Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Dat er in de FA Cup verrassingen zijn dat zal jij wel moeten weten toch? :-D

HAHAH PENALTY

HAHAA MIS!!

City nu ook al achter. Dit is allemaal matchfixing.

En alweer de 1-1.

Kan iemand even reageren? Ik blijf maar editten. 

Edited by La Pulga

Ziekelijk inderdaad. Had het gelezen maar die beelden zijn natuurlijk nog erger. Wat ik vooral tekenend vind is dat die lul van een cameraman en de anderen het grappig vinden in plaats van dat ze er wat van zeggen. Voetballertjes en anderen met een beetje macht worden nooit eens geremd door hun omgeving en hebben alleen maar yes-men om hun heen, waardoor ze zelf amper in de gaten hebben hoe idioot ze bezig zijn.

Ben ik de enige die het onbegrijpelijk vindt dat Zouma basis staat? De reactie van Moyes is eigenlijk ook te bizar voor woorden. 

Spoiler

David Moyes, speaking to BT about whether the video of Kurt Zouma on social media this week influenced his decision to play the defender: "No, because he is one of our better players. But it is certainly ongoing and the club are dealing with it, so that is a separate matter."

• Like 2

13 uur geleden zei RicardoKaka8:

Ben ik de enige die het onbegrijpelijk vindt dat Zouma basis staat? De reactie van Moyes is eigenlijk ook te bizar voor woorden. 

Inhoud verbergen

David Moyes, speaking to BT about whether the video of Kurt Zouma on social media this week influenced his decision to play the defender: "No, because he is one of our better players. But it is certainly ongoing and the club are dealing with it, so that is a separate matter."

Nee ik vind het ook een onbegrijpelijke keuze, want het is toch wel heel duidelijk in beeld dit.