Lazy Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Inmiddels valt heel Engeland over West Ham en Moyes heen. Die gaan een Vloetje doen nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Citaat David Moyes heeft zich na afloop van het duel met Watford van dinsdagavond verantwoord voor zijn keuze om Kurt Zouma op te stellen. Maandag doken schokkende beelden op van hoe de 27-jarige verdediger van West Ham United zijn kat mishandelde. Manager Moyes voelde zich desondanks gedwongen om het beste team op te stellen, zo vertelde hij tegenover de BBC. De burgemeester van Londen kan zich niet vinden in de beslissing van de oefenmeester, en haalt tegenover Sky Sports hard uit. Op de beelden, die naar buiten werden gebracht door The Sun, is te zien hoe Zouma zijn kat laat vallen en de keuken van zijn Londense villa intrapt. Daarna is te zien dat de elfvoudig Frans international de kat achternazit en schoenen in diens richting gooit. West Ham vertelde al 'geschokt' te zijn door de beelden en de dierenmishandeling te veroordelen. De zaak zou volgens berichtgeving van the Hammers 'intern behandeld worden'. Desondanks besloot Moyes, die zichzelf tegenover de BBC 'een dierenliefhebber' noemde, Zouma 'gewoon' op te stellen voor het Premier League-treffen met Watford (1-0 winst). "Ik snap dat mensen boos zijn, maar ik ben ook manager hier", lichtte Moyes toe. "Ik moest voor een team kiezen dat me de grootste kans gaf om hier te winnen. Kurt heeft zijn excuses aangeboden en ik snap dat veel mensen dat niet voldoende vinden. Maar hij kwam naar mij toe en ik moest mijn werk doen." De keuze kwam Moyes op veel kritiek te staan, van onder meer dierenrechtenorganisaties, fans en analisten. Zouma werd tijdens het duel uitgefloten door supporters van zowel West Ham als Watford. Voormalig middenvelder van the Hammers Joe Cole noemde het een 'misrekening' van Moyes om de verdediger op te stellen; Gary Lineker noemde de trainer 'toondoof'. Ook Sadiq Khan, burgemeester van Londen, was bij Sky Sports niet te spreken over de keuze van Moyes: "Dit is verachtelijk. Ik weet hoe belangrijk drie punten zijn voor een voetbalclub, maar de club had hier leiderschap moeten tonen en Zouma niet moeten opstellen. Ik maak me zorgen als jonge mensen dit zien en denken dat je zomaar kan wegkomen met dit soort gedrag." De kans bestaat dat Zouma nog vervolgd wordt voor dierenmishandeling. Ze hadden hem inderdaad beter niet kunnen opstellen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 Hij moet de katten afstaan en een boete van WHU ter hoogte van twee weken aan salaris. Had van mij nog wel hoger gemogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 dus eigenlijk geen straf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9, 2022 Share Gepost February 9, 2022 (edited) Bergwinnaaa doet het weer. O buitenspel Edited February 9, 2022 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 15 uur geleden zei Lenstra: Hij moet de katten afstaan en een boete van WHU ter hoogte van twee weken aan salaris. Had van mij nog wel hoger gemogen. Die straffen zijn opgelegd door de club en het overkoepelende orgaan van huisdieren in Engeland. Een eventuele straf vanuit de overheid is daarmee niet uitgesloten. Hij kan nog zomaar 5 jaar in de cel belanden (al zal het zo’n vaart niet lopen) als hij schuldig bevonden wordt aan dierenmishandeling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Ja klopt, ik doelde ook meer op de straf van WHU. Ze doen net alsof dit de maximumstraf is, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je kunt 'm ook uit de selectie houden etc. Doe je jezelf alleen ook pijn mee en 't was duidelijk dat Moyes daar niet op zat te wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 We hoefden er niet lang op te wachten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 10 minuten geleden zei Arsène: We hoefden er niet lang op te wachten Ik vind het uitstekende reactie van Antonio en ben het met hem eens. Ik snap al die haat comments onder filmpje dan ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 (edited) ik ben niet akkoord, maar begrijp de reactie. Edited February 10, 2022 by Aaron21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Martinelli, hahahahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Goede overwinning @Kyrill 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 35 minuten geleden zei Satyr: Martinelli, hahahahahahaha Wat een domme actie(s) inderdaad. Mooi dat zo'n scheidsrechter hem ook durft te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 10, 2022 Share Gepost February 10, 2022 Even terugkijken na jullie reacties, inderdaad heerlijk om te zien dat Oliver gewoon uitdeelt zeg Wat een droeftoeter ben je dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 11, 2022 Share Gepost February 11, 2022 Lekker boeiend ook nu verliezen we weer niet met 10 man en nu gaan de 3 punten mee naar Londen baby Thnx maat @La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost February 11, 2022 Share Gepost February 11, 2022 Lekker ingegooid ook. Maar daar fluit meneer Oliver niet voor. Nee, het wordt steeds gekker met die rode kaarten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 11, 2022 Share Gepost February 11, 2022 16 uur geleden zei Arsène: We hoefden er niet lang op te wachten Als je een dier mishandelt ben je gewoon een kneus. Daar moet je strafrechtelijk voor vervolgd worden. Net als bij discriminatie. Het zegt veel over deze voetballer dat hij de dingen vergelijkt. Dat is imo niet nodig. Nu heb ik heel makkelijk praten als witte man en natuurlijk zegt het veel over waar hij al zijn hele leven mee te maken heeft. Het enige verschil (en misschien vergelijk ik nu toch) is dat een dier zich niet kan verdedigen. Een mens kan dit wel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 The Saints beginnen giant killer te worden in de PL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Hoppa een punt gepakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Zojuist zei delichris: Hoppa een punt gepakt. Southampton is idd goed tegen "top" teams... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Hele sterke wedstrijd van Donny. En dat maar weer eens op een positie die hem niet eens zo geweldig ligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 27 minuten geleden zei Socrates: Hele sterke wedstrijd van Donny. En dat maar weer eens op een positie die hem niet eens zo geweldig ligt. Ik heb niet gezien maar ben er ook blij mee 90 minuten gespeeld en fijne 3-0 overwinning voor het team. Hoewel ik wel redelijk Leeds sympatisant ben maar goed het is voor Leeds en fans sowieso matig seizoen... Er nu inblijven is al meer dan genoeg... Toch @Rossi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb niet gezien maar ben er ook blij mee 90 minuten gespeeld en fijne 3-0 overwinning voor het team. Hoewel ik wel redelijk Leeds sympatisant ben maar goed het is voor Leeds en fans sowieso matig seizoen... Er nu inblijven is al meer dan genoeg... Toch @Rossi ? Wel ja, dat moet wel te doen zijn. Promovendi hebben het wel vaker lastig in het tweede seizoen. En zo niet dan maar weer proberen opnieuw te promoveren. Men moet niet vergeten uit wat voor diep dal de club komt en zich begaf de afgelopen pak m beet twee decennia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 Mooi dat Donny de 90 min pakt. Goede pot van Everton. Leeds is wel erg pover dit seizoen vergeleken met vorig jaar. Al is dat geen vreemde ontwikkeling voor een recente promovendus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost February 12, 2022 Share Gepost February 12, 2022 19 minuten geleden zei Lazy: Mooi dat Donny de 90 min pakt. Goede pot van Everton. Leeds is wel erg pover dit seizoen vergeleken met vorig jaar. Al is dat geen vreemde ontwikkeling voor een recente promovendus. Missen ook gedurende het hele seizoen voornamelijk sterkhouders van vorig seizoen. En eind 2021 waren er constant 10+ geblesseerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts