Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat ben ik trots op mijn/ons Arsenal. Sinds minuut 58 met een man minder. Om te beginnen penalty kan je geven maar ook niet maar ja het is Xhaka en ja het is een blijft een domoor. Lokonga denkt ook, hoeveel slechte potten mag Granit nog spelen voor ik een kans krijg? Vervolgens scoor je bijna nog de 2-1 bij eigen goal bijna van Laporte...

En dan Martinelli veels te onrustig schiet en mist. Gabriel Malgahaes gewoon niet slim door zo hoog rond de middellijn City speler neer te halen. Dat neemt niet weg ik een fenomenaal Arsenal gezien heb. Eerste helft als team was een 9.5

En dan 2e helft bijna 40 minuten met man minder, en dan nog steeds geen 1 echte kans weggeven en uiteindelijk verliezen door een frommel goal.  Martinelli, Saka, Partey,Tomiyasu en White jullie hebben gestreden als leeuwen zowel de 1e als de 2e helft met man minder. Dit is de nummer 1 City zelfs met 10 man werd er maar nipt verloren met een goal uit het niets. Ik heb genoten en zoals ik in de rust al zei ik kon niet meer telerugesteld raken en dat ben ik ook niet.  City was dan misschien in mindere doen maar dat lag iig de 1e helft voor 95% aan ons! Als we zo blijven spelen dan moet top 4 helemaal goed komen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Arsenal sinds jaren in de eerste helft. En dan komt de scheids City weer eens tegemoet. Zonde. City-Chelsea gw 15 wordt de laatste wedstrijd om ze nog tegen te kunnen houden. 

Ze moeten echt beginnen met scheids te interviewen. 

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Fucking trots op Arsenal. Van minuut 58 tot 96 met man minder spelen en in feite nog steeds niks weggeven en dan hadden sommige clowns het hier over 1-6 tja

Er zijn ook genoeg wedstrijden van Arsenal geweest waarbij ze zo slecht speelden dat het inderdaad 1-6 had kunnen zijn tegen een club als City.

Dat maakt iemand die een andere verwachting of mening heeft niet meteen een clown ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Er zijn ook genoeg wedstrijden van Arsenal geweest waarbij ze zo slecht speelden dat het inderdaad 1-6 had kunnen zijn tegen een club als City.

Dat maakt iemand die een andere verwachting of mening heeft niet meteen een clown ;) 

Hij zei het op basis van de 1e helft waar we 1-0 voorstonden. En de 2e helft met man meer heeft City nog niks gecreerd ;)

Dus ja zijn mening over Arsenal op basis daarvan vind ik hem een clown ja. En dan nog te zwijgen over alle onlogische dingen die hij al maanden lang over de club zegt ;)

En dan kwam de 1-2 ook totaal uit het niets.....

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden geen enkel schot op doel met zelfs man meer en geen een uberhaupt halve laat staan goede kans. Zelfs Pep heeft net toegegeven Arsenal betere team waren. Ja City had maar 2,5 dag rust en Arsenal 7 sinds vorige wedstrijd maar City heeft dan ook veel betere selectie. En je zou denken 40 minuten tegen 10 man van Arsenal wel genoeg is om rust te nemen en iig een vorm van kans op doel of schot op doel. Het was helemaal niks van dat.

@Azpiwat vond jij er van vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minutes ago, La Pulga said:

Chelsea Fc Vs Mancity GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Zoiets verwacht ik.

Dat is een mooie 

1 hour ago, Kyrill said:

Ze hadden geen enkel schot op doel met zelfs man meer en geen een uberhaupt halve laat staan goede kans. Zelfs Pep heeft net toegegeven Arsenal betere team waren. Ja City had maar 2,5 dag rust en Arsenal 7 sinds vorige wedstrijd maar City heeft dan ook veel betere selectie. En je zou denken 40 minuten tegen 10 man van Arsenal wel genoeg is om rust te nemen en iig een vorm van kans op doel of schot op doel. Het was helemaal niks van dat.

@Azpiwat vond jij er van vandaag?

Ik heb het niet gezien vandaag want ik was op bezoek voor nieuw jaar. Maar ik had een dominant Man City verwacht zoals Liverpool speelde tegen Arsenal. Ga straks Motd kijken maar lijkt me dat arsenal wel een punt verdiend had vandaag. Gelukkig staat Spurs nog 0-0 momenteel 

90+6 Spurs goal 😅

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites