Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) Lekkere wedstrijd hebben we nu maar waaaaaaarom checked bij ons de var altijd altijd elke fucking actie kova schiet hem in de kruising en nog gaat de var checken salah passeert Alonso waar mijn moeder ook langs komt: klassieker kovacic scoort met een volley van 20 meter 🦗 🦗 2 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Wat worden we verwend zeg, heerlijke pot en heerlijke goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 13 minuten geleden zei Azpi: Lekkere wedstrijd hebben we nu maar waaaaaaarom checked bij ons de var altijd altijd elke fucking actie kova schiet hem in de kruising en nog gaat de var checken salah passeert Alonso waar mijn moeder ook langs komt: klassieker kovacic scoort met een volley van 20 meter 🦗 🦗 Goede comeback wel hoor! Wat voor een gifje zou je deze wedstrijd tot nu toe geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 (bewerkt) 17 minutes ago, La Pulga said: Goede comeback wel hoor! Wat voor een gifje zou je deze wedstrijd tot nu toe geven? Wat een sfeer in het stadion en wat een tempo man man prachtig 2 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Lukaku heeft ook gereageerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Matic & Jones in de basis, als dat maar goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 wat een saaie wedstrijd en saai voetbal van united, wat een verschil met de wedstrijd van gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) Jongens wie helpt me voort? Ik had net een discussie met een kaneraad over een jonge speler met lang krullend (?) haar die vanuit de lagere regionen in Engeland een grote stap omhoog maakte. Volgens mij was het een rechtsback/midden speler. Ik kom er gewoon niet meer op. Was op FM vorig jaar ook een talent meen ik! Edit: En ineens weet je het: Luke Matheson. Nevermind dus 3 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 27 minutes ago, Jotew said: Jongens wie helpt me voort? Ik had net een discussie met een kaneraad over een jonge speler met lang krullend (?) haar die vanuit de lagere regionen in Engeland een grote stap omhoog maakte. Volgens mij was het een rechtsback/midden speler. Ik kom er gewoon niet meer op. Was op FM vorig jaar ook een talent meen ik! Max Killman van Wolves? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Om een wijs man te citeren @Aaron21 de vrije val van Manchester United is ingezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 8 minutes ago, Kyrill said: Om een wijs man te citeren @Aaron21 de vrije val van Manchester United is ingezet het is een process snap je, hij heeft nog niet het klokje op het trainingsveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 31 minuten geleden zei Kyrill: Om een wijs man te citeren @Aaron21 de vrije val van Manchester United is ingezet Verwacht een kentering met ragnick. Misschien met wat wintertransfers. Zal geen topseizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Wolves verdiende ook de overwinning. Speelde leuk voetbal, hadden er wel meer kunnen/moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 (bewerkt) 2 hours ago, Jotew said: Jongens wie helpt me voort? Ik had net een discussie met een kaneraad over een jonge speler met lang krullend (?) haar die vanuit de lagere regionen in Engeland een grote stap omhoog maakte. Volgens mij was het een rechtsback/midden speler. Ik kom er gewoon niet meer op. Was op FM vorig jaar ook een talent meen ik! Edit: En ineens weet je het: Luke Matheson. Nevermind dus dat is dat jongetje dat scoorde tegen Manchester United in de League Cup 3 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Lille heeft een bod op Botman (hihi) afgewezen van Newcastle. Trippier lijkt ook voor 30 miljoen naar Newcastle te gaan en ik denk dat ze ook Dembele gaan proberen te halen van Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) Trippier, tsja moet je er van zeggen.. Dembele blessure gevoelig en een vervelend jong wat je overal leest. Botman, kan die de PL aan? Hartstikke leuk die pegels maar er zijn toch wel betere opties te vinden als je een mooi verhaal/project voorschotelt aan spelers wanneer je zoveel aan salaris en transfergelden kan betalen? 4 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik denk dat veel spelers liever even afwachten tot de zomer, voor je opeens een langlopend contract tekent en volgend jaar in het Championship je kunsten mag vertonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 51 minuten geleden zei Tim': Ik denk dat veel spelers liever even afwachten tot de zomer, voor je opeens een langlopend contract tekent en volgend jaar in het Championship je kunsten mag vertonen. Precies dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 14 uur geleden zei Kyrill: Om een wijs man te citeren @Aaron21 de vrije val van Manchester United is ingezet Jahoor daar is ie weer. United verliest voor het eerst onder Ragnick en meteen de vrije val ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 Op 2-1-2022 om 17:35 zei Azpi: hoe is dat geen rode kaart voor mané: elleboogt hem gewoon in het gezicht Echt schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) hij heeft gelijk 4 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 19 minuten geleden zei Azpi: hij heeft gelijk Smullen smullen Hij heeft onwijs gelijk. En is herkenbaar zo is Arsenal ook geweest laatste jaren geen intentie,geen gutwork. Nu verlies je van City en speel je een van je beste wedstrijden in jaren. Lacazette scoort niet heel veel maar hij werkt zich al 2-3 maanden 3 slagen in de rondte op het veld,elke wedstrijd weer en werkt gigantisch hard. Zelfde geldt voor rest van ons team. Er zit nu echt een filosofie en lijn in onder Arteta. Hard werken,veel pressie en mooi en aanvallend voetbal. Ramsdale,Tommiyasu en Gabriel doen het echt uitstekend achterin. Wie er ook staat op middenveld het loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 £418,000 boete voor lukaku voor zijn interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 januari 2022 Share Geplaatst 4 januari 2022 2 uur geleden zei Azpi: £418,000 boete voor lukaku voor zijn interview wisselgeld dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 (bewerkt) hoe vaak zouden ze dit geoefend hebben persoonlijk geloof ik geen woord meer van wat hij zegt en hij moet het maar laten zien in zijn prestaties 5 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten