Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei delichris:

Het was weer drama. Ik snap de frustratie van Ronaldo wel. De enige die echt goed was gisteren aan de kant van Manchester United was DeGea. De scheidsrechter vond ik wel heel slecht fluiten hoor. Newcastle verdiende wel een overwinning.

Tja wat verwacht je als je dezelfde spelers op blijft stellen of blijft inbrengen als je voorganger. Had meer verwacht van iemand als Rangnick, die toch voor een bepaald type voetbal staat maar dat tot dusver totaal niet laat zien. Met een blok van McTominay en Fred (en later Matic) ga je de oorlog niet winnen.

13 minuten geleden zei Lazy:

Tja wat verwacht je als je dezelfde spelers op blijft stellen of blijft inbrengen als je voorganger. Had meer verwacht van iemand als Rangnick, die toch voor een bepaald type voetbal staat maar dat tot dusver totaal niet laat zien. Met een blok van McTominay en Fred (en later Matic) ga je de oorlog niet winnen.

Je kan rustig dezelfde spelers opstellen, maar gegenpressing werkt duidelijk niet met deze gasten. En niet vergeten dat Fred eruit ging daar kwam Sancho voor. En voor Scott kwam later Matic. Dus dat blok was al weg. Hij roeit nu met de riemen die hij heeft en verwacht dat er minstens drie weg zijn in januari en dat er dan betere spelers voor terug komen. Er doen namelijk heel veel namen rond op Old Trafford.

25 minuten geleden zei Lazy:

Op basis van wat dan? Heeft toch amper iets bewezen. 

Je kan rustig dezelfde spelers opstellen, maar gegenpressing werkt duidelijk niet met deze gasten. 

Dus is het gek dat je ze opstelt als je wel Gegenpressing wilt spelen... Nu is het sowieso een utopie om met Ronaldo in je elftal pressing te spelen, maar dat terzijde.

En niet vergeten dat Fred eruit ging daar kwam Sancho voor. En voor Scott kwam later Matic. Dus dat blok was al weg.

Hij gooide het halve elftal om omdat het niet werkte. Met Cavani in de punt en Sancho vanaf de flank samen met Rashford ging het al ietsje beter, al was het nog pover. 

1 uur geleden zei Regis:

Op basis van wat dan? Heeft toch amper iets bewezen. 

Op basis van wat ik erna zeg. Bij Stuttgart, Hoffenheim, Schalke 04 speelde hij aanvallend, open en fris voetbal en niet dit afbraakvoetbal wat United gisteren liet zien. Ook bij Red Bull was zijn visie duidelijk en was hij er verantwoordelijk voor dat zowel Salzburg als Leipzig volgens eenzelfde filosofie speelden. Tot dusver zie je daar eigenlijk bar weinig van terug en gaat hij bijna op dezelfde voet verder als het dramatische spel onder Solskjaer. 

1 uur geleden zei Arsène:

Arteta positief getest :uhoh: Ontbreekt tegen City @Kyrill

Ja ik krijg YouTube push meldingen  van Sky oa. Ik wist het al. Is vervelend en naar,moet ie maar inbellen zoals Jesse March van Leipzig  tijdje terug uit bij Union Berlin. City is ondanks onze vorm voor mij iig ingecalculeerde nederlaag. Alles beter dan dat hosanna.

Edited by Kyrill

2 hours ago, Satyr said:

City kampioen, bloemen mogen naar Brighton.

Mooie pot op Stamford Bridge, terecht punt voor de gasten

terecht punt maar vind je het gek als Brighton 5 wedstrijden speelt in december met 2x 11 dagen geen wedstrijd waarin ze kunnen uitrusten en chelsea 9 wedstrijden speelt in december met blessures en covid. 

7 uur geleden zei Azpi:

terecht punt maar vind je het gek als Brighton 5 wedstrijden speelt in december met 2x 11 dagen geen wedstrijd waarin ze kunnen uitrusten en chelsea 9 wedstrijden speelt in december met blessures en covid. 

Buiten dat speelt Brighton vrijwel altijd prima spel.

8 uur geleden zei Azpi:

Leven is niet altijd eerlijk maatje. Maar ja meerdere Chelsea wedstrijden hadden ook afgelast moeten worden idd

9 uur geleden zei Azpi:

Calimero gedrag. Als je gewoon 14 spelers kan inschrijven voor een wedstrijd dan mag je gewoon spelen. En dat je negen wedstrijden speelt komt ook omdat je Europees speelt en ver in de League Cup komt.

7 minuten geleden zei delichris:

Calimero gedrag. Als je gewoon 14 spelers kan inschrijven voor een wedstrijd dan mag je gewoon spelen. En dat je negen wedstrijden speelt komt ook omdat je Europees speelt en ver in de League Cup komt.

14 is niks en dat slaat nergens op chrisie. Dat weet jij zelf ook. 14 spelers is 1 reserve keeper en dus in feite maar 2 veldspelers wissel. Dat is echt wel genoeg reden om uit te stellen...

Spurs is al 5x verzet ofzo...

Zojuist zei Kyrill:

14 is niks en dat slaat nergens op chrisie. Dat weet jij zelf ook. 14 spelers is 1 reserve keeper en dus in feite maar 2 veldspelers wissel. Dat is echt wel genoeg reden om uit te stellen...

De regels zijn wel hetzelfde voor iedereen.

Zojuist zei Aaron21:

De regels zijn wel hetzelfde voor iedereen.

Wat zijn die regels volgens jou dan vriendje?

Hoeveel spelers moet je missen voor het wel verzet wordt?

''We currently have six confirmed cases of Covid-19 in the first-team, which has led to the postponement of our fixture against Arsenal.''

6? 25-6=19? En geen 14? En dit wordt wel uitgesteld?:classic_rolleyes:

9 minuten geleden zei Kyrill:

https://www.premierleague.com/news/2426753

Lees dit maar @Kyrill . Daar wordt duidelijk gesproken over 14 spelers. 1 Keeper en 13 veldspelers. En als je dat hebt kan er gespeeld worden.  

1 hour ago, delichris said:

zegt de united fan die ook maar 5x gespeeld hebben in december en ook in Europa spelen :classic_wink: geen 11 dagen rust voor united maar 16. Chelsea speelde 5 wedstrijden in die tijd (tussen 11 en 27 december). 

hoeveel spelers je hebt maakt niet uit het gaat erom dat de andere ploeg veel minder belast is als ze minder wedstrijden hebben gespeeld. Bovendien de spelers die we hebben zijn vaak net terug van covid en isolatie of van een blessure waarbij je normaal gesproken ze wat gefaseerd weer laat spelen maar nu moet je met half geblesseerde spelers spelen. 

Edited by Azpi

Jou beredenering slaat echt nergens op. Als er geen covid was geweest dan had Chelsea nog steeds veel meer wedstrijden gespeeld dan Brighton. En het zijn duurbetaalde profs. Ik kwam gisteren een goed plaatje tegen over het verschil tussen non league en die duur betaalde profs. Deze zal ik opzoeken.

Edit:

61cd95ae9b89a-jankerds.png

Edited by delichris

10 minutes ago, delichris said:

Jou beredenering slaat echt nergens op. Als er geen covid was geweest dan had Chelsea nog steeds veel meer wedstrijden gespeeld dan Brighton. En het zijn duurbetaalde profs. Ik kwam gisteren een goed plaatje tegen over het verschil tussen non league en die duur betaalde profs. Deze zal ik opzoeken.

Edit:

Straks maar even kijken als 18 dagen rust voor Burnley geen verschil maakt 

52 minuten geleden zei delichris:

Edit:

Leuk plaatje ben het alleen totaal niet eens met de context.

We kunnen toch ook niet zeggen ik speelde toen ik nog in het eerste elftal speelde ook op zaterdag mee met een vriendenteam. Twee wedstrijden in 24 uur dus moeten profs dat ook easy kunnen. Dat is echt niet waar.