Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 1 minute ago, delichris said: De Gea op goal en Ronaldo voorin. nee want Ronaldo doet niet het defensieve werk en de pressing wat de top 3 teams vereisen. En De Gea misschien bij Chelsea maar er is niet echt een reden om Mendy te vervangen. Ederson kan die niet vervangen want die kan veel beter voetballen, en Allison is ook gewoon een top keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Dan moet je toch beter opletten. Ronaldo verdedigt echt wel mee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 6 minutes ago, delichris said: Dan moet je toch beter opletten. Ronaldo verdedigt echt wel mee hoor. denk dat jij toch wat beter moet opletten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) Hoezo moet ik beter opletten. Ik denk dat ik vaker United kijk dan dat jij doet. En Ronaldo verdedigt echt wel mee hoor. En hoezo vergelijk je Ronaldo met Liverpool,City en Chelsea spelers. Compleet andere speeltstijl. 7 januari 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Beter releasen ze dit shirt @Kyrill https://www.arsenal.com/news/arsenal-and-adidas-no-more-red Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 9 minutes ago, delichris said: Hoezo moet ik beter opletten. Ik denk dat ik vaker United kijk dan dat jij doet. En Ronaldo verdedigt echt wel mee hoor. En hoezo vergelijk je Ronaldo met Liverpool,City en Chelsea spelers. Compleet andere speeltstijl. omdat dat de discussie was toch? Welke spelers van United in de combined 11 van de top 3 zouden spelen van United. En ik bedoelde dat Ronaldo daar niet in komt omdat die niet past in hoe ze spelen. Hij verdedigd wel mee maar hij is niet effectief in het verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 1 minuut geleden zei Arsène: Beter releasen ze dit shirt @Kyrill https://www.arsenal.com/news/arsenal-and-adidas-no-more-red Kippenvel bij lezen en bijna huilen. Go Elba en Wright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 6 minuten geleden zei Azpi: omdat dat de discussie was toch? Welke spelers van United in de combined 11 van de top 3 zouden spelen van United. En ik bedoelde dat Ronaldo daar niet in komt omdat die niet past in hoe ze spelen. Hij verdedigd wel mee maar hij is niet effectief in het verdedigen. Het gaat om combined dan wordt er toch een andere speelstijl gehanteerd. En jij zegt dat hij zijn defensieve werk niet doet, maar dat doet hij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 8 minuten geleden zei Azpi: omdat dat de discussie was toch? Welke spelers van United in de combined 11 van de top 3 zouden spelen van United. En ik bedoelde dat Ronaldo daar niet in komt omdat die niet past in hoe ze spelen. Hij verdedigd wel mee maar hij is niet effectief in het verdedigen. Geen van allen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) 50 minutes ago, delichris said: Het gaat om combined dan wordt er toch een andere speelstijl gehanteerd. En jij zegt dat hij zijn defensieve werk niet doet, maar dat doet hij wel. geen van de top 3 teams gaan hun hele team en speelstijl omgooien voor een 37 jarige Ronaldo. dus realistisch gezien zal geen enkele man utd speler in een combined 11 voorkomen, misschien op de bank een paar spelers (maar zelfs dat word moeilijk) Ederson TAA Diaz V.Dijk Cancelo De Bruyne Kante Silva Salah Jota Foden subs: Mendy, Rüdiger, Thiago Silva, James, Rodri, Mount, Mahrez, Mané, Lukaku Wan-Bissaka komt daar nooit in want die heeft nog Chilwell, Robertson & Walker voor zich. Varane is niet beter dan Rüdiger, Thiago Silva of Laporte. WK of EK Pogba kan wel erin komen. Greenwood past niet in dit systeem want die heeft ook nog nooit high press gespeeld, maar zou dat waarschijnlijk wel kunnen. Is Fernandes een betere speler in een 3 mans middenveld dan Kovacic, Jorginho, Fernandinho of Henderson? Nee ik denk van niet. En hij kan ook niet in een double pivot spelen. En is Sancho veel beter dan een Pulisic, Havertz, Werner, Ziyech, Jesus, Grealish? De Gea Diaz Thiago Silva Rüdiger James Cancelo Kante Kovacic Salah Jota Foden 7 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Ik begin een beetje het idee te krijgen dat @Azpi fan is van Chelsea. Ben ik de enige die dit opvalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 2 hours ago, Beppu said: Ik begin een beetje het idee te krijgen dat @Azpi fan is van Chelsea. Ben ik de enige die dit opvalt? zo origineel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 4 uur geleden zei Beppu: Ik begin een beetje het idee te krijgen dat @Azpi fan is van Chelsea. Ben ik de enige die dit opvalt? Ja je bent de enige, was mij niet opgevallen iig. Geen idee waaar je het over hebt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Op 7-1-2022 om 16:00 zei Azpi: geen van de top 3 teams gaan hun hele team en speelstijl omgooien voor een 37 jarige Ronaldo. dus realistisch gezien zal geen enkele man utd speler in een combined 11 voorkomen, misschien op de bank een paar spelers (maar zelfs dat word moeilijk) Ederson TAA Diaz V.Dijk Cancelo De Bruyne Kante Silva Salah Jota Foden subs: Mendy, Rüdiger, Thiago Silva, James, Rodri, Mount, Mahrez, Mané, Lukaku Wan-Bissaka komt daar nooit in want die heeft nog Chilwell, Robertson & Walker voor zich. Varane is niet beter dan Rüdiger, Thiago Silva of Laporte. WK of EK Pogba kan wel erin komen. Greenwood past niet in dit systeem want die heeft ook nog nooit high press gespeeld, maar zou dat waarschijnlijk wel kunnen. Is Fernandes een betere speler in een 3 mans middenveld dan Kovacic, Jorginho, Fernandinho of Henderson? Nee ik denk van niet. En hij kan ook niet in een double pivot spelen. En is Sancho veel beter dan een Pulisic, Havertz, Werner, Ziyech, Jesus, Grealish? De Gea Diaz Thiago Silva Rüdiger James Cancelo Kante Kovacic Salah Jota Foden Nee ze gaan hun speelstijl niet omgooien, maar het punt is dat CR7 in het huidige systeem niet kunt beoordelen op of CR7 in een ander systeem andere handelingen zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 (bewerkt) Zou leuk zijn als die ook wat kansen krijgt tegen betere tegenstanders of tegen Tottenham 9 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Forest op voorsprong tegen Arsenal, nog 10 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Niet scherp van Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Loting: Crystal Palace v Hartlepool United Bournemouth v Boreham Wood Huddersfield Town v Barnsley Peterborough United v Queens Park Rangers Cambridge United v Luton Town Southampton v Coventry City Chelsea v Plymouth Argyle Everton v Brentford Kidderminster Harriers v West Ham United Manchester United/Aston Villa v Middlesbrough Tottenham Hotspur v Brighton and Hove Albion Liverpool v Cardiff City Stoke City v Wigan Athletic Nottingham Forest/Arsenal v Leicester City Manchester City v Fulham Wolverhampton Wanderers v Norwich City Alle grote clubs thuis (behalve Arsenal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 (bewerkt) 1 minute ago, Satyr said: Loting: Crystal Palace v Hartlepool United Bournemouth v Boreham Wood Huddersfield Town v Barnsley Peterborough United v Queens Park Rangers Cambridge United v Luton Town Southampton v Coventry City Chelsea v Plymouth Argyle Everton v Brentford Kidderminster Harriers v West Ham United Manchester United/Aston Villa v Middlesbrough Tottenham Hotspur v Brighton and Hove Albion Liverpool v Cardiff City Stoke City v Wigan Athletic Nottingham Forest/Arsenal v Leicester City Manchester City v Fulham Wolverhampton Wanderers v Norwich City Alle grote clubs thuis (behalve Arsenal) arsenal niet thuis maar naar huis 9 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Ach wat stelt zo'n bekertje nou vol, gewoon focus leggen op CL voetbal en dan komt alles wel goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Ach ja shit happens. Terecht verloren. En Newcastle verliest thuis van Cambridge thuis zelfs... Alles is mogelijk in zo'n beker. Idd focus op CL voetbal en het twee luik met Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) Komt er op Ziggo eigenlijk nog een aflevering met alle, of het grotendeel wat niet live uitgezonden is, FA Cup samenvattingen? Heb alles wat live was ook daadwerkelijk live gekeken. Is zo'n ziektewet toch nog ergens goed voor 10 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 53 minuten geleden zei Jotew: Komt er op Ziggo eigenlijk nog een aflevering met alle, of het grotendeel wat niet live uitgezonden is, FA Cup samenvattingen? Heb alles wat live was ook daadwerkelijk live gekeken. Is zo'n ziektewet toch nog ergens goed voor Je hebt altijd Round-up. Weet niet of ze allemaal uitgezonden worden dan, maar in elk geval de belangrijkste doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) 6 hours ago, Kyrill said: Ach ja shit happens. Terecht verloren. En Newcastle verliest thuis van Cambridge thuis zelfs... Alles is mogelijk in zo'n beker. Idd focus op CL voetbal en het twee luik met Liverpool. https://www.bbc.co.uk/sport/football/59931656 toevallig zeg meeste covid cases van liverpool waren false positives, komt wel goed uit heh The Reds said a "severe outbreak" at the club meant they could not field a team against the Gunners. However, Klopp says defender Trent Alexander-Arnold is the only player to actually test positive. Anyone with a false positive result was still unavailable for Sunday's FA Cup third-round tie against Shrewsbury. 10 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 20 minuten geleden zei Azpi: https://www.bbc.co.uk/sport/football/59931656 toevallig zeg meeste covid cases van liverpool waren false positives, komt wel goed uit heh The Reds said a "severe outbreak" at the club meant they could not field a team against the Gunners. However, Klopp says defender Trent Alexander-Arnold is the only player to actually test positive. Anyone with a false positive result was still unavailable for Sunday's FA Cup third-round tie against Shrewsbury. Ik vind maar heel vreemd zaakje. Wie zegt dat die test fals waren? En wie is het meesterbrein achter die vervalsing? Dit is dan toch gewoon fraude? Ze wouden niet tegen ons spelen vorige week en hebben fraude gepleegd. Zou Arsenal nu niet 2x 3-0 bij default moeten krijgen en zonder te spelen in finale staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten