Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Azpi:

Ja ze hielden hem het hand boven het hoofd uit principe niet omdat hij een schoothondje was van het bestuur en een legende van de club zodat ze makkelijker weg komen met niets winnen en gewoon voor die top 4 gaan voor commerciële inkomsten (het enige waar het  Man Utd bestuur interesse in heeft)

En arsenal heeft heel veel staf ontslagen terwijl ze die aubameyang 350.000 per week betalen voor de hele wedstrijd te verdwijnen. Ga nou niet incompetent bestuur verdraaien tot “respect”

En jullie Chelsea club doet gemiddeld nog geen 13 maanden met 1 coach. Dat is goedkoop zeker? Chelsea verslijt managers alsof niks is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei La Pulga:

Poch wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van ManUtd, misschien kan die Messi meenemen. Ik denk niet dat het een bijzondere trainer zal zijn voor ManUtd. Zidane dan denk ik naar PSG.

@delichrishappy?

Er worden vele namen genoemd. Ook Steve Bruce wordt als interim manager genoemd. Maar ook Ten Hag wordt genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Kyrill said:

En jullie Chelsea club doet gemiddeld nog geen 13 maanden met 1 coach. Dat is goedkoop zeker? Chelsea verslijt managers alsof niks is... 

ik zeg niet dat chelsea een club met respect is, chelsea is meedogenloos, alles voor te winnen. Het is ook respectloos om de prijs te verdrievoudigen voor seizoenskaarten. Ik bedoel alleen te zeggen dat het grappig is hoe incompetentie word verdraaid tot een soort van morele overwinning 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, La Pulga said:

Poch wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van ManUtd, misschien kan die Messi meenemen. Ik denk niet dat het een bijzondere trainer zal zijn voor ManUtd. Zidane dan denk ik naar PSG.

@delichrishappy?

Poch is een perfecte manager voor United. Kan de top 4 halen en wint nooit een prijs, perfect. Oh en hij is ook een push over die niks eist van het bestuur  

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

ik zeg niet dat chelsea een club met respect is, chelsea is meedogenloos, alles voor te winnen. Het is ook respectloos om de prijs te verdrievoudigen voor seizoenskaarten. Ik bedoel alleen te zeggen dat het grappig is hoe incompetentie word verdraaid tot een soort van morele overwinning 

Ok, duidelijk verhaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Dat is de tegenstander op het verkeerde been zetten, morgen zit hij natuurlijk op de bank tegen city.

Komt goed uit ze bij City uitspelen. 2 vliegen in 1 klap. En PSG wil natuurlijk dit seizoen met Messi erbij aub wel graag prijzen winnen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Kyrill said:

Dus club filosofie van geen contracten van 2 jaar en langer voor spelers van 30 jaar en ouder, gaat kapot voor 37 jarige Silva? 🤔🤔🤔

is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren :classic_tongue: Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Azpi:

is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren :classic_tongue: Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. 

Willian was best een flop ja bij Arsenal. Contrary to popular opinion David Luiz was wel degelijk vaste waarde en echte aanwinst voor Arsenal. Ja hij maakte fouten maar heeft ook genoeg erg goede wedstrijden gespeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites