La Pulga Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Je ziet wel wie meest volwassen van ons tweeën is. Barcelona verliest en ik kom sterkte wensen met mentions in Spaans voetbal topic. Arsenal verliest en je komt natrappen en met onzin als gaar van buitenspelgoals. Buitenspel is buitenspel. Terecht afgekeurd beide. Everton was niet in vorm, gevaarlijk team en dat is nu terecht gebleken. Tomiaysu loopt zelfs weg bij Gray bij de winnende goal en White grijpt niet in jammer. Partey viel al helemaal tegen en was echt slecht. Odegaard goed gespeeld. Wat lul jij nou zwak? Ik kijk gewoon een keer naar een voetbalwedstrijd en deel daarover me mening. Ik gunde Everton gewoon meer omdat ze duidelijk veel beter voetbalde. Denk je nou ook echt dat het helpt als meester Karel mij komt troosten na een verlies van Barcelona? Dan voel je jezelf echt even groter dan dat je daadwerkelijk bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) die rode lijn slaat nergens op, bij twijfel moet je toch het voordeel aan de aanvaller geven? 6 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei La Pulga: Wat lul jij nou zwak? Ik kijk gewoon een keer naar een voetbalwedstrijd en deel daarover me mening. Ik gunde Everton gewoon meer omdat ze duidelijk veel beter voetbalde. Denk je nou ook echt dat het helpt als meester Karel mij komt troosten na een verlies van Barcelona? Dan voel je jezelf echt even groter dan dat je daadwerkelijk bent. Wie lult er nou zwak jij? Niet ik. Jouw woorden "meester" karel. Wat wil je dan wat ik ga doen? Lachen en roepen hahaahah Barcelona weer verloren? Ooit gehoor van horse.gift.mouth Oh nee misschien serieus niet met jouw Engels. Dan vertaal ik wel. Ooit gehoord van uitdrukking gegeven paard in de bek kijken? " Duidelijk" veel beter voetbalde wat lul jij nou weer. 1e helft 0 schoten op doel... Ja "duidelijk" whatever. Nagenoeg gelijkwaardig. Je lult onzin. 6 december 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: Wie lult er nou zwak jij? Niet ik. Jouw woorden "meester" karel. Wat wil je dan wat ik ga doen? Lachen en roepen hahaahah Barcelona weer verloren? Ooit gehoor van horse.gift.mouth Oh nee misschien serieus niet met jouw Engels. Dan vertaal ik wel. Ooit gehoord van uitdrukking gegeven paard in de bek kijken? " Duidelijk" veel beter voetbalde wat lul jij nou weer. 1e helft 0 schoten op doel... Ja "duidelijk" whatever. Nagenoeg gelijkwaardig. Je lult onzin. Soms moet je echt tegen jezelf in bescherming worden genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 7 minuten geleden zei Fantasy: Ben blij dat jij er tussen springt, het had anders heel verkeerd kunnen aflopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Soms moet je echt tegen jezelf in bescherming worden genomen. Jij ook. Dan nog Everton HAD en Verdiende twee rode kaarten MOETEN krijgen. Gordon en Godfrey voor in gezicht gaan staan /trappen van Tomiaysu!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 9 uur geleden zei Azpi: Hij is Cartman idd. Ik never nooit niet. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 10 uur geleden zei La Pulga: Ben blij dat jij er tussen springt, het had anders heel verkeerd kunnen aflopen. Zoiets? Ik denk dat zonder VAR, Everton minstens één extra doelpunt had mogen bijschrijven. Dit is met het blote oog niet te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Gisteren ook weer een potje meegepakt met mijn huisgenoot. Die Partey, wat is die jongen ongelofelijk slecht. Godfrey kwam inderdaad een paar keer goed weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Zoiets? Ik denk dat zonder VAR, Everton minstens één extra doelpunt had mogen bijschrijven. Dit is met het blote oog niet te zien. Inderdaad, ben @Fantasydaarom eeuwig dankbaar. Was er niet ongedeerd uitgekomen zie ik nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 15 uur geleden zei Fantasy: Dat advies mag je vooral aan Kareltje geven als hij weer op zijn toetsenbord zit te rammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 18 minuten geleden zei Dansmeister: Dat advies mag je vooral aan Kareltje geven als hij weer op zijn toetsenbord zit te rammen. Ok. Ik ben de boeman en hij doet nooit niks wat fout. Tuurlijk. Bekijk 't maar. Op @Azpina is dit topic toch niet veel beter niveau dan VZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 1 minute ago, Kyrill said: Ok. Ik ben de boeman en hij doet nooit niks wat fout. Tuurlijk. Bekijk 't maar. Op @Azpina is dit topic toch niet veel beter niveau dan VZ. straks kan jij weer even lachen als barcelona de europa league in vliegt 1 slechte wedstrijd van arsenal gisteren maar nog steeds maar 4 punten van top 4, niet het einde van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Niet alles zo persoonlijk aantrekken Karel Gewoon - net als iedereen - af en toe tot tien tellen voordat je op ‘Antwoord plaatsen’ drukt en de lange tenen allemaal een beetje intrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 28 minuten geleden zei Fantasy: Niet alles zo persoonlijk aantrekken Karel Gewoon - net als iedereen - af en toe tot tien tellen voordat je op ‘Antwoord plaatsen’ drukt en de lange tenen allemaal een beetje intrekken Nu is het denk ik de bedoeling dat ik er niet meer op reageer en dat het daarmee afgesloten is, toch? Maar Karel, als je echt er over wilt praten staat mijn pm box open. Volgens mij weet je die wel te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Je kan toch ook gewoon een beetje rekening houden met hem @La Pulga? Je blijft altijd constant op de juiste knopjes drukken bij hem, ook niet zo lief hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Socrates: Je kan toch ook gewoon een beetje rekening houden met hem @La Pulga? Je blijft altijd constant op de juiste knopjes drukken bij hem, ook niet zo lief hè. Klopt maar als ik alleen maar aangeef dat ik het mooi vind omdat Everton verdiend heeft gewonnen kan ik dat toch wel hier aangeven? Verder had ik er zeker wel rekening mee kunnen houden dat Karel er op zou reageren, heb ik niet gedaan. Ik heb gewoon 90 minuten lang een leuke wedstrijd gezien en dat werd afgesloten door middel van een mooi doelpunt in de 92e minuut. En er bestaan natuurlijk ook gewoon negeerlijsten. Ook vind ik dit dan trouwens best wel weer hypocriet van jou. 7 december 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Mooi voor Donny dat ie mag beginnen in de CL. Groot nadeel van zo'n trainerswissel begin december kan natuurlijk wel zijn dat ie z'n potentiële basisspelers allemaal wil behouden (en wegen) in de winterse transferperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 24 minutes ago, Abe said: Mooi voor Donny dat ie mag beginnen in de CL. Groot nadeel van zo'n trainerswissel begin december kan natuurlijk wel zijn dat ie z'n potentiële basisspelers allemaal wil behouden (en wegen) in de winterse transferperiode. En dan komt er van de zomer weer een trainerswissel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 In dit geval stelde ik me aan. Ik was en ben moe en afgeleid net uit werk kwam en meteen aan door reizen was naar Utrecht en Zeist waar ik net vandaag zo'n 24 uur later pas weer van terug ben. Ik liet me onnodig gaan en @La Pulga zijn reactie viel wel mee ik reageerde overdreven. Zanderover en doorgaan. Mooi dat Donny van de Beek start hopelijk gaat hij nu ook basisplaatsen krijgen in de PL. @Azpi ik zit nu Ralf Rangnick zijn CV te bekijken op Wiki. Die vent managed al sinds 1983. Als de resultaten gewoon goed ''genoeg'' zijn de komende maanden zou ik hem gewoon lekker aanhouden nog seizoen extra als ik de beleidsmakers van United was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 44 minuten geleden zei Kyrill: In dit geval stelde ik me aan. Ik was en ben moe en afgeleid net uit werk kwam en meteen aan door reizen was naar Utrecht en Zeist waar ik net vandaag zo'n 24 uur later pas weer van terug ben. Ik liet me onnodig gaan en @La Pulga zijn reactie viel wel mee ik reageerde overdreven. Zanderover en doorgaan. Mooi dat Donny van de Beek start hopelijk gaat hij nu ook basisplaatsen krijgen in de PL. @Azpi ik zit nu Ralf Rangnick zijn CV te bekijken op Wiki. Die vent managed al sinds 1983. Als de resultaten gewoon goed ''genoeg'' zijn de komende maanden zou ik hem gewoon lekker aanhouden nog seizoen extra als ik de beleidsmakers van United was. Hij blijft hoe dan ook bij United, maar na dit seizoen als adviseur. https://www.vi.nl/nieuws/man-united-presenteert-rangnick-eerst-interim-coach-dan-adviseur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Toch knap dat Liverpool met hun soort van B team gewoon uit van Milan wint, al viel Milan wel erg tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 december 2021 Share Geplaatst 11 december 2021 ben benieuwd vandaag, Leeds is moeilijke tegenstander als je een team hebt met vermoeidheid en blessures en Wolves zou wel eens kunnen stunten tegen City (ze waren vorige week 1 minuut verwijdert van een punt tegen Liverpool). Ben vooral benieuwd naar Aït-Nouri van Wolves, dat is een goede speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten