney neukt met bejaarden etc… dat zijn je legendes 

Je laat je wel erg kennen he. Zullen we het ook even hebben voor John Terry, Danny Drinkwater, Dennis Wise. Jij begon over dat United fans tuig zijn.

13 minuten geleden zei La Pulga:

Hey maar vanavond dus, Arsenal Liverpool. Ben benieuwd hoe Arsenal het gaat doen in deze topper. Ga ook kijken in plaats van de CL. 

Bedankt voor de kijktip. Al is het me iets te laat helaas.

33 minutes ago, delichris said:

Je laat je wel erg kennen he. Zullen we het ook even hebben voor John Terry, Danny Drinkwater, Dennis Wise. Jij begon over dat United fans tuig zijn.

oh ja Danny Drinkwater de Chelsea legende

je vergeet Ashley Cole trouwens 

48 minutes ago, La Pulga said:

Hey maar vanavond dus, Arsenal Liverpool. Ben benieuwd hoe Arsenal het gaat doen in deze topper. Ga ook kijken in plaats van de CL. 

ik kan me niet voorstellen dat arsenal dat gaat winnen. Al hoop ik van wel want ik kan niet nog een titel voor Liverpool verdragen

Arsenal speelde Burnley, Brentford, Watford, Wolves (het enige goede team) en Leicester die een slecht seizoen hebben. Arsenal heeft maar 1 goal gescoord tegen de top 4 teams (in 6 wedstrijden). Ik zie niet waarom sommige denken dat Arsenal nu opeens van Liverpool zou winnen? Dit zou wel typisch Arsenal zijn om nu dik te verliezen. Als ze hier winnen zou dat wel echt een patroon doorbreken waarin ze steeds optimistisch worden na een aantal goede wedstrijden tegen mindere teams en tegen de top teams gewoon weer verliezen als vanouds 

Edited by Azpi

2 uur geleden zei La Pulga:

Kom dan wel met de juiste feiten, het was namelijk eergisteren:D

Ja daar kwam ik ook iets te laat achter. Hoopte snel genoeg te zijn met m’n edit, maar helaas :nono: Ik zal m’n Forum Adminschap gaan heroverwegen. 

Wat een grote bak ellende is dit topic, zeg. Mijn club is beter dan de jouwe! Misschien gewoon maar als startpunt nemen dat jullie allen fan zijn van kutclubjes waaraan altijd wel negatieve elementen aan plakken. Dan kunnen jullie het verder gewoon eens inhoudelijk over voetbal hebben ipv al die onzinnige randzaakjes. 

Alhoewel, dan gaat het weer over de VAR en dat Manchester United altijd penalty's meekrijgt enzo. Ach ja. Zoek het lekker uit.

Ik vind Brighton wel een leuk clubje. Plakken daar nog ernstige randzaakjes aan vast, jongens? Een poortwachter die het met de achternicht van de assistent-trainer heeft gedaan ofzo? Ik hoor het wel.

10 minuten geleden zei Socrates:

Ik vind Brighton wel een leuk clubje. Plakken daar nog ernstige randzaakjes aan vast, jongens? Een poortwachter die het met de achternicht van de assistent-trainer heeft gedaan ofzo? Ik hoor het wel.

Verder dan Joël Veltman kom ik even niet ;)

maar inderdaad, het is hier laatste tijd vooral gal spuwen naar elkaar en totaal irrelevante zaken erbij betrekken. Wordt tijd dat we daarmee stoppen (y)

Siuu. Arsenal speelde eerste helft best goed en Martinelli verdiende wat mij betreft wel een doelpunt. Maar één counter en vervolgens Firmino die druk zet op middenvelders van tegenstander, is meestal een goed teken voor Liverpool. Hopelijk wordt Arsenal nog wel 3e en blijft Chelsea buiten de top4

It's Liverpool. We had a very good first half. I saw energy, fighting spirits and menace. We kept going and going. But one men stood above all. Like a JCVD or Arnie Schwarzenegger, his name will be sang for generations to come. People around 2050 will remember him as the Brazilian variation of Henry. His name is Gabriel Martinelli. He is world class and made during this match TAA swim and drown and gasp for air like he never did before. That moment when not just dribbling past Trent but also past 4 other players magnificent. I keep saying and thinking to myself these last few months Arsenal football is not just sports anymore these days but art as well like it used to be. We lost 0-2 but we gave it our all with one man leading in both attack and defence Brazilian winger and striker Gabriel Martinelli. All streaks come to an end but we can be really proud. We have young and very talented bunch of players. COYG

Post ik overal online op YouTube. Mbt Arsenal en wedstrijd. Krijg langzaam aan likes en reacties :)