Kyrill Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Zojuist zei Satyr: Gozer, zolang Arsenal geen kampioen wordt vind ik alles best. Dat was voor wedstrijd één van dit seizoen al zeker, dus al winnen ze alles met 10-0, het zal mij best zijn. Fijn om te horen!!! Ik dacht je vele malen erger in zat. Duidelijke visie dit vergeet ik niet meer. Jij bent sowieso af voor toekomstige mentions. Geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 ik bekommer mij enkel om de prestaties van Manchester, dus de mention mag er ook af van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Arsenal moet ze nog zien te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 5 uur geleden zei delichris: Arsenal moet ze nog zien te winnen. ? 5 PL zeges op rij en 9 van de laatste 11 wedstrijden gewonnen. Dus wat bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: ? 5 PL zeges op rij en 9 van de laatste 11 wedstrijden gewonnen. Dus wat bedoel je? Die inhaalwedstrijden?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 3 minuten geleden zei delichris: Die inhaalwedstrijden?? Dat zijn oa Chelsea en Spurs en die laatste is iig nog geen nieuwe datum voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Just now, delichris said: Die inhaalwedstrijden?? niet vergeten dat arsenal alleen maar de competitie heeft om zich op te focussen al de andere clubs hebben allerlei andere competities waar ze nog niet uit zijn gegooid. Dat is een enorm voordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 2 minuten geleden zei Azpi: niet vergeten dat arsenal alleen maar de competitie heeft om zich op te focussen al de andere clubs hebben allerlei andere competities waar ze nog niet uit zijn gegooid. Dat is een enorm voordeel. En iets waar ik heel blij mee ben. Carabao cup eruit tegen Liverpool is geen schande. FA Cup tegen Forrest was kut maar die versloegen ronde erna ook Leicster, en die hebben we al 14x gewonnen. Volledige focus op plek 4 en misschien plek 3 nog, sure why not! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Op 13-3-2022 om 16:50 zei Azpi: geen slechte goal van havertz Die aanname op dat moment, zo dichtbij de keeper. Prachtig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Toch wel weer leuk voor de competitie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) wat een tuig die united fans, beetje Simeone bekogelen 15 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Mooi dat Middlesbrough wel met publiek mag spelen. Dat Chelsea maakt zich wel belachelijk. @Azpi Het is ook belachelijk. Maar het valt onder CL voetbal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Op 13-3-2022 om 18:30 zei Kyrill: @Arsène @Beppu @La Pulga @Azpi @rich ruzzian wat een eerste 21 minuten van Arsenal. Martinelli, White en Tierney geweldig. Wat save van Ramsdale. Eerlijk is eerlijk vanaf minuut 25 werd steeds meer Leicester en Leicester. Wat speler die DewsBurry Hall.... Ging echt ziek goed en gelijk op. Wat mooie pot om te zien... Benieuwd naar 2e helft. Twee teams die er erg veel zin in hebben. Een van mooiste momenten nog wel Rodgers die klapt voor de save van Ramsdale! Ik kon het niet zien Gelukkig kan ik vanavond wel zien hoe we de wereld gaan laten zien dat we in ieder geval weer bij de nationale top horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 4 hours ago, delichris said: Mooi dat Middlesbrough wel met publiek mag spelen. Dat Chelsea maakt zich wel belachelijk. @Azpi Het is ook belachelijk. Maar het valt onder CL voetbal hoor. dat was achterlijk om te vragen als ze zonder publiek kunnen spelen daar heb je gelijk in. Het rare is dat als er geen Chelsea fans mogen komen Middlesborough inkomsten misloopt, niet Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 1 uur geleden zei Azpi: dat was achterlijk om te vragen als ze zonder publiek kunnen spelen daar heb je gelijk in. Het rare is dat als er geen Chelsea fans mogen komen Middlesborough inkomsten misloopt, niet Chelsea. Nee hoor want dan gaan er gewoon Middlesbrough supporters in het uitvak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 17 minutes ago, delichris said: Nee hoor want dan gaan er gewoon Middlesbrough supporters in het uitvak nee want er zijn 600 tickets al verkocht aan Chelsea fans die wel mogen gaan. Chelsea heeft aangeboden om de rest van hun capaciteit te vullen door de tickets gratis weg te geven, maar dat is afgewezen door de FA. Daarom hebben ze die aanvraag gedaan voor zonder publiek te spelen, dat was een tactische zet om druk te leggen op de FA, nu hebben ze onderhandelingen gehad met de FA en het verzoek ingetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Wat een tuig dat Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) 40 minutes ago, delichris said: Wat een tuig dat Chelsea. Mason Greenwood is een verkrachter, Ronaldo is een verkrachter, Giggs slaat zijn vrouw in elkaar, Rio Ferdinand ging vreemd terwijl zijn vrouw op sterven lag, Scholes likt de tenen van zijn dochter, Rooney neukt met bejaarden etc… dat zijn je legendes 16 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Hé maar hoe leuk voor de competitie is het dat City punten verspeelde eergisteren. Laten we het over leuke dingen hebben omtrent Engels voetbal ipv deze bejegeningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Hé maar hoe leuk voor de competitie is het dat City punten verspeelde gisteren. Laten we het over leuke dingen hebben omtrent Engels voetbal ipv deze bejegeningen Kom dan wel met de juiste feiten, het was namelijk eergisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 19 minuten geleden zei Azpi: Mason Greenwood is een verkrachter, Ronaldo is een verkrachter, Giggs slaat zijn vrouw in elkaar, Rio Ferdinand ging vreemd terwijl zijn vrouw op sterven lag, Scholes likt de tenen van zijn dochter, Rooney neukt met bejaarden etc… dat zijn je legendes Je laat je wel erg kennen he. Zullen we het ook even hebben voor John Terry, Danny Drinkwater, Dennis Wise. Jij begon over dat United fans tuig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Hey maar vanavond dus, Arsenal Liverpool. Ben benieuwd hoe Arsenal het gaat doen in deze topper. Ga ook kijken in plaats van de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 13 minuten geleden zei La Pulga: Hey maar vanavond dus, Arsenal Liverpool. Ben benieuwd hoe Arsenal het gaat doen in deze topper. Ga ook kijken in plaats van de CL. Bedankt voor de kijktip. Al is het me iets te laat helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 33 minutes ago, delichris said: Je laat je wel erg kennen he. Zullen we het ook even hebben voor John Terry, Danny Drinkwater, Dennis Wise. Jij begon over dat United fans tuig zijn. oh ja Danny Drinkwater de Chelsea legende je vergeet Ashley Cole trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) 48 minutes ago, La Pulga said: Hey maar vanavond dus, Arsenal Liverpool. Ben benieuwd hoe Arsenal het gaat doen in deze topper. Ga ook kijken in plaats van de CL. ik kan me niet voorstellen dat arsenal dat gaat winnen. Al hoop ik van wel want ik kan niet nog een titel voor Liverpool verdragen Arsenal speelde Burnley, Brentford, Watford, Wolves (het enige goede team) en Leicester die een slecht seizoen hebben. Arsenal heeft maar 1 goal gescoord tegen de top 4 teams (in 6 wedstrijden). Ik zie niet waarom sommige denken dat Arsenal nu opeens van Liverpool zou winnen? Dit zou wel typisch Arsenal zijn om nu dik te verliezen. Als ze hier winnen zou dat wel echt een patroon doorbreken waarin ze steeds optimistisch worden na een aantal goede wedstrijden tegen mindere teams en tegen de top teams gewoon weer verliezen als vanouds 16 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten