Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Arsène:

Mooi staaltje competitievervalsing dat de wedstrijden nu wel uitgesteld worden. Toen Arsenal er last van had rond de wedstrijd tegen Brentford gaf de FA niet thuis.. Lijkt me dat het nu weleens tijd is voor duidelijke richtlijnen.

Toen waren de besmettingen zo groot als nu, maar je hebt wel een punt. Ik vermoed dat ze gekeken hebben naar de besmettingen toen en nu.

Op 16-12-2021 om 14:03 zei Kyrill:

Ja klopt. Maar dit steeft af naar competie stop ;) 78.000 besmettingen per dag daar in Engeland. 

Heb ik toch gelijk gekregen voor zeldzame keer....

Alleen Leeds-Arsenal is ''nog'''niet geannuleerd. En ook op lagere niveaus is er behoorlijk veel uitgesteld/geschrapt.....

35 minuten geleden zei Satyr:

Mijn minst favoriete team tegen het één na minst favoriete team: 0-3

Kan zeggen je wil. Gaan nu opweg naar 32 punten uit laatste 15 duels dat is PL wise zkr top 4 waardig of beter. 

Overigens zeg als fan maar meteen gelijk. Xhaka is een malloot. Verdiende rood. Hoe White en Ramsdale gingen High Fiven bij pingel weggeven was ook best belachelijk. 

Weer goal als invaller voor ESR. Martinelli en Tomiaysu zijn ook super. 

Oh en Summerville als invaller weer eraf wisselen zouden ze moeten verbieden. Met FM doe ik dat echt nooit wissel speler weer eraf halen maar AI doet regelmatig.... Pff

@Satyrwat is wel iig je favoriete Engels team in de PL dan :)? 

Man Utd lekker afgelast ( komt wel goed uit heh dat wanneer je een nieuwe trainer hebt en een nieuwe stijl wilt gaan spelen je opeens weken vrij hebt)

tottenham lekker afgelast voor 3e wedstrijd op rij

alle andere wedstrijden vrijwel afgelast…

Chelsea  zonder James, Alonso, Jorginho, CHO, Werner, Lukaku, Chillwell, loftus-cheek, en met half fitte kante (paar minuten gespeeld laatste maanden) en kovacic (ook niet gespeeld voor meer dan een maand) …. Nee hooor prima gaat gewoon door 

:-D

Edited by Azpi

Je zou toch zeggen dat wanneer er zo veel wedstrijden uitvallen, je beter lekker het hele weekendprogramma kan schrappen. Ik snap dat ze zo veel mogelijk door willen laten gaan vanwege het overvolle programma, maar je krijgt straks een situatie dat de ene ploeg 3-4 wedstrijden meer heeft dan een andere ploeg. Dat is ook niet wenselijk en riekt naar competitievervalsing, 

5 minutes ago, Beppu said:

Je zou toch zeggen dat wanneer er zo veel wedstrijden uitvallen, je beter lekker het hele weekendprogramma kan schrappen. Ik snap dat ze zo veel mogelijk door willen laten gaan vanwege het overvolle programma, maar je krijgt straks een situatie dat de ene ploeg 3-4 wedstrijden meer heeft dan een andere ploeg. Dat is ook niet wenselijk en riekt naar competitievervalsing, 

Maandag is er een meeting met de clubs en captains. Competitie zal wel worden stop gezet 

Edited by Azpi

Chelsea heeft gevraagd als deze wedstrijd kon worden verplaatst maar natuurlijk heeft de premier league dat afgewezen. Altijd een agenda tegen Chelsea 

de regels zijn dat je 14 fitte spelers moet hebben maar 2 van de 14 die we hebben zijn net terug van een blessure (kova had covid en is pas net terug uit isolatie, kante is ook net pas terug van een blessure). We hebben dus effectief 12 fitte spelers waarvan 2 reserve keepers :-D. We moeten nu met een compleet nieuw niet fit middenveld spelen van kovacic - kante. Dan hebben we effectief 3 wisselspelers: barkley, saul en christensen. En Saul kun je net zo goed niet opstellen dat is beter dan dat je hem wel opstelt 

Edited by Azpi