Regis Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Wat een bizarre kaart zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Ze zeggen nu dat hij geel kreeg na de pingel en geel voor de overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Inderdaad twee keer geel. Bij het pingelmoment heeft hij al eerder een gele kaart gehad dus. Ik ga gelijk even Arsenalfantv livestream 5 minuten terugspoelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 3 minuten geleden zei Jotew: Discutabele penalty en rood wat geen rood is, Arsenal word toch flink genaaid zo. Genoten van hun spel de eerste helft! Hoe kun je dit nou een discutabele penalty vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 2 minuten geleden zei MetalMichael: Hoe kun je dit nou een discutabele penalty vinden? Omdat hij wel heel erg makkelijk naar de grond ging. Uiteindelijk wel gewoon een penalty maar volgens mij kon Silva verder ook niets meer met de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Nou, cadeautje hoor, geluk van de kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Jammer @Kyrill, maar als je zo goed voetbalt als de eerste helft dan zit CL voetbal er dik in! Daar kan je echt wel trots op zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Wat ben ik trots op mijn/ons Arsenal. Sinds minuut 58 met een man minder. Om te beginnen penalty kan je geven maar ook niet maar ja het is Xhaka en ja het is een blijft een domoor. Lokonga denkt ook, hoeveel slechte potten mag Granit nog spelen voor ik een kans krijg? Vervolgens scoor je bijna nog de 2-1 bij eigen goal bijna van Laporte... En dan Martinelli veels te onrustig schiet en mist. Gabriel Malgahaes gewoon niet slim door zo hoog rond de middellijn City speler neer te halen. Dat neemt niet weg ik een fenomenaal Arsenal gezien heb. Eerste helft als team was een 9.5 En dan 2e helft bijna 40 minuten met man minder, en dan nog steeds geen 1 echte kans weggeven en uiteindelijk verliezen door een frommel goal. Martinelli, Saka, Partey,Tomiyasu en White jullie hebben gestreden als leeuwen zowel de 1e als de 2e helft met man minder. Dit is de nummer 1 City zelfs met 10 man werd er maar nipt verloren met een goal uit het niets. Ik heb genoten en zoals ik in de rust al zei ik kon niet meer telerugesteld raken en dat ben ik ook niet. City was dan misschien in mindere doen maar dat lag iig de 1e helft voor 95% aan ons! Als we zo blijven spelen dan moet top 4 helemaal goed komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 48 minuten geleden zei Satyr: Oh, het was dus geel + geel voor praten? Geel voor de penalty stip verneuken en geel voor dom neerhalen op de middellijn, totaal neit slim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) Beste Arsenal sinds jaren in de eerste helft. En dan komt de scheids City weer eens tegemoet. Zonde. City-Chelsea gw 15 wordt de laatste wedstrijd om ze nog tegen te kunnen houden. Ze moeten echt beginnen met scheids te interviewen. 1 januari 2022 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Het is dat je voor één actie geen twee pingels kunt geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Fucking trots op Arsenal. Van minuut 58 tot 96 met man minder spelen en in feite nog steeds niks weggeven en dan hadden sommige clowns het hier over 1-6 tja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Zojuist zei Kyrill: Fucking trots op Arsenal. Van minuut 58 tot 96 met man minder spelen en in feite nog steeds niks weggeven en dan hadden sommige clowns het hier over 1-6 tja Er zijn ook genoeg wedstrijden van Arsenal geweest waarbij ze zo slecht speelden dat het inderdaad 1-6 had kunnen zijn tegen een club als City. Dat maakt iemand die een andere verwachting of mening heeft niet meteen een clown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Jotew: Er zijn ook genoeg wedstrijden van Arsenal geweest waarbij ze zo slecht speelden dat het inderdaad 1-6 had kunnen zijn tegen een club als City. Dat maakt iemand die een andere verwachting of mening heeft niet meteen een clown Hij zei het op basis van de 1e helft waar we 1-0 voorstonden. En de 2e helft met man meer heeft City nog niks gecreerd Dus ja zijn mening over Arsenal op basis daarvan vind ik hem een clown ja. En dan nog te zwijgen over alle onlogische dingen die hij al maanden lang over de club zegt En dan kwam de 1-2 ook totaal uit het niets..... 1 januari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 De 1-2 zag je al een half uur aankomen. Eén goede bal was genoeg en die komt dan in minuut 94. Valt de 1-2 na een uur, dan mag het telraam er alsnog bij gehaald worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Ze hadden geen enkel schot op doel met zelfs man meer en geen een uberhaupt halve laat staan goede kans. Zelfs Pep heeft net toegegeven Arsenal betere team waren. Ja City had maar 2,5 dag rust en Arsenal 7 sinds vorige wedstrijd maar City heeft dan ook veel betere selectie. En je zou denken 40 minuten tegen 10 man van Arsenal wel genoeg is om rust te nemen en iig een vorm van kans op doel of schot op doel. Het was helemaal niks van dat. @Azpiwat vond jij er van vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Zoiets verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 (bewerkt) 27 minutes ago, La Pulga said: Zoiets verwacht ik. Dat is een mooie 1 hour ago, Kyrill said: Ze hadden geen enkel schot op doel met zelfs man meer en geen een uberhaupt halve laat staan goede kans. Zelfs Pep heeft net toegegeven Arsenal betere team waren. Ja City had maar 2,5 dag rust en Arsenal 7 sinds vorige wedstrijd maar City heeft dan ook veel betere selectie. En je zou denken 40 minuten tegen 10 man van Arsenal wel genoeg is om rust te nemen en iig een vorm van kans op doel of schot op doel. Het was helemaal niks van dat. @Azpiwat vond jij er van vandaag? Ik heb het niet gezien vandaag want ik was op bezoek voor nieuw jaar. Maar ik had een dominant Man City verwacht zoals Liverpool speelde tegen Arsenal. Ga straks Motd kijken maar lijkt me dat arsenal wel een punt verdiend had vandaag. Gelukkig staat Spurs nog 0-0 momenteel 90+6 Spurs goal 😅 1 januari 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Poh die is heel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Lukaku uit de selectie gehaald door tuchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 hoe is dat geen rode kaart voor mané: elleboogt hem gewoon in het gezicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Ik had rood ook niet gek gevonden maar ja was niet echt volle elleboog, meer z’n arm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 4 minutes ago, Abe said: Ik had rood ook niet gek gevonden maar ja was niet echt volle elleboog, meer z’n arm er was niet eens een var check Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Aanname van het seizoen is ook een feit. Onderkant van ze voet gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Weer een klassiekertje van Salah zeg. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten