Azpi Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) 7 minutes ago, Kyrill said: Ik vind maar heel vreemd zaakje. Wie zegt dat die test fals waren? En wie is het meesterbrein achter die vervalsing? Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Zou Arsenal nu niet 2x 3-0 bij default moeten krijgen en zonder te spelen in finale staan? je kunt niet zeggen dat het fraude is, want het kan gewoon een false positive zijn maar wel toevallig 10 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 3 minuten geleden zei Azpi: je kunt niet zeggen dat het fraude is, want het kan gewoon een false positive zijn maar wel toevallig Er zijn bijna 200.000 positieve testen/besmettingen per dag in Engeland. Hoe weet men die paar van Liverpool vals zijn? Nog extra test erboven op gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Just now, Kyrill said: Er zijn bijna 200.000 positieve testen/besmettingen per dag in Engeland. Hoe weet men die paar van Liverpool vals zijn? Nog extra test erboven op gedaan? ik denk dat ze op de dag van de wedstrijd testen, toen waren ze positief, dan testen ze de dag erna of 2 dagen erna nog een keer en toen bleek dat ze negatief waren. Ik weet niet precies wat de procedure is maar je moet wel elke dag testen, maar er zijn ook verschillende testen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind maar heel vreemd zaakje. Wie zegt dat die test fals waren? En wie is het meesterbrein achter die vervalsing? Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Zou Arsenal nu niet 2x 3-0 bij default moeten krijgen en zonder te spelen in finale staan? Dus jij hebt alvast besloten dat fraude vastgesteld staat? Beetje kortzichtig.. :p Een betaald voetbal organisatie van een grootte als die van Liverpool (of Arsenal of Chelsea of wie dan ook) gaat echt geen fraude plegen wat corona aan gaat.. Dat risico gaan ze toch helemaal niet lopen wetende dat de waarheid vroeg of laat dan toch wel boven komt 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Jotew: Sjonge jonge jij hebt alvast besloten dat fraude vastgesteld staat? Beetje kortzichtig.. Een betaald voetbal organisatie van een grootte als die van Liverpool (of Arsenal of Chelsea of wie dan ook) gaat echt geen fraude plegen wat corona aan gaat.. Dat risico gaan ze toch helemaal niet lopen wetende dat de waarheid vroeg of laat dan toch wel boven komt Overbodig en onnodige reactie. Als ik had besloten fraude zou zijn zou ik er geen vraagteken bij zetten of wel soms? Je valt me nu om niks onterecht en ongegrond aan. Ik filosofeer en noem alle opties op dus nog veel meer dan alleen "fraude" Ik had beter verwacht van notabene een admin....Ik noem verschillende opties op en zet er vraagtekens bij. Heb dus nooit gezegd fraude is dat maak jij ervan,niet ik. 10 januari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Jotew: En wie is het meesterbrein achter die vervalsing? Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. @Kyrill Dan zou ik het toch eens anders gaan formuleren want je brengt het namelijk wel zo. En nee ik val je niet aan… Volgens mij hebben we daar laatst via PB nog een goed gesprek over gehad.. En aangezien ik je aanvallende reactie al wel had verwacht had ik mijn post nog aangepast en er een ‘’ achter gezet om aan te tonen dat je het niet al te serieus moet opvatten. Blijkbaar was ik al te laat met wijzigen 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) *knip* Deze discussie gaan we niet voeren in dit topic 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) *knip* Deze discussie gaan we niet voeren in dit topic 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) *knip* Deze discussie gaan we niet voeren in dit topic 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Donny doet er goed aan om zosnel mogelijk daar weg te gaan. Als je al niet in de FA cup mee mag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 de var doet goed zijn best voor united, eerst een half uur zoeken voor buitenspel, dan afkeuren omdat Cavani niet om een speler heen kan lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Weer 1-1, weer terecht afgekeurd. Pijnlijke botsing met de paal, dat ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 United weer slecht man man, weggespeeld worden door Villa thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Lekker United! Toch wel favoriet voor de FA cup denk ik. Zolang Ronaldo niet speelt winnen zij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 jammy united Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 In iedergeval door en dat kunnen niet alle PL clubs zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) https://theathletic.com/news/efl-under-pressure-to-investigate-liverpool-postponement-after-klopp-admission/LAkVJdBc24Eu/ https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10390261/Liverpool-NOT-investigated-EFL-false-positive-Covid-19-tests.html @Kyrill ‘False positive’ LFD results are considered highly unusual, with analysis by NHS Test and Trace showing LFD tests to have an estimated specificity of at least 99.97 per cent. The chance of a succession of ‘false positive’ results is therefore considered extremely unlikely. "The agency estimated there would be three false positives for every 100,000 tests. " 11 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 2 minuten geleden zei Azpi: https://theathletic.com/news/efl-under-pressure-to-investigate-liverpool-postponement-after-klopp-admission/LAkVJdBc24Eu/ https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-10390261/Liverpool-NOT-investigated-EFL-false-positive-Covid-19-tests.html @Kyrill ‘False positive’ LFD results are considered highly unusual, with analysis by NHS Test and Trace showing LFD tests to have an estimated specificity of at least 99.97 per cent. The chance of a succession of ‘false positive’ results is therefore considered extremely unlikely. @Jotew een respons hierop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: @Jotew een respons hierop? Vermoeiend dit, ben volgens mij niemand verantwoording schuldig? Je wilt wederom je gelijk halen bij iemand die er een andere mening op na houd? Ik blijf erbij dat een club als Liverpool nooit fraude zou plegen. Dat jij daar anders in staat moet jij weten, dat is jouw mening. Daarbij denk ik ook dat dat alleen maar is omdat het toevallig om een wedstrijd tegen "jouw" Arsenal ging . Het enige wat ik heb gezegd, is dat jij met jouw post liet blijken dat Liverpool sowieso fraude had gepleegd. Ik heb notabene je eigen woorden nog gequote en gezegd: dan moet je het anders verwoorden, want zoals het er staat komt het totaal niet over als wat je zegt er mee te bedoelen. Daarmee doelde ik op onderstaande woorden die van jou kwamen: Citaat En wie is het meesterbrein achter die vervalsing? Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Verder heb ik me buiten jullie discussie gelaten. 11 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 6 minutes ago, Jotew said: Ik blijf erbij dat een club als Liverpool nooit fraude zou plegen. het is geen FC Twente nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Zojuist zei Azpi: het is geen FC Twente nee Krijgen we dat geneuzel weer, iets met oude koeien uit een sloot knap hoor jochie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) de lateral flow tests worden door de club gedaan, die kunnen ze dus vervalsen. Dan zeggen ze we hebben 6 expected covid gevallen, dan worden ze getest door de FA met een PCR test en dat resultaat komt pas na de (uitgestelde) wedstrijd, en toevallig toevallig 5 false positive… kans daarop is 1,5% voor 1 speler maar voor 5 is dat nog veel veel minder (98.5% van de non symptomatic covid gevallen word ontdekt door die testen). Wat ook fijn is voor Liverpool is dat ze waarschijnlijk door die uitgestelde wedstrijd een andere premier league wedstrijd kunnen uitstellen waardoor ze niet hun AFCON spelers hoeven te missen. Dat is waarschijnlijk hun motivatie, niet om niet tegen arsenal te spelen. en ondanks dat ze 5 foutieve testen hebben doorgegeven hoeven ze dat niet te onderzoeken? 11 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 25 minuten geleden zei Jotew: Vermoeiend dit, ben volgens mij niemand verantwoording schuldig? Je wilt wederom je gelijk halen bij iemand die er een andere mening op na houd? Ik blijf erbij dat een club als Liverpool nooit fraude zou plegen. Dat jij daar anders in staat moet jij weten, dat is jouw mening. Daarbij denk ik ook dat dat alleen maar is omdat het toevallig om een wedstrijd tegen "jouw" Arsenal ging . Het enige wat ik heb gezegd, is dat jij met jouw post liet blijken dat Liverpool sowieso fraude had gepleegd. Ik heb notabene je eigen woorden nog gequote en gezegd: dan moet je het anders verwoorden, want zoals het er staat komt het totaal niet over als wat je zegt er mee te bedoelen. Daarmee doelde ik op onderstaande woorden die van jou kwamen: Verder heb ik me buiten jullie discussie gelaten. Laat maar zitten. Vergeet deze hele discussie met mij. Ik geef het op. Is teveel miscommunicatie. 1e keer dacht ik niet per se fraude is/was. Denk nog steeds niet nu wel is,maar acht de kans iig lichtelijk toegenomen. Ze doen onderzoek naar Liverpool en dat wacht ik rustig af. En gezien je vijandigheid en agressieve toon zou ik je volgende keer bij de uitkomst wel niet meer mentionen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 3 minutes ago, Kyrill said: Laat maar zitten. Vergeet deze hele discussie met mij. Ik geef het op. Is teveel miscommunicatie. 1e keer dacht ik niet per se fraude is/was. Denk nog steeds niet nu wel is,maar acht de kans iig lichtelijk toegenomen. Ze doen onderzoek naar Liverpool en dat wacht ik rustig af. En gezien je vijandigheid en agressieve toon zou ik je volgende keer bij de uitkomst wel niet meer mentionen. ze doen geen onderzoek, liverpool en united zijn de braafste jongetjes van de klas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 1 uur geleden zei Azpi: ze doen geen onderzoek, liverpool en united zijn de braafste jongetjes van de klas Waarom moet je er nu United bij halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten