Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Azpi:

Maandag is er een meeting met de clubs en captains. Competitie zal wel worden stop gezet 

Was  het niet gewoon veel slimmer geweest als ze al eerder zonder publiek zouden zijn gaan spelen? Je zit daar op 90k bijna 100k besmettingen per dag alleen al in Engeland :cab:

Ik zou geweldig vinden als Liverpool dit nog wint haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Azpi:

Zie je ook hoe goed Conte is om het Liverpool zo moeilijk te maken met zo’n middelmatig team 

Ze verloren nog bijna van 10 man van Liverpoool vanwege die mega pass van Allison op Tsimikas. Als die eerder had voorgegeven op Salah was het 2-3....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minutes ago, Kyrill said:

Ze verloren nog bijna van 10 man van Liverpoool vanwege die mega pass van Allison op Tsimikas. Als die eerder had voorgegeven op Salah was het 2-3....

En Kane had 4x kunnen scoren

ga maar eens kijken naar de Expected goals. Man Utd en Arsenal, met betere teams, waren kansloos tegen Liverpool. De intensiteit is enorm verhoogd door Conte en het lijkt erop dat ze weten wat ze moeten doen aan de bal. Zelfs Dele Ali had een goede wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conte is ook gewoon een fantastische coach. Weet het tactisch goed neer te zetten in zowel aanvallend als verdedigend opzicht, en kan het bovenal overbrengen naar de spelersgroep. Natuurlijk heeft hij vaak geld gekregen om te investeren, maar hij maakt het wel waar.

1 uur geleden zei Azpi:

Kane is Engels die mag dat 

Zou wel veel verklaren ja. Belachelijk onnodig ook op die plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Azpi:

en hij heeft nog geen spelers kunnen halen…. Vrees dat ze toch echt een probleem gaan worden komende tijd onder Conte 

Daar word de competitie als geheel toch alleen maar leuker van? Ik snap dat je graag wint van de rivalen uit je stad en het liefst met grote cijfers, maar hoe sterker de competitie hoe meer waarde die overwinningen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, ElMarcos said:

Daar word de competitie als geheel toch alleen maar leuker van? Ik snap dat je graag wint van de rivalen uit je stad en het liefst met grote cijfers, maar hoe sterker de competitie hoe meer waarde die overwinningen hebben.

Ja daar heb je gelijk in, maar we hebben het al moeilijk genoeg met Liverpool en Man City. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting van bijna 15 minuten gezien 2 weken geen spelen heeft Spurs gelukkig geen goed gedaan @Azpi. Idd wat mega veel grote kansen. Kane had ook na 19 minuten dik rood moeten krijgen en hebben. En die bal van Dele Alli breed op Kane, kan het nog zachter? Man man... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Samenvatting van bijna 15 minuten gezien 2 weken geen spelen heeft Spurs gelukkig geen goed gedaan @Azpi. Idd wat mega veel grote kansen. Kane had ook na 19 minuten dik rood moeten krijgen en hebben. En die bal van Dele Alli breed op Kane, kan het nog zachter? Man man... 

Volgens mij kunnen we stellen dat onder Conte het spel toch juist goed gedaan heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei timpy00:

Volgens mij kunnen we stellen dat onder Conte het spel toch juist goed gedaan heeft?

Uiteraard, zeg ik van niet dan? Ivm veel Corona gevallen hebben ze 2 weken niet gespeeld. Als ze meer wedstrijd ritme gehad gisteren weet ik zkr ze wel gewonen hadden en meer kansen hadden afgemaakt. Maar ik ben Arsenal fan dus ik hoop Spurs zo min mogelijk tot geen wedstrijden wint. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Uiteraard, zeg ik van niet dan? Ivm veel Corona gevallen hebben ze 2 weken niet gespeeld. Als ze meer wedstrijd ritme gehad gisteren weet ik zkr ze wel gewonen hadden en meer kansen hadden afgemaakt. Maar ik ben Arsenal fan dus ik hoop Spurs zo min mogelijk tot geen wedstrijden wint. 

Dan begreep ik je bericht verkeerd omdat je aangaf heeft ze geen goed gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Arsènewat master class gisteravond van Nketiah, Pepe en Tavares. Vooral die eerste twee. Heerlijke pot zeg. Sunderland speelde ook leuk en goed zeg. Die hadden meer schoten op doel dan Feyenoord en Ajax samen afgelopen zondag. En commentator Van Vliet eerst 1,5 jaar zei 80M van Pepe ging nu zelfs meerdere malen zingen "Oh Charlie Patino" 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Satyr:

Kane krijgt alleen geen rood omdat het minuut 19 is. Is het minuut 59 dan kan hij douchen.

Dat hoort toch helemaal geen invloed te hebben? Al is het minuut 1 of minuut 5 of 65. Rood is rood? Zoals ik laatst al zei ook nu hier ook Xhaka hoorde rood te krijgen tegen Leeds. Ik denk ook niet arbitrage gaat om feit of minuut 19 of minuut 59 is, puur en alleen ze gewoon niet rood waardig genoeg vinden, ongeacht welke minuut het is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kyrill:

Dat hoort toch helemaal geen invloed te hebben? Al is het minuut 1 of minuut 5 of 65. Rood is rood? Zoals ik laatst al zei ook nu hier ook Xhaka hoorde rood te krijgen tegen Leeds. Ik denk ook niet arbitrage gaat om feit of minuut 19 of minuut 59 is, puur en alleen ze gewoon niet rood waardig genoeg vinden, ongeacht welke minuut het is... 

Nee, het hoort niet, maar het gebeurd vaak zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites