Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Lekkere wedstrijd hebben we nu maar waaaaaaarom checked bij ons de var altijd altijd elke fucking actie 

kova schiet hem in de kruising en nog gaat de var checken

salah passeert Alonso waar mijn moeder ook langs komt: klassieker

kovacic scoort met een volley van 20 meter 🦗  🦗 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Azpi:

Lekkere wedstrijd hebben we nu maar waaaaaaarom checked bij ons de var altijd altijd elke fucking actie 

kova schiet hem in de kruising en nog gaat de var checken

salah passeert Alonso waar mijn moeder ook langs komt: klassieker

kovacic scoort met een volley van 20 meter 🦗  🦗 

Goede comeback wel hoor! Wat voor een gifje zou je deze wedstrijd tot nu toe geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens wie helpt me voort?

Ik had net een discussie met een kaneraad over een jonge speler met lang krullend (?) haar die vanuit de lagere regionen in Engeland een grote stap omhoog maakte. Volgens mij was het een rechtsback/midden speler. Ik kom er gewoon niet meer op. Was op FM vorig jaar ook een talent meen ik!

Edit: En ineens weet je het: Luke Matheson. :)  Nevermind dus

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minutes ago, Jotew said:

Ik had net een discussie met een kaneraad over een jonge speler met lang krullend (?) haar die vanuit de lagere regionen in Engeland een grote stap omhoog maakte. Volgens mij was het een rechtsback/midden speler. Ik kom er gewoon niet meer op. Was op FM vorig jaar ook een talent meen ik!

Max Killman van Wolves?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Jotew said:

Edit: En ineens weet je het: Luke Matheson. :)  Nevermind dus

dat is dat jongetje dat scoorde tegen Manchester United in de League Cup

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trippier, tsja moet je er van zeggen.. Dembele blessure gevoelig en een vervelend jong wat je overal leest. Botman, kan die de PL aan?

Hartstikke leuk die pegels maar er zijn toch wel betere opties te vinden als je een mooi verhaal/project voorschotelt aan spelers wanneer je zoveel aan salaris en transfergelden kan betalen?

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Azpi:

hij heeft gelijk

Smullen smullen:<:D

Hij heeft onwijs gelijk. En is herkenbaar zo is Arsenal ook geweest laatste jaren geen intentie,geen gutwork. Nu verlies je van City en speel je een van je beste wedstrijden in jaren. Lacazette scoort niet heel veel maar hij werkt zich al 2-3 maanden 3 slagen in de rondte op het veld,elke wedstrijd weer en werkt gigantisch hard.  Zelfde geldt voor rest van ons team. Er zit nu echt een filosofie en lijn in onder Arteta. Hard werken,veel pressie en mooi en aanvallend voetbal. Ramsdale,Tommiyasu en Gabriel doen het echt uitstekend achterin.  Wie er ook staat op middenveld het loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites