Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Azpi:

Die arme Ten Hag kan beter bij Ajax blijven als je dit team toch ziet

Zou Erik niet wat meer voor Dortmund zijn? Maar ja aan de andere kant onder Favre ging het kut en onder Marco Rose ook... Uitgecshakeld in de CL door Sporting....:-D:cab: Misschien ligt het aan spelers ipv de manager bij Dortmund?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Arsenal :classic_love::chief:_O_ Odegaard, Laca, Saka en Martinelli wauw (y)

Wat een goals he :< wel balen dat ze dan weer zo een 2e goal weggeven. Ik weet ook niet wat ze verdedigend aan het doen zijn bij die 2 goals. 

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Roy Keane wilde alweer een speler op zes op staande voet ontslaan geloof ik :classic_blink:

En geef hem eens ongelijk :-D

Ik vond het overigens opvallend dat er in totaal maar 3x gewisseld werd.. In deze fase van het seizoen zou je wat meer roulatie verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lazy:

En geef hem eens ongelijk :-D

Ik vond het overigens opvallend dat er in totaal maar 3x gewisseld werd.. In deze fase van het seizoen zou je wat meer roulatie verwachten.

Zo opvallend is dat niet, want je mag maar 3x wisselen in de PL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschil tussen Liverpool, City en de rest begint gigantisch te worden. De rest zie ik de aankomende jaren behoorlijk struggelen, om überhaupt nog in januari te kunnen praten over een mogelijke kampioenschap.  Liverpool is natuurlijk ook heel afhankelijk van contract Salah.  Blijft straks Chelsea nog een topper zonder Roman en wat doet Saka bijvoorbeeld als ze niet structureel meedoen voor top4?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Zo opvallend is dat niet, want je mag maar 3x wisselen in de PL

Nou dat vind ik dus wel opvallend dat geen van beide teams in deze fase van het seizoen de wissels gebruikte. City wisselde maar 1x. Had verwacht dat ze na de 3-1 wel wat spelers rust zouden geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minutes ago, Lazy said:

Nou dat vind ik dus wel opvallend dat geen van beide teams in deze fase van het seizoen de wissels gebruikte. City wisselde maar 1x. Had verwacht dat ze na de 3-1 wel wat spelers rust zouden geven.

hoe united speelde na de 3-1 hoef je spelers geen rust te geven, die rust kregen ze namelijk al van united. geloof dat City laatste 20 minuten 92% balbezit had

https://www.redcafe.net/threads/city-have-had-92-possession-in-the-2nd-half-in-the-last-20mins.469220/

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Acquafresca:

Verschil tussen Liverpool, City en de rest begint gigantisch te worden. De rest zie ik de aankomende jaren behoorlijk struggelen, om überhaupt nog in januari te kunnen praten over een mogelijke kampioenschap.  Liverpool is natuurlijk ook heel afhankelijk van contract Salah.  Blijft straks Chelsea nog een topper zonder Roman en wat doet Saka bijvoorbeeld als ze niet structureel meedoen voor top4?

Zou Kane niet weg willen als ze geen prijzen van betekenis winnen? Hoelang blijft Richarlison nog bij Everton aanmodderen als ze überhaupt niet eens nog ECL halen terwijl ze al jaren bakken met geld uitgeven? Hoelang blijft Cancelo of Bernardo Silva nog bij City als ze steeds CL maar niet winnen? Hoelang blijft Bruno Fernandes nog bij United als ze structureel niet meer om titel mee doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2022 om 12:27 zei Azpi:

De nationaliteit van Abramovich doet er niet toe. Hij is gewoon een Chelsea fan en heeft altijd het beste voor gehad met de club. Dat is wat ik verdedig. Bovendien verdedigen Chelsea supporters niet Putin. Ik heb een beetje het idee dat de meeste abramovich ook als een slachtoffer van Putin’s acties zien maar we weten natuurlijk niet in hoeverre dat echt zo is. In theorie kan die donatie aan de “slachtoffers van de oorlog” gewoon betekenen dat hij daarmee Oekraïne weer opbouwt wanneer het in Russische handen is. 

maar 

people who live in glass houses shouldn't throw stones

Slachtoffer van de acties van Putin? HAHAHA. Dit is dezelfde Abramovich die alle voordelen heeft gehad toen hij door Putin is aangewezen als governer van Tsjoekotka waar alle olie, aardgas etc wordt gewonnen. Die twee zijn 4 handen op 1 buik man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, W00t said:

Slachtoffer van de acties van Putin? HAHAHA. Dit is dezelfde Abramovich die alle voordelen heeft gehad toen hij door Putin is aangewezen als governer van Tsjoekotka waar alle olie, aardgas etc wordt gewonnen. Die twee zijn 4 handen op 1 buik man. 

zonder Abramovich en andere oligarchen was Putin nooit van zijn leven president geworden, ik zei dat de fans dat zo zien die niet echt weten wat Abramovich allemaal doet en gedaan heeft

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites