Kyrill Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 19 uur geleden zei Azpi: Ja ze hielden hem het hand boven het hoofd uit principe niet omdat hij een schoothondje was van het bestuur en een legende van de club zodat ze makkelijker weg komen met niets winnen en gewoon voor die top 4 gaan voor commerciële inkomsten (het enige waar het Man Utd bestuur interesse in heeft) En arsenal heeft heel veel staf ontslagen terwijl ze die aubameyang 350.000 per week betalen voor de hele wedstrijd te verdwijnen. Ga nou niet incompetent bestuur verdraaien tot “respect” En jullie Chelsea club doet gemiddeld nog geen 13 maanden met 1 coach. Dat is goedkoop zeker? Chelsea verslijt managers alsof niks is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Poch wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van ManUtd, misschien kan die Messi meenemen. Ik denk niet dat het een bijzondere trainer zal zijn voor ManUtd. Zidane dan denk ik naar PSG. @delichrishappy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 (bewerkt) Geen idee of ik hier blij van word. 22 november 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 35 minuten geleden zei La Pulga: Poch wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van ManUtd, misschien kan die Messi meenemen. Ik denk niet dat het een bijzondere trainer zal zijn voor ManUtd. Zidane dan denk ik naar PSG. @delichrishappy? Er worden vele namen genoemd. Ook Steve Bruce wordt als interim manager genoemd. Maar ook Ten Hag wordt genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 14 minuten geleden zei delichris: Er worden vele namen genoemd. Ook Steve Bruce wordt als interim manager genoemd. Maar ook Ten Hag wordt genoemd. Ja maar dit komt van BBC, en dan bedoel ik natuurlijk de nieuwszender. Best betrouwbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 40 minuten geleden zei La Pulga: Ja maar dit komt van BBC, en dan bedoel ik natuurlijk de nieuwszender. Best betrouwbaar Klopt. Maar niets is nog zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 1 hour ago, Kyrill said: En jullie Chelsea club doet gemiddeld nog geen 13 maanden met 1 coach. Dat is goedkoop zeker? Chelsea verslijt managers alsof niks is... ik zeg niet dat chelsea een club met respect is, chelsea is meedogenloos, alles voor te winnen. Het is ook respectloos om de prijs te verdrievoudigen voor seizoenskaarten. Ik bedoel alleen te zeggen dat het grappig is hoe incompetentie word verdraaid tot een soort van morele overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 (bewerkt) 1 hour ago, La Pulga said: Poch wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer van ManUtd, misschien kan die Messi meenemen. Ik denk niet dat het een bijzondere trainer zal zijn voor ManUtd. Zidane dan denk ik naar PSG. @delichrishappy? Poch is een perfecte manager voor United. Kan de top 4 halen en wint nooit een prijs, perfect. Oh en hij is ook een push over die niks eist van het bestuur 22 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Zojuist zei Azpi: ik zeg niet dat chelsea een club met respect is, chelsea is meedogenloos, alles voor te winnen. Het is ook respectloos om de prijs te verdrievoudigen voor seizoenskaarten. Ik bedoel alleen te zeggen dat het grappig is hoe incompetentie word verdraaid tot een soort van morele overwinning Ok, duidelijk verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Er gaan geruchten dat Pochettino morgen in Manchester zal zijn, geen idee wat er van waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 53 minuten geleden zei La Pulga: Er gaan geruchten dat Pochettino morgen in Manchester zal zijn, geen idee wat er van waar is. Er gingen ook geruchten dat jij binnenkort naar Manchester zou komen. Bleek niks van waar te zijn. Wacht nou maar eventjes af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 uur geleden zei Stefan.: Er gingen ook geruchten dat jij binnenkort naar Manchester zou komen. Bleek niks van waar te zijn. Wacht nou maar eventjes af. 100 euro wedden dat hij morgen in Manchester is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 19 minuten geleden zei La Pulga: 100 euro wedden dat hij morgen in Manchester is? Dus eerst heb je geen idee wat er van waar is, en vervolgens wil je er 100 euro op gooien? Knap werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 37 minuten geleden zei Jotew: Dus eerst heb je geen idee wat er van waar is, en vervolgens wil je er 100 euro op gooien? Knap werk Dat is de tegenstander op het verkeerde been zetten, morgen zit hij natuurlijk op de bank tegen city. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 40 minuten geleden zei Jotew: Dus eerst heb je geen idee wat er van waar is, en vervolgens wil je er 100 euro op gooien? Knap werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 49 minuten geleden zei Kyrill: Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Dat is de tegenstander op het verkeerde been zetten, morgen zit hij natuurlijk op de bank tegen city. Komt goed uit ze bij City uitspelen. 2 vliegen in 1 klap. En PSG wil natuurlijk dit seizoen met Messi erbij aub wel graag prijzen winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 (bewerkt) 23 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 goed nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 19 minuten geleden zei Azpi: goed nieuws Dus club filosofie van geen contracten van 2 jaar en langer voor spelers van 30 jaar en ouder, gaat kapot voor 37 jarige Silva? 🤔🤔🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 6 minutes ago, Kyrill said: Dus club filosofie van geen contracten van 2 jaar en langer voor spelers van 30 jaar en ouder, gaat kapot voor 37 jarige Silva? 🤔🤔🤔 is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 14 minuten geleden zei Azpi: is een eenjarige verlenging zijn contract loopt tot Jun 2022 nu, dat beleid was/is meer gericht op spelers zoals Willian die niet meer op zijn best was, die gaan dan meestal naar Arsenal om daar te rentenieren Thiago Silva daarentegen is nog steeds een van de beste verdedigers ter wereld als je ziet hoe hij speelt. Willian was best een flop ja bij Arsenal. Contrary to popular opinion David Luiz was wel degelijk vaste waarde en echte aanwinst voor Arsenal. Ja hij maakte fouten maar heeft ook genoeg erg goede wedstrijden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Hehe grappenmaker Iemand die Invincibles docu al gezien btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten