Jump to content
Laat je horen: De MU Bokalen 2023! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

1 uur geleden zei La Pulga:

Dat is de tegenstander op het verkeerde been zetten, morgen zit hij natuurlijk op de bank tegen city.

Komt goed uit ze bij City uitspelen. 2 vliegen in 1 klap. En PSG wil natuurlijk dit seizoen met Messi erbij aub wel graag prijzen winnen... 

6 minutes ago, Kyrill said:

Dus club filosofie van geen contracten van 2 jaar en langer voor spelers van 30 jaar en ouder, gaat kapot voor 37 jarige Silva? 🤔🤔🤔

is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren :classic_tongue: Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. 

14 minuten geleden zei Azpi:

is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren :classic_tongue: Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. 

Willian was best een flop ja bij Arsenal. Contrary to popular opinion David Luiz was wel degelijk vaste waarde en echte aanwinst voor Arsenal. Ja hij maakte fouten maar heeft ook genoeg erg goede wedstrijden gespeeld. 

Man Utd probeert Liverpool te emuleren, moeten ze wel even 300 miljoen investeren in een nieuw middenveld en een nieuwe verdediging  

de gea

?  ?  Varane(als die niet geblesseerd is) ?

?   ?   vd beek/fernandes/pogba 

Edited by Azpi

13 minutes ago, delichris said:

Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Hij gaat na dit seizoen ook iets binnen de club doen had ik begrepen.

hij heeft in ieder geval een visie en manier van spelen, als hij ook de spelers ervoor heeft in het huidige united betwijfel ik. Hij is een indrukwekkende manager.

Edited by Azpi

Op 25-11-2021 om 20:56 zei Satyr:

Kan een meme zijn van 2 mensen en de tekst 'These two conned millions of innocent children into supporting Arsenal. Their lives haven't been the same again'

Of je kan omdenken. Jij bent altijd negatief over Arsenal. Tante zei vroeger als niks aardigs zeggen heb zeg dan niks. Ik omkeer /omdenk dit plaatje graag deze twee hebben miljoenen mensen gouden tijd en jeugd gegeven iets je nu nooit meer ergens ziet en krijgt ;)

@ArsèneTommy/Tomiaysu was geweldig gisteren zeg, niet normaal he maatje :classic_love:. 23 punten uit laatste 30 haalbare punten. Saka, Martinelli, Gabriel en Tavares vond ik ook erg goed.

Nu City - Westham kijken.

@Azpivind wedstrijden tussen Chelsea en United al jaren dodelijk saai ik zeg prognose 4-1 voor Chelsea. 

Edited by Kyrill