delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Ok dus je weet in feite niemand , duidelijk. Je vindt alleen dat ze beter ''verdienen'' @Nom de Guerre United is een club DIE MOET presteren. De druk is immens, de spelers worden allemaal monster salarissen betaald meer veel meer dan bijvoorbeeld spelers van Liverpool. De druk is groot er moeten prijzen, punten en minimaal CL plaatsing gehaald worden of meer. Maar sinds vertrek van Ferguson is allemaal maar slechter op geworden. Het zou goed kunnen gaan maar bij club als United vanwege alle redenen die ik net genoemd hebben zou ik eerder voor iemand die succesen heeft behaald gaan dan voor oud spelers die 0 manager ervaring hebben.... Kijk Arsenal heeft soort gelijk iets gedaan met Arteta maar die was heellang assistent van Guardiola dat is met alle respect wel wat andere koek dan assistent zijn van een OGS of David Moyes. Bruno Jardim, Allegri, Blanc, Zidane, Eddie Howe, Brendan Rodgers etc zou ik geschikter achten voor een club waar de druk levensgroot is dan twee oud spelers die 0 manager ervaring hebben. Wat je zegt is ook onzin he. United heeft twee keer eerder geprobeerd om met managers te gaan werken die successen hebben gehad. En Phelan blijft als nog bij de club wordt gemeld dus die heeft de ervaring gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 hours ago, Nom de Guerre said: Puur uit nieuwsgierigheid, maar op basis waarvan denk je dat de assistenten het niet zouden kunnen? als ze het zouden kunnen hebben ze het de afgelopen tijd heel goed kunnen verbergen en absoluut geen enkele invloed gehad op het spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) 6 minutes ago, delichris said: Wat je zegt is ook onzin he. United heeft twee keer eerder geprobeerd om met managers te gaan werken die successen hebben gehad. En Phelan blijft als nog bij de club wordt gemeld dus die heeft de ervaring gewoon. die hebben niet de backing gehad die Ole had, zeker Mourinho niet. En Moyes kreeg totaal geen kans als je het vergelijkt met Ole. 21 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 4 minuten geleden zei Azpi: die hebben niet de backing gehad die Ole had, zeker Mourinho niet. En Moyes kreeg totaal geen kans als je het vergelijkt met Ole. Klopt en dat had van Gaal ook niet. Maar het gaat meer om managers die successen hebben gehad. Mourinho en van Gaal hebben zeker successen gehaald en ook met United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 8 minutes ago, delichris said: Klopt en dat had van Gaal ook niet. Maar het gaat meer om managers die successen hebben gehad. Mourinho en van Gaal hebben zeker successen gehaald en ook met United. de grootste fout die ze hebben gemaakt is om geen CDM te halen en om steeds maar weer die Maguire op te stellen. Kepa was op een gegeven moment ook niet meer houdbaar als basis speler en die werd er gewoon naast gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 19 minuten geleden zei delichris: Wat je zegt is ook onzin he. United heeft twee keer eerder geprobeerd om met managers te gaan werken die successen hebben gehad. En Phelan blijft als nog bij de club wordt gemeld dus die heeft de ervaring gewoon. Ok whatever gast. Ga maar lekker met Carrick en Fletcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 ik zou voor Unai Emery gaan volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Kyrill: Ok whatever gast. Ga maar lekker met Carrick en Fletcher. Is maar tijdelijk hoor gast. 21 november 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 @Kyrill de druk die er bij komt kijken zegt iets over wat een manager moet kunnen, maar op basis waarvan schrijf je de huidige assistenten af? @Azpi een assistent is niet eindverantwoordelijk, dus uiteindelijk schikt die zich naar de hoofdtrainer. Zie Flick, die als assistent van Kovac eerst interim en uiteindelijk hoofdtrainer werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: @Kyrill de druk die er bij komt kijken zegt iets over wat een manager moet kunnen, maar op basis waarvan schrijf je de huidige assistenten af? @Azpi een assistent is niet eindverantwoordelijk, dus uiteindelijk schikt die zich naar de hoofdtrainer. Zie Flick, die als assistent van Kovac eerst interim en uiteindelijk hoofdtrainer werd. Niet, niks per se. Lijkt me alleen gewoon enorm groot risico. Op basis van wat denk jij ze het wel gaan slagen met iig EL voetbal plaatsen? Minder dan dat bij United ook dat al eigenlijk en je hebt "gefaald" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Niet, niks per se. Lijkt me alleen gewoon enorm groot risico. Op basis van wat denk jij ze het wel gaan slagen met iig EL voetbal plaatsen? Minder dan dat bij United ook dat al eigenlijk en je hebt "gefaald" Ik ken ze niet als coaches en managers, ik weet niet waar ze voor staan of wat ze kunnen. Ik wil niemand op voorhand afschrijven omdat ze geen grote naam hebben of ervaring hebben opgedaan elders. Vandaar de vraag waarom je het niet in hen ziet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 De hele situatie nu toont wel aan dat ze tot het aller laatste moment vertrouwen hadden in Solskjaer en niet de intentie hadden om hem te ontslaan. Siert ze wel vind ik. Beter dan gros van de andere topclubs die binnen 24 uur een ander onder contract hebben. Zie op Sky Sports nu de naam van Poch voorbij komen. Lijkt me ook wel een logische kandidaat. Was toen Mourinho vertrok al droom kandidaat en schijnt niet heel gelukkig te zijn bij PSG. Zou voor volgend jaar misschien wel een logische keuze zijn. Las ook dat Rooney zichzelf als niet beschikbaar heeft verklaard 🤣 Thanks Wayne 👍🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei Lazy: De hele situatie nu toont wel aan dat ze tot het aller laatste moment vertrouwen hadden in Solskjaer en niet de intentie hadden om hem te ontslaan. Siert ze wel vind ik. Het siert ze dat ze zolang een man op het zadel houden die werkelijk niets van een topcoach in het huidige moderne voetbal heeft? Bijzonder. Het zou ze - tegenover al het personeel dat voor de club werkt en de miljoenen fans die de club heeft - meer sieren wanneer ze al eerder gewoon een fatsoenlijke coach voor de club hadden gezet ipv een random clublegende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Het siert ze dat ze zolang een man op het zadel houden die werkelijk niets van een topcoach in het huidige moderne voetbal heeft? Bijzonder. Het zou ze - tegenover al het personeel dat voor de club werkt en de miljoenen fans die de club heeft - meer sieren wanneer ze al eerder gewoon een fatsoenlijke coach voor de club hadden gezet ipv een random clublegende. Nee dat zeg ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Vertrouwen houden (in een slechte coach) en hem niet willen ontslaan. Dat siert ze. Nou, nee, dat laat zien dat zij die het daar te zeggen hebben nul voetbalinzicht hebben. Het siert je als je een bewezen vakman wat langer de tijd en het vertrouwen geeft om iets werkende te krijgen. Als je dat doet met een flierefluiter, een nitwit, dan zet je vooral jezelf voor lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Vertrouwen houden (in een slechte coach) en hem niet willen ontslaan. Dat siert ze. Nou, nee, dat laat zien dat zij die het daar te zeggen hebben nul voetbalinzicht hebben. Het siert je als je een bewezen vakman wat langer de tijd en het vertrouwen geeft om iets werkende te krijgen. Als je dat doet met een flierefluiter, een nitwit, dan zet je vooral jezelf voor lul. Wederom, dat zeg ik nergens. Je moet dan ook wel het hele stuk quoten en niet alleen het stukje dat jou het beste uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Vandaag helemaal niks kunnen zien. Maar zonde zeg, tegen Spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 23 minuten geleden zei Lazy: De hele situatie nu toont wel aan dat ze tot het aller laatste moment vertrouwen hadden in Solskjaer en niet de intentie hadden om hem te ontslaan. Siert ze wel vind ik. Beter dan gros van de andere topclubs die binnen 24 uur een ander onder contract hebben. Zie op Sky Sports nu de naam van Poch voorbij komen. Lijkt me ook wel een logische kandidaat. Was toen Mourinho vertrok al droom kandidaat en schijnt niet heel gelukkig te zijn bij PSG. Zou voor volgend jaar misschien wel een logische keuze zijn. Las ook dat Rooney zichzelf als niet beschikbaar heeft verklaard 🤣 Thanks Wayne 👍🏻 Dus het siert ze wel omdat andere topclubs een andere coach binnen 24 uur klaar zouden zijn? Als je een manager aan het roer hebt die gewoon pijnlijk nederlagen lijdt tegen kleine teams als Watford, thuis tegen City dat op 30% speelt en 0-5 thuis tegen Liverpool dat op max 50% speelde, dan is het toch gewoon op? Waarom siert ze het dan dat ze niet intentie hadden om hem te ontslaan? Hij heeft gewoon niet goed genoeg gedaan. Vorig seizoen en ervoor werkte het nog, nu duidelijk niet meer. Ik vind niet per se dat het het hun siert omdat ze niet binnnen 24 uur geen vervanger hebben klaar staan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 24 minuten geleden zei Lazy: De hele situatie nu toont wel aan dat ze tot het aller laatste moment vertrouwen hadden in Solskjaer en niet de intentie hadden om hem te ontslaan. Siert ze wel vind ik. Beter dan gros van de andere topclubs die binnen 24 uur een ander onder contract hebben. Dit bedoel je? Dan zal je het nog eens moeten uitleggen, want hier maak je het niet beter mee. Ik zie hier werkelijk niks goeds in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 Zojuist zei Socrates: Dit bedoel je? Dan zal je het nog eens moeten uitleggen, want hier maak je het niet beter mee. Ik zie hier werkelijk niks goeds in. Nu zie jij over het algemeen weinig goeds in vrijwel alles, dus das niets nieuws. Maar om het even voor je uit te leggen: ik vind dat het United siert dat ze niet op de achtergrond al een ander hebben benaderd terwijl de huidige trainer er nog zit zoals sommige andere clubs in Europa. Dat staat volledig los van het feit of Solskjaer wel of geen goede trainer is. Hadden ze hem eerder moeten ontslaan? Absoluut, maar daar heb ik het niet over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Dus het siert ze wel omdat andere topclubs een andere coach binnen 24 uur klaar zouden zijn? Als je een manager aan het roer hebt die gewoon pijnlijk nederlagen lijdt tegen kleine teams als Watford, thuis tegen City dat op 30% speelt en 0-5 thuis tegen Liverpool dat op max 50% speelde, dan is het toch gewoon op? Waarom siert ze het dan dat ze niet intentie hadden om hem te ontslaan? Hij heeft gewoon niet goed genoeg gedaan. Vorig seizoen en ervoor werkte het nog, nu duidelijk niet meer. Ik vind niet per se dat het het hun siert omdat ze niet binnnen 24 uur geen vervanger hebben klaar staan.... Tuurlijk is het ontslag terecht. Dat ontken ik ook nergens. Maar wat ik kan waarderen is dat vertrouwen in een plan kennelijk nog wel kan tellen in het mondiale top voetbal. En dat ze niet zoals veel andere clubs een ‘waan van de dag plan’ hanteren. Voor het eerst sinds Ferguson had de club een duidelijk plan voor ogen en gaven ze Solskjaer tot het echt niet meer kon het vertrouwen (mede gesteund door Fergie) om dat plan tot uitvoering te brengen. Je eigen club doet dat ook. Bij 9 van de 10 clubs in De PL was Arteta na dat geweldige begin van Arsenal dit seizoen ontslagen. En ook bij Emery deden ze het uitermate respectvol. En niet zoals een Spurs dat al contact had met Conte nog voordat Nuno ontslagen was. Dat heeft met respect te maken. Iets dat schaars is in het hedendaagse voetbal en iets dat ik kan waarderen als het er nog wel is zoals nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 18 minuten geleden zei Lazy: Nu zie jij over het algemeen weinig goeds in vrijwel alles, dus das niets nieuws. Leuke persoonlijke sneer. Onnodig. Met de meetlaat die de staf gebruikt om mij waarschuwingspunten te geven (over korfbalgrapjes enzo) had dit zomaar onder de noemer Persoonlijke aanval/Herhaaldelijk provoceren gekund. Goed voorbeeld weer meneer de eigenaar! 20 minuten geleden zei Lazy: ik vind dat het United siert dat ze niet op de achtergrond al een ander hebben benaderd terwijl de huidige trainer er nog zit Want jij weet natuurlijk dat dit zo vaak zou gebeuren. Jij onderschept die telefoontjes. Nou, ik zal het je anders vertellen: als jouw tuinman al maandenlang prutswerk levert en op een dag een hele struik in de fik steekt en je gaat dán pas kijken voor een andere tuinman, ben je wat mij betreft een beetje laat. En dan is het nog niet eens je werk. Ik zie het dan anders. Als je al zolang met zo'n nitwit zit, had je in de tussentijd weleens mogen kijken naar iemand die het van hem over had kunnen nemen. Die had je wat mij betreft ook al een belletje mogen sturen. Dat is beter dan maandenlang toekijken hoe een nitwit prutswerk levert en hem dan toch maar ontslaan en dan eigenlijk geen flauw idee hebben wie het nu moet doen. Dat siert je dan niet, neen, je doet je werk niet goed. 6 minuten geleden zei Lazy: Maar wat ik kan waarderen is dat vertrouwen in een plan kennelijk nog wel kan tellen in het mondiale top voetbal. Dat kan ik ook altijd waarderen, maar je laat een zeer sociaal en geduldig personeelsbeleid van een zeer net bedrijf ook niet uitvoeren door Willem Holleeder. Aan een plan zitten ook belangrijke functies vast. Als op de belangrijkste post iemand zit die niet geschikt is voor zijn functie, zal het - hoe goed het plan misschien ook was - altijd uitlopen op een deceptie in de uitvoering. Dat maakt dat zij die boven dat plan staan (het bestuur, in dit geval boven de technische afdeling + het eerste elftal) gewoon hun werk ook niet goed hebben gedaan. Eerder ingrijpen, sneller overschakelen naar een alternatief. Zeker in het voetbal waar je wekelijks positieve resultaten dient te halen. Puur uit nieuwsgierigheid: wat was dat plan dan ongeveer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 21 november 2021 Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) Ja ze hielden hem het hand boven het hoofd uit principe niet omdat hij een schoothondje was van het bestuur en een legende van de club zodat ze makkelijker weg komen met niets winnen en gewoon voor die top 4 gaan voor commerciële inkomsten (het enige waar het Man Utd bestuur interesse in heeft) En arsenal heeft heel veel staf ontslagen terwijl ze die aubameyang 350.000 per week betalen voor de hele wedstrijd te verdwijnen. Ga nou niet incompetent bestuur verdraaien tot “respect” 21 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 13 uur geleden zei Socrates: Leuke persoonlijke sneer. Onnodig. Met de meetlaat die de staf gebruikt om mij waarschuwingspunten te geven (over korfbalgrapjes enzo) had dit zomaar onder de noemer Persoonlijke aanval/Herhaaldelijk provoceren gekund. Goed voorbeeld weer meneer de eigenaar! Jeetje, heb je het daar nou nu nog steeds over? Is niet goed hoor zo lang rancune vasthouden. Misschien eens Frozen kijken. Zit een mooi toepasselijk liedje in. 13 uur geleden zei Socrates: Want jij weet natuurlijk dat dit zo vaak zou gebeuren. Jij onderschept die telefoontjes. Nou, ik zal het je anders vertellen: als jouw tuinman al maandenlang prutswerk levert en op een dag een hele struik in de fik steekt en je gaat dán pas kijken voor een andere tuinman, ben je wat mij betreft een beetje laat. En dan is het nog niet eens je werk. Ik zie het dan anders. Als je al zolang met zo'n nitwit zit, had je in de tussentijd weleens mogen kijken naar iemand die het van hem over had kunnen nemen. Die had je wat mij betreft ook al een belletje mogen sturen. Dat is beter dan maandenlang toekijken hoe een nitwit prutswerk levert en hem dan toch maar ontslaan en dan eigenlijk geen flauw idee hebben wie het nu moet doen. Dat siert je dan niet, neen, je doet je werk niet goed. Als die tuinman al jaren actief is voor mij ooit goed voor mij heeft gepresteerd qua gras maaien vind ik het respectloos om achter diens rug om met anderen te bellen in plaats van het gesprek aan te gaan. Misschien dat jij anders in het leven staat en vindt dat zoiets wel normaal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Ah, verkeerde framing. Uitgeluld dus, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten