Kyrill Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 @Socrates Arthur zou zege zijn ivm Granit Xhaka. Ik ben echt helemaal klaar met die gare Zwitser. Ik heb helemaal gehad met die Downey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 die japanner kan echt niet voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Arsenal met 10 is tegenwoordig niet eens slechter dan met 11. Wat een passie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) Liverpool wel echt slecht zonder Mané en Salah, niet gek dat ze die neppe covid testen hebben gemaakt Klopp even met Saka praten alvast voor volgend seizoen (transfertje plannen) 14 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 11 uur geleden zei Azpi: Liverpool wel echt slecht zonder Mané en Salah, niet gek dat ze die neppe covid testen hebben gemaakt Klopp even met Saka praten alvast voor volgend seizoen (transfertje plannen) Arsenal mist ook Partey en reserves Pepe en Elneny. Partey is basis. En Aubameyang maar die is denk ik klaar bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 15 uur geleden zei Kyrill: @Socrates Arthur zou zege zijn ivm Granit Xhaka. Ik ben echt helemaal klaar met die gare Zwitser. Ik heb helemaal gehad met die Downey. Partey moet dan wel met een extra long gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Citaat Manchester United-manager Ralf Rangnick hoopt nog steeds dat Donny van de Beek bij Manchester United blijft. Zo'n twee weken geleden liet de Duitser al een soortgelijk geluid horen, maar het leverde Van de Beek geen extra speelminuten op. De Oranje-international zit op een dood spoor bij Man United. Dat is niet veranderd na de komst van Rangnick. Toch denkt de manager dat Van de Beek nog van waarde kan zijn voor The Red Devils. "Ik wil dat Donny blijft", vertelt Rangnick op de persconferentie. "Ik had een aantal weken geleden een gesprek met Donny, waarin ik hem adviseerde om tot het einde van het seizoen te blijven", gaat de coach verder. "Hij wil naar het WK van komende winter en bondscoach Louis van Gaal heeft hem verteld dat hij regelmatig moet spelen. Dat begrijp ik, maar we hebben veel concurrentie in onze ploeg." Twee weken geleden liet Rangnick ook weten dat hij hoopt op een langer verblijf van Van de Beek. "Ik heb er uitvoerig met hem over gesproken: natuurlijk is het moeilijk voor hem, maar ik vind dat hij hier moet blijven, in elk geval tot het eind van het seizoen." Na zijn lofzang gaf Rangnick Van de Beek nog steeds weinig speeltijd. Ik denk dat Donny wel echt de zieligste profvoetballer ter wereld is. Je concurrentie bestaat uit Matic, Scotty, Fred, Fernandes, Pogba, Mata en Lingard (dus maar één goede voetballer in dat lijstje) maar zelf mag hij hooguit ergens 10 minuutjes invallen. Hij zal vast wel zijn troost vinden als die op zijn bankrekening kijkt maar dit kan je zo'n jongen toch niet aan doen? Laat hem lekker voetballen in Duitsland of een club in Engeland. Als je ziet dat Arsenal nu Arthur gaat halen kon je dat geld beter in een Van de Beek stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Klaasen II. Van het 'grote' Ajax naar een echt grote club is dus niet zo simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Onzin, veels te simpele vergelijking. Van de Beek heeft veel meer kwaliteit dan Klaassen. Het ligt niet zozeer aan het gegeven dat het een grote club is, maar aan de clubkeuze opzich. Van de Beek is vooral een lopende tien. Zijn werkelijke concurrent is natuurlijk altijd Bruno Fernandes geweest en dat is meteen de beste speler van die club in de laatste seizoenen. Hij zou heel misschien nog als B2B-middenvelder kunnen met een defensieve partner naast hem, maar die kans heeft hij nooit echt gekregen. Die invalbeurt tegen Watford was misschien één van de weinige keren (en toen speelde hij zonder enig wedstrijdritme echt geweldig). Ragnick speelt 4-2-2-2 en dan mag hij ofwel invallen als een soort hangende linksvoor, ofwel als een breker op het middenveld. Tja, dat zijn niet zijn rollen. Heb het weleens vaker gezegd: Van de Beek en Frenkie moeten bij hun clubs precies spelen op posities die de ander beter ligt. Frenkie had moeiteloos de Fred-rol kunnen overnemen (met twee CM's voor de defensie, een klassieke tien voor hem) en Van de Beek had bij Barca voor de nodige dynamiek, loopacties de zestien in en doelpunten kunnen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) noem me eens een eredivisie speler die doorgebroken is in Engeland in de laatste 10 jaar? Eredivisie is nog niet eens championship niveau (fysiek gezien dan). Veltman is de enige die de laatste tijd echt regelmatig speelt 14 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 1 minuut geleden zei Azpi: noem me eens een eredivisie speler die doorgebroken is in Engeland in de laatste 10 jaar? Eredivisie is nog niet eens championship niveau (fysiek gezien dan). Veltman is de enige die de laatste tijd echt regelmatig speelt Tadic, Suarez, Wijnaldum, Van Dijk en dan zijn er vast nog wel een paar te vinden. Niet veel maar onmogelijk is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) 4 minutes ago, La Pulga said: Tadic, Suarez, Wijnaldum, Van Dijk en dan zijn er vast nog wel een paar te vinden. Niet veel maar onmogelijk is het niet. Suarez is langer geleden (2011), maar hij is een van de beste spelers die via de eredivisie naar Engeland ging. Wijnaldum is wel een goed voorbeeld, maar die ging ook eerst naar Newcastle om daar regelmatig te spelen Tadic was ook niet bijster goed bij Southampton (niet eens subtop), Van Dijk is eerst naar Schotland gegaan Sanchez die speelt trouwens wel regelmatig, en je hebt nog die 2 belgen van Ajax die bij Tottenham hebben gespeeld. Maar verder is het best wel moeilijk om die stap te maken. 14 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Alsof dat ook maar een goede graadmeter is. Je hebt met meerdere factoren te maken. Sommige spelers passen gewoon niet in Engeland of bij een club vanwege de spelwijze. In Engeland lopen zoveel technisch beroerde voetballers en tactisch domme voetballers rond. Die allemaal niet mee zouden kunnen in competities als Spanje, Italië of Duitsland. Wijnaldum maakt ook weinig impact in Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) Vertonghen, Alderweireld en Eriksen bij Spurs. Maar niet zo relevant eigenlijk dit. 14 januari 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) @Regis je hebt zeker goed punt en gelijk. Maar als je PL spelers al technisch beroerd vindt dan raad ik je aan maar stoppen met de ED te kijken. Zelfs de Ajax spelers halen laatste 10 jaar niet eens qua techniek bij 60% van de PL clubs of meer. Zelfs hoge bal aannemen basic voetbal skill is voor sommige Ajax spelers weggelegd maar ook niet allemaal, de keren dat ik bij PL team of speler de bal van de voeten zie springen, zijn op 1,5 vinger te tellen. Bij Ajax, PSV, AZ, Feyenoord en de rest van de ED is het eerder regel dan uitzondering. Mochten mensen en figuren als PJ me niet geloven voor alleen al genoeg bewijs kijk de beelden van AZ tegen Dynamo Kiev in de kwalificatie voor de CL hoe simpel de ballen van de voet van Boadu afvallen en niet eens normaal kan aannamen. 14 januari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Ajaxfans halen de techniek van de PL niet? Dan heb jij @Dansmeister nog niet zien ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) en nu El Ghazi gehaald 14 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) die #7 van Palace Olise, dat is echt een goede jonge speler, ben benieuwd als die vanavond ook weer een goede wedstrijd heeft 14 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Degradatie krakert tussen Newcastle en Watford. Aan de sfeer op St. James’ Park zal het niet liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Arsenal wedstrijd uitgesteld en maar 1 corona geval triest als je nu niet je beste team hebt kun je je wedstrijd lekker laten uitstellen?? 15 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398968 Wat is jouw mening hier over @Kyrill ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 lekker hoor van Saint-Maximin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 niet normaal wat een vrije trap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Kampioeneeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 Haha ja ik bedoelde natuurlijk de andere club uit Manchester. Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten