Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, La Pulga said:

Zidane komt er aan voor ManUtd, gaat dus echt geen enkel verschil maken. Zelfde type trainer, was alleen een betere voetballer. En kom aub niet met zijn champions League winsten, met een VAR in die tijd had die er letterlijk 0 gewonnen.

Die gast spreekt toch geen woord Engels, of wel?

6 minutes ago, La Pulga said:

Geen idee, deed Guardiola in zijn begin periode ook niet en een Conte doet dat denk ik ook weinig. Vind het gewoon geen bijzondere trainer en dus niet iemand die United omhoog kan helpen.

conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” 

Edited by Azpi

2 minuten geleden zei Azpi:

conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” 

het verschil is dat die managers wel goed tactisch zijn en Zidane lijkt me meer een people manager 

Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel.

Zijn we het gelukkig met elkaar eens 

20 minutes ago, La Pulga said:

Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel.

Zijn we het gelukkig met elkaar eens 

Ik denk dat die zwaar door de mand gaat vallen. Hij gaat van Sergio Ramos als captain naar Maguire 

Edited by Azpi

2 uur geleden zei Azpi:

Arsenal na 8x balverlies uit het opbouwen van achteruit: weet je wat we nu eens gaan doen? opbouwen van achteruit 

Dat ging laatste 8 duels echt perfect ova. Geen 1x gevaar tegen ervaren... Terwijl dat met Leno elke keer had en wekelijks. Nu was en ging heel slecht klopt. Laten wel wezen hogebal was ook zinloos no way Lacazette en Aubameyang kop duels gaan winnen tegen Matip en Van Dijk.... 

@Stefan. Waarom zo n feestemming vanwege 1 asisstje? Ze verliezen 4-1 bij Watford nummer 16 zowat.... 

14 minuten geleden zei Kyrill:

Dat ging laatste 8 duels echt perfect ova. Geen 1x gevaar tegen ervaren... Terwijl dat met Leno elke keer had en wekelijks. Nu was en ging heel slecht klopt. Laten wel wezen hogebal was ook zinloos no way Lacazette en Aubameyang kop duels gaan winnen tegen Matip en Van Dijk.... 

@Stefan. Waarom zo n feestemming vanwege 1 asisstje? Ze verliezen 4-1 bij Watford nummer 16 zowat.... 

Omdat ik fan van Donny ben. En een beetje van Watford. Goed dagje vandaag dus.

Zidane heb je niks aan, kan tactisch niet veel. Poch zou ik ook niet doen. Ten Hag wil niet. Lastig verhaal. Rodgers was bij Liverpool wel matig, maar bij Leicester zal die het best aardig doen. Weet nou niet of hij het tij gaat keren. Ze hebben in elk geval behoefte aan een trainer met een specifieke spelvisie om de selectie naar zijn hand om te zetten. Een gewone typische 'manager' heb je niks aan. 

Vanochtend schoot even een doemscenario door m'n hoofd. Ten Hag naar Man U en Ajax haalt Frank de Boer terug. :uhoh:

Situatie van Solskjaer was natuurlijk onhoudbaar geworden. Wellicht Carrick interim? En dan rustig kijken wat de beste match is. Zou het op dit moment even niet weten eigenlijk.

1 uur geleden zei Karlo:

Vanochtend schoot even een doemscenario door m'n hoofd. Ten Hag naar Man U en Ajax haalt Frank de Boer terug. :uhoh:

Situatie van Solskjaer was natuurlijk onhoudbaar geworden. Wellicht Carrick interim? En dan rustig kijken wat de beste match is. Zou het op dit moment even niet weten eigenlijk.

dit is toch HET ideale scenario?

1 uur geleden zei Karlo:

Darren Fletcher en Michael Carrick nemen het waar tijdens de wedstrijd tegen Villarreal. En ze worden al genoemd om de rest van het seizoen over te nemen. Ik ben zelf wel erg benieuwd of ze voor een grote naam gaan of voor iemand die de club kent zoals Ryan Giggs.

32 minuten geleden zei delichris:

Darren Fletcher en Michael Carrick nemen het waar tijdens de wedstrijd tegen Villarreal. En ze worden al genoemd om de rest van het seizoen over te nemen. Ik ben zelf wel erg benieuwd of ze voor een grote naam gaan of voor iemand die de club kent zoals Ryan Giggs.

Gast. Come one zeg!

Je hebt pas 12 duels gespeeld dus nog 26 te gaan...

Dan ga je toch niet Fletcher en Carrick seizoen laten afmaken...

:5

7 minuten geleden zei Kyrill:

Gast. Come one zeg!

Je hebt pas 12 duels gespeeld dus nog 26 te gaan...

Dan ga je toch niet Fletcher en Carrick seizoen laten afmaken...

:5

Dat ligt er dus aan wie ze willen en als diegene pas in de zomer wilt komen dan wel. Let maar op dat Fletcher en Carrick het seizoen gaan afmaken.