La Pulga Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Ziek hoe een trainer een team anders kan laten voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 14 minutes ago, La Pulga said: Ziek hoe een trainer een team anders kan laten voetballen. het begint bijna op voetbal te lijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 4 minuten geleden zei Azpi: het begint bijna op voetbal te lijken Ja en precies toen ik het hier zei leek het weer vanaf toen op het oude ManUtd. Maar heb wel vertrouwen in deze gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Het is een wonder dat United niet op voorsprong staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 36 minutes ago, La Pulga said: Ja en precies toen ik het hier zei leek het weer vanaf toen op het oude ManUtd. Maar heb wel vertrouwen in deze gast. nu niet meer heh, zijn enorm gezakt in intensiteit 2e helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Hoppa FRED!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 15 minuten geleden zei Azpi: nu niet meer heh, zijn enorm gezakt in intensiteit 2e helft Ja ik was even in slaap gevallen, heb echt nog nooit zoveel wodka gedronken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 dat was een mislukte voorzet van fred Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 13 minuten geleden zei Azpi: dat was een mislukte voorzet van fred De grap van de dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 39 minuten geleden zei Azpi: dat was een mislukte voorzet van fred uhm, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 @Kyrill Aubameyang dropped eindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 9 minuten geleden zei Azpi: @Kyrill Aubameyang dropped eindelijk Jaa!! Ik ben hier bij mijn beste vriend in Zeist.. En hebben opstelling geprobeerd te voorspellen. Hij 10/11 goed voorspelt ik 9/11 beide Xhaka niet goed voorspelt en hij had Marinelli en ik ESR. Veel plezier iedereen! Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 komt die goed weg die Godfrey, wel beter voor de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 2 goals afgekeurd van Everton, twee keer 3,4 mm ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) 13 minutes ago, Satyr said: 2 goals afgekeurd van Everton, twee keer 3,4 mm ofzo belachelijk zeker die 2e die 1ste snap ik nog wel, maar die 2e is toch gewoon op 1 lijn, gingen ze niet dikkere lijnen gebruiken om dit soort belachelijke beslissingen te voorkomen? Ik zie Everton nog wel een gelijkmaker maken, arsenal is slecht vandaag tijdrekken vanaf de 68e minuut 6 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 eindelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Die 2e vond ik juist duidelijker, daar zag je de lijn van de 16 nog als referentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 als we eerlijk zijn komt arsenal goed weg als ze hier 1 punt mogen meenemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 2-1!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) 6 minutes ago, Azpi said: als we eerlijk zijn komt arsenal goed weg als ze hier 1 punt mogen meenemen Dat bedoel ik dus. Laten we eerlijk zijn, 2e helft everton was echt een stuk beter en gretiger op die kans van Nketiah na heeft arsenal niet veel laten zien 6 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Wat kan voetbal soms zo mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 3 minutes ago, La Pulga said: Wat kan voetbal soms zo mooi zijn. wat een sfeer ook in dat stadion ongelofelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Op 3-12-2021 om 06:55 zei Aaron21: De vrije val van Arsenal is ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: wat een sfeer ook in dat stadion ongelofelijk Echt verdiend ook, zo gaar van die buitenspelgoals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 17 minuten geleden zei La Pulga: Echt verdiend ook, zo gaar van die buitenspelgoals Je ziet wel wie meest volwassen van ons tweeën is. Barcelona verliest en ik kom sterkte wensen met mentions in Spaans voetbal topic. Arsenal verliest en je komt natrappen en met onzin als gaar van buitenspelgoals. Buitenspel is buitenspel. Terecht afgekeurd beide. Everton was niet in vorm, gevaarlijk team en dat is nu terecht gebleken. Tomiaysu loopt zelfs weg bij Gray bij de winnende goal en White grijpt niet in jammer. Partey viel al helemaal tegen en was echt slecht. Odegaard goed gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten