Socrates Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Wereldpotje van Ziyech zeg En niet zo met z'n allen Azpi wegpesten. Gewoon wat minder elkaars clubs aanvallen, laat elkaar gewoon joh. Enige waar Azpi wel mee mag stoppen zijn al die kutplaatjes en kutfilmpjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Citaat De Engelse voetbalbond (FA) kijkt momenteel naar een verdachte gele kaart van Granit Xhaka, zo onthult The Times. The Athletic meldde vorige week dat een niet nader genoemde speler van Arsenal mogelijk betrokken is bij matchfixing. Nu wordt duidelijk dat een gele kaart van Xhaka tijdens de uitwedstrijd tegen Leeds United (1-4 zege) de aandacht heeft getrokken van de FA. Er werd vorige week gemeld dat volgens diverse meldingen van wedkantoren buitenproportioneel ingezet zou zijn op een gele kaart tijdens een Premier League-wedstrijd van Arsenal. De identiteit van de verdachte was bij The Athletic bekend, maar zijn naam werd in overleg niet prijsgegeven. The Times doet dat nu wel: volgens de Britse kwaliteitskrant gaat het om Xhaka, die de verdachte gele kaart zou hebben gekregen tijdens de wedstrijd tegen Leeds United op 18 december. Xhaka kreeg op Elland Road in de 86ste minuut een gele kaart voor tijdrekken, nadat hij bij een 1-4 stand treuzelde met het nemen van een vrije trap. Er zou een bedrag van 52.000 pond - omgerekend 62.000 euro - zijn ingezet op een gele kaart voor Xhaka. The Sun bericht dat de gele kaart vervolgens een totaalbedrag van 250.000 pond (299.000 euro) opleverde. Xhaka pakte dit seizoen reeds vier gele en een rode kaart. Wedden op de details van sportevenementen, zoals gele kaarten, is een vorm van wedden die bekend staat als spotfixing. In Engeland een weinig voorkomend fenomeen, volgens de berichtgeving vanwege de 'hoge salarissen’. In Nederland kwam Tom Beugelsdijk vorig seizoen voor een vergelijkbaar geval in opspraak, al ontkent de verdediger betrokkenheid bij matchfixing. Bronnen bij de FA geven tegenover The Times te kennen dat er op dit moment geen signalen zijn dat Xhaka of andere spelers van Arsenal hier bewust betrokken bij zijn. Op dit moment wordt nog naar de details gekeken, alvorens men een besluit neemt over een formeel onderzoek. Arsenal weigert voorlopig officieel te reageren, maar bronnen rond de club laten aan de krant weten dat de club is verzekerd dat er geen spelers verdacht of beschuldigd worden. Die gast pakt volgens mij meer geel dan dat ie het niet doet. Ik zou ook zo'n bedrag op Xhaka zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Mason Greenwood,wat een walgelijk figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Zo, dat kan zomaar einde carrière zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Satyr: Zo, dat kan zomaar einde carrière zijn verander dat kan maar in moet. Die moet uiteraard een plekje naast Mendy krijgen in de bak. 30 januari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Hij is ongetwijfeld niet de enige, maar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Schandalig dat dit gebeurd is, maar dit zal niet einde carrière zijn. Er zijn genoeg voetballers die hun partner in elkaar geslagen hebben en ook door mochten spelen Abidal, Boateng en zelfs Giggs. En zo zullen er veel meer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 2 minuten geleden zei delichris: Schandalig dat dit gebeurd is, maar dit zal niet einde carrière zijn. Er zijn genoeg voetballers die hun partner in elkaar geslagen hebben en ook door mochten spelen Abidal, Boateng en zelfs Giggs. En zo zullen er veel meer zijn. Giggs was pas achteraf toch? 'Enkele dagen na zijn debuut overtrad hij de coronaregels door samen met Phil Foden in Reykjavik enkele vrouwen mee te nemen naar hun hotelkamer. Bondscoach Gareth Southgate stuurde de twee jonge internationals daarop naar huis. Greenwood miste afgelopen zomer het EK vanwege een blessure.' Wat een sukkeltje he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Giggs was pas achteraf toch? 'Enkele dagen na zijn debuut overtrad hij de coronaregels door samen met Phil Foden in Reykjavik enkele vrouwen mee te nemen naar hun hotelkamer. Bondscoach Gareth Southgate stuurde de twee jonge internationals daarop naar huis. Greenwood miste afgelopen zomer het EK vanwege een blessure.' Wat een sukkeltje he Nee dit speelde ook al in 2007. En van Mason kan je IJsland niet met nu vergelijken. Want dan is Foden ook een sukkeltje en daar hoor ik je niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Zojuist zei delichris: Nee dit speelde ook al in 2007. En van Mason kan je IJsland niet met nu vergelijken. Want dan is Foden ook een sukkeltje en daar hoor ik je niet over. Foden is uiteraard ook een halve gare, dat is blijkbaar een generatie dingetje. Greenwood stoot zich nu dus voor de tweede keer aan dezelfde steen en dat heeft Foden nog niet gedaan, of je moet dat kapsel meetellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Van mij mogen ze Greenwood de rest van het seizoen schorsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Donny naar Everton. Gaan ze toch nog boven Arsenal eindigen Karel @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Heeft United al gereageerd op die gore klootzak van een Greenwood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 6 minuten geleden zei cimbomcu: Heeft United al gereageerd op die gore klootzak van een Greenwood? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 14 minuten geleden zei delichris: Ja Waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Zojuist zei cimbomcu: Waar? Eén van jullie twee zal de link moeten opzoeken, dan kan je het prima zelf doen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei cimbomcu: Waar? Als je had gezocht dan had je het binnen 10 seconden gehad. https://www.goal.com/en/news/manchester-united-statement-allegations-mason-greenwood/blt14050a7f2d828c7e 30 januari 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 44 minuten geleden zei PJHoutman: Eén van jullie twee zal de link moeten opzoeken, dan kan je het prima zelf doen toch? In plaats van mij hier kinderachtig op te wijzen had je ook de tijd kunnen besteden door mij een linkje te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) 37 minuten geleden zei delichris: Als je had gezocht dan had je het binnen 10 seconden gehad. https://www.goal.com/en/news/manchester-united-statement-allegations-mason-greenwood/blt14050a7f2d828c7e Hoop niet dat het teveel moeite heeft gekost, ik heb gekeken naar alle Nederlandse websites en de officiele website van United, en daar kon ik het niet vinden. Excuses dat ik niet bij goal heb gekeken. Ah snap al dat er niks op de website van United staat. Zo'n slap statement heb ik zelden gezien. 30 januari 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Het staat ook inderdaad niet op de website van United. Maar de BBC heeft het er ook staan dus daar heb je ook gekeken. United kan niet zomaar een lijn trekken omdat er niets is bewezen. Er zijn foto's en een audio, maar of dat voldoende is weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Die speelt voorlopig niet meer bij ManUtd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 1 uur geleden zei delichris: Het staat ook inderdaad niet op de website van United. Maar de BBC heeft het er ook staan dus daar heb je ook gekeken. United kan niet zomaar een lijn trekken omdat er niets is bewezen. Er zijn foto's en een audio, maar of dat voldoende is weet ik niet. Dat kán natuurlijk prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) De politie heeft 'een man van in de 20' opgepakt in verband het onderzoek naar deze aantijgingen. 30 januari 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Heel benieuwd naar Donny onder Lampard. Kan me goed voorstellen dat hij door hem overtuigd is. En Greenwood Onschuldig tot het tegendeel is bewezen, maar dit ziet er niet goed uit natuurlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 31 januari 2022 Share Geplaatst 31 januari 2022 damn, ik had zo gehoopt dat we vn Martinez af waren en er nog geld voor gingen krijgen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten