Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei La Pulga:

Wel echt een risico wat ze nemen daar bij Villa, die heeft echt de afgelopen jaren werkelijk waar niets gepresteerd.

Nou ja hij ligt nog niet definitief vast natuurlijk. Ze betalen blijkbaar 65% van zijn resterende salaris over dit seizoen, wat neer komt op ongeveer 5 miljoen. Dat is voor Engelse clubs best het proberen waard.

Denk alleen wel dat ze van een koude kermis terugkomen idd. Beetje James Rodriguez vibes krijg ik hierbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei delichris:

Alleen Jones had er in zin en dat is te snappen na zolang geblesseerd te zijn geweest.

Dat vind ik juist de taak van de trainer om ze met een dusdanige motivatie het veld op te krijgen voor de wedstrijd. Als Simeone deze foto zag had ie de wedstrijd gestopt en gewoon met zijn team van het veld gestapt. 

Dit Manchester heeft qua selectie ook echt geen mindere selectie als de rest van de top 3 (tuurlijk, een verdediger en een middenvelder er bij maakt een wereld van verschil) maar ze weten het gewoonweg niet neer te zetten. 

Verder ben ik wel benieuwd hoe het zou geweest zijn als City Ronaldo wel had gekocht, volgens mij waren ze dan echt geen kampioen geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, La Pulga said:

Dit Manchester heeft qua selectie ook echt geen mindere selectie als de rest van de top 3 (tuurlijk, een verdediger en een middenvelder er bij maakt een wereld van verschil) maar ze weten het gewoonweg niet neer te zetten. 

welke spelers van Manchester United zullen in een combined 11 van Liverpool, City of Chelsea starten dan?

ik denk geen enkele speler, misschien greenwood en sancho als rotatie spelers maar verder zie ik niemand van united in de top 3 teams spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

welke spelers van Manchester United zullen in een combined 11 van Liverpool, City of Chelsea starten dan?

ik denk geen enkele speler, misschien greenwood en sancho als rotatie spelers maar verder zie ik niemand van united in de top 3 teams spelen

De Gea op goal en Ronaldo voorin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Azpi:

Greenwood, Rashford (mits in vorm), Sancho, Fernandes, De Gea/Henderson (vind ze allebei goed), Varane, Pogba, Wan Bissaka, en misschien Ronaldo maar die is zwaar aan het aftakelen. 

Ze zullen niet gelijk in de basis staan, maar dat zijn wel spelers die het verschil kunnen maken. 

Natuurlijk, een Salah, De Bruyne etc zijn allemaal individueel veel beter maar qua teams vind ik het niveau niet ver van elkaar afwijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites