Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 10 10 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Arsenal lachende 4e dit weekend Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) @Kyrill potentieel 10 punten tussen #4 en #5 6 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 2 minuten geleden zei Azpi: @Kyrill potentieel 10 punten tussen #4 en #5 You had me at 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Die arme Ten Hag kan beter bij Ajax blijven als je dit team toch ziet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Maguire mag vasthouden want hij is een beetje gehandicapt, die komt daar elke week mee weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 3 minuten geleden zei Azpi: Die arme Ten Hag kan beter bij Ajax blijven als je dit team toch ziet Zou Erik niet wat meer voor Dortmund zijn? Maar ja aan de andere kant onder Favre ging het kut en onder Marco Rose ook... Uitgecshakeld in de CL door Sporting.... Misschien ligt het aan spelers ipv de manager bij Dortmund? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Lekker kooltje hoor. Fijn voor Sancho ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 dat was een goede goal van united Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 wat een vernedering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 KDB, 2 goals en die assist op hoekschop. King Kev! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Wat een drama was het gisteren. Totaal geen bezieling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) 17 uur geleden zei Kyrill: Arsenal Odegaard, Laca, Saka en Martinelli wauw Wat een goals he wel balen dat ze dan weer zo een 2e goal weggeven. Ik weet ook niet wat ze verdedigend aan het doen zijn bij die 2 goals. 7 maart 2022 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 4 uur geleden zei delichris: Wat een drama was het gisteren. Totaal geen bezieling. Roy Keane wilde alweer een speler op zes op staande voet ontslaan geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Roy Keane wilde alweer een speler op zes op staande voet ontslaan geloof ik En geef hem eens ongelijk Ik vond het overigens opvallend dat er in totaal maar 3x gewisseld werd.. In deze fase van het seizoen zou je wat meer roulatie verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 16 minuten geleden zei Lazy: En geef hem eens ongelijk Ik vond het overigens opvallend dat er in totaal maar 3x gewisseld werd.. In deze fase van het seizoen zou je wat meer roulatie verwachten. Zo opvallend is dat niet, want je mag maar 3x wisselen in de PL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Verschil tussen Liverpool, City en de rest begint gigantisch te worden. De rest zie ik de aankomende jaren behoorlijk struggelen, om überhaupt nog in januari te kunnen praten over een mogelijke kampioenschap. Liverpool is natuurlijk ook heel afhankelijk van contract Salah. Blijft straks Chelsea nog een topper zonder Roman en wat doet Saka bijvoorbeeld als ze niet structureel meedoen voor top4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 4 uur geleden zei delichris: Zo opvallend is dat niet, want je mag maar 3x wisselen in de PL Nou dat vind ik dus wel opvallend dat geen van beide teams in deze fase van het seizoen de wissels gebruikte. City wisselde maar 1x. Had verwacht dat ze na de 3-1 wel wat spelers rust zouden geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) 34 minutes ago, Lazy said: Nou dat vind ik dus wel opvallend dat geen van beide teams in deze fase van het seizoen de wissels gebruikte. City wisselde maar 1x. Had verwacht dat ze na de 3-1 wel wat spelers rust zouden geven. hoe united speelde na de 3-1 hoef je spelers geen rust te geven, die rust kregen ze namelijk al van united. geloof dat City laatste 20 minuten 92% balbezit had https://www.redcafe.net/threads/city-have-had-92-possession-in-the-2nd-half-in-the-last-20mins.469220/ 7 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Arme Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Kane nu meer premier league goals dan Henry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 19 uur geleden zei Acquafresca: Verschil tussen Liverpool, City en de rest begint gigantisch te worden. De rest zie ik de aankomende jaren behoorlijk struggelen, om überhaupt nog in januari te kunnen praten over een mogelijke kampioenschap. Liverpool is natuurlijk ook heel afhankelijk van contract Salah. Blijft straks Chelsea nog een topper zonder Roman en wat doet Saka bijvoorbeeld als ze niet structureel meedoen voor top4? Zou Kane niet weg willen als ze geen prijzen van betekenis winnen? Hoelang blijft Richarlison nog bij Everton aanmodderen als ze überhaupt niet eens nog ECL halen terwijl ze al jaren bakken met geld uitgeven? Hoelang blijft Cancelo of Bernardo Silva nog bij City als ze steeds CL maar niet winnen? Hoelang blijft Bruno Fernandes nog bij United als ze structureel niet meer om titel mee doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Liverpool verloren thuis, nu hoeven we niet meer de hele tijd te horen dat ze ongeslagen zijn op Anfield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Op 6-3-2022 om 12:27 zei Azpi: De nationaliteit van Abramovich doet er niet toe. Hij is gewoon een Chelsea fan en heeft altijd het beste voor gehad met de club. Dat is wat ik verdedig. Bovendien verdedigen Chelsea supporters niet Putin. Ik heb een beetje het idee dat de meeste abramovich ook als een slachtoffer van Putin’s acties zien maar we weten natuurlijk niet in hoeverre dat echt zo is. In theorie kan die donatie aan de “slachtoffers van de oorlog” gewoon betekenen dat hij daarmee Oekraïne weer opbouwt wanneer het in Russische handen is. maar people who live in glass houses shouldn't throw stones Slachtoffer van de acties van Putin? HAHAHA. Dit is dezelfde Abramovich die alle voordelen heeft gehad toen hij door Putin is aangewezen als governer van Tsjoekotka waar alle olie, aardgas etc wordt gewonnen. Die twee zijn 4 handen op 1 buik man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 (bewerkt) 11 hours ago, W00t said: Slachtoffer van de acties van Putin? HAHAHA. Dit is dezelfde Abramovich die alle voordelen heeft gehad toen hij door Putin is aangewezen als governer van Tsjoekotka waar alle olie, aardgas etc wordt gewonnen. Die twee zijn 4 handen op 1 buik man. zonder Abramovich en andere oligarchen was Putin nooit van zijn leven president geworden, ik zei dat de fans dat zo zien die niet echt weten wat Abramovich allemaal doet en gedaan heeft 9 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten