neva Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Zulke excuses zijn altijd bullshit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Lukaku is een kindje, kun je niet veranderen. Stuur hem maar weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 hij start in de basis, kante en thiago silva covidziyech ook in de basis en lijkt op 4 mans verdediging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Chelsea - Spurs 2-0, twee goals van Tottenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 11 minutes ago, Satyr said: Chelsea - Spurs 2-0, twee goals van Tottenham die 2e was mooi heh, prachtig ziyech speelt trouwens rechter wingback haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Hij staat nu weer op links Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 1 minute ago, Satyr said: Hij staat nu weer op links maar krijgt een kans op doel op rechts haha hij speelt overal ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 uur geleden zei Azpi: Sarcastische tweet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Coutinho officieel naar Villa. Had verwacht dat die bij Newcastle zou belanden, maar vanwege Gerrard kiest hij voor Vila. Bizar ook dat ze een optie tot kopen hebben op hem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Heel vette transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Wel echt een risico wat ze nemen daar bij Villa, die heeft echt de afgelopen jaren werkelijk waar niets gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 10 minuten geleden zei La Pulga: Wel echt een risico wat ze nemen daar bij Villa, die heeft echt de afgelopen jaren werkelijk waar niets gepresteerd. Nou ja hij ligt nog niet definitief vast natuurlijk. Ze betalen blijkbaar 65% van zijn resterende salaris over dit seizoen, wat neer komt op ongeveer 5 miljoen. Dat is voor Engelse clubs best het proberen waard. Denk alleen wel dat ze van een koude kermis terugkomen idd. Beetje James Rodriguez vibes krijg ik hierbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 On 1/4/2022 at 10:55 AM, delichris said: Jahoor daar is ie weer. United verliest voor het eerst onder Ragnick en meteen de vrije val ingezet. dit lijkt toch wel op een vrije val Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 BS Nieuws. De spelers zijn het probleem, maar dat kan zelfs Stevie Wonder nog zien. Als je alleen al zag hoe men het veld op liep afgelopen maandag dan zegt het al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Nou, de trainers hebben ook een stevig aandeel hoor. Ole deed maar wat en Ragnick met z'n 4-2-2-2 is ook weer bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) Foto zegt genoeg. Kijk eens hoe gemotiveerd men is. 7 januari 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Alleen Jones had er in zin en dat is te snappen na zolang geblesseerd te zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 14 minutes ago, delichris said: Foto zegt genoeg. Kijk eens hoe gemotiveerd men is. Whingebag FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 11 minuten geleden zei delichris: Alleen Jones had er in zin en dat is te snappen na zolang geblesseerd te zijn geweest. Dat vind ik juist de taak van de trainer om ze met een dusdanige motivatie het veld op te krijgen voor de wedstrijd. Als Simeone deze foto zag had ie de wedstrijd gestopt en gewoon met zijn team van het veld gestapt. Dit Manchester heeft qua selectie ook echt geen mindere selectie als de rest van de top 3 (tuurlijk, een verdediger en een middenvelder er bij maakt een wereld van verschil) maar ze weten het gewoonweg niet neer te zetten. Verder ben ik wel benieuwd hoe het zou geweest zijn als City Ronaldo wel had gekocht, volgens mij waren ze dan echt geen kampioen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Ik lees ook veel dat de kleedkamer verdeeld is en dat veel spelers ongelukkig zijn. Er zouden 12 spelers tussen nu en augustus weggaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 6 minutes ago, La Pulga said: Dit Manchester heeft qua selectie ook echt geen mindere selectie als de rest van de top 3 (tuurlijk, een verdediger en een middenvelder er bij maakt een wereld van verschil) maar ze weten het gewoonweg niet neer te zetten. welke spelers van Manchester United zullen in een combined 11 van Liverpool, City of Chelsea starten dan? ik denk geen enkele speler, misschien greenwood en sancho als rotatie spelers maar verder zie ik niemand van united in de top 3 teams spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Zojuist zei Azpi: welke spelers van Manchester United zullen in een combined 11 van Liverpool, City of Chelsea starten dan? ik denk geen enkele speler, misschien greenwood en sancho als rotatie spelers maar verder zie ik niemand van united in de top 3 teams spelen De Gea op goal en Ronaldo voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 4 minuten geleden zei Azpi: welke spelers van Manchester United zullen in een combined 11 van Liverpool, City of Chelsea starten dan? ik denk geen enkele speler, misschien greenwood en sancho als rotatie spelers maar verder zie ik niemand van united in de top 3 teams spelen Greenwood, Rashford (mits in vorm), Sancho, Fernandes, De Gea/Henderson (vind ze allebei goed), Varane, Pogba, Wan Bissaka, en misschien Ronaldo maar die is zwaar aan het aftakelen. Ze zullen niet gelijk in de basis staan, maar dat zijn wel spelers die het verschil kunnen maken. Natuurlijk, een Salah, De Bruyne etc zijn allemaal individueel veel beter maar qua teams vind ik het niveau niet ver van elkaar afwijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten