Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Azpi:

Arsenal na 8x balverlies uit het opbouwen van achteruit: weet je wat we nu eens gaan doen? opbouwen van achteruit 

Dat ging laatste 8 duels echt perfect ova. Geen 1x gevaar tegen ervaren... Terwijl dat met Leno elke keer had en wekelijks. Nu was en ging heel slecht klopt. Laten wel wezen hogebal was ook zinloos no way Lacazette en Aubameyang kop duels gaan winnen tegen Matip en Van Dijk.... 

@Stefan. Waarom zo n feestemming vanwege 1 asisstje? Ze verliezen 4-1 bij Watford nummer 16 zowat.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kyrill:

Dat ging laatste 8 duels echt perfect ova. Geen 1x gevaar tegen ervaren... Terwijl dat met Leno elke keer had en wekelijks. Nu was en ging heel slecht klopt. Laten wel wezen hogebal was ook zinloos no way Lacazette en Aubameyang kop duels gaan winnen tegen Matip en Van Dijk.... 

@Stefan. Waarom zo n feestemming vanwege 1 asisstje? Ze verliezen 4-1 bij Watford nummer 16 zowat.... 

Omdat ik fan van Donny ben. En een beetje van Watford. Goed dagje vandaag dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zidane heb je niks aan, kan tactisch niet veel. Poch zou ik ook niet doen. Ten Hag wil niet. Lastig verhaal. Rodgers was bij Liverpool wel matig, maar bij Leicester zal die het best aardig doen. Weet nou niet of hij het tij gaat keren. Ze hebben in elk geval behoefte aan een trainer met een specifieke spelvisie om de selectie naar zijn hand om te zetten. Een gewone typische 'manager' heb je niks aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend schoot even een doemscenario door m'n hoofd. Ten Hag naar Man U en Ajax haalt Frank de Boer terug. :uhoh:

Situatie van Solskjaer was natuurlijk onhoudbaar geworden. Wellicht Carrick interim? En dan rustig kijken wat de beste match is. Zou het op dit moment even niet weten eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Karlo:

Vanochtend schoot even een doemscenario door m'n hoofd. Ten Hag naar Man U en Ajax haalt Frank de Boer terug. :uhoh:

Situatie van Solskjaer was natuurlijk onhoudbaar geworden. Wellicht Carrick interim? En dan rustig kijken wat de beste match is. Zou het op dit moment even niet weten eigenlijk.

dit is toch HET ideale scenario?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Karlo:

Darren Fletcher en Michael Carrick nemen het waar tijdens de wedstrijd tegen Villarreal. En ze worden al genoemd om de rest van het seizoen over te nemen. Ik ben zelf wel erg benieuwd of ze voor een grote naam gaan of voor iemand die de club kent zoals Ryan Giggs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei delichris:

Darren Fletcher en Michael Carrick nemen het waar tijdens de wedstrijd tegen Villarreal. En ze worden al genoemd om de rest van het seizoen over te nemen. Ik ben zelf wel erg benieuwd of ze voor een grote naam gaan of voor iemand die de club kent zoals Ryan Giggs.

Gast. Come one zeg!

Je hebt pas 12 duels gespeeld dus nog 26 te gaan...

Dan ga je toch niet Fletcher en Carrick seizoen laten afmaken...

:5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Gast. Come one zeg!

Je hebt pas 12 duels gespeeld dus nog 26 te gaan...

Dan ga je toch niet Fletcher en Carrick seizoen laten afmaken...

:5

Dat ligt er dus aan wie ze willen en als diegene pas in de zomer wilt komen dan wel. Let maar op dat Fletcher en Carrick het seizoen gaan afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Dat ligt er dus aan wie ze willen en als diegene pas in de zomer wilt komen dan wel. Let maar op dat Fletcher en Carrick het seizoen gaan afmaken.

Dan zeg ik nu kan er naast zitten maar dan zie ik United misschien niet eens Conference League halen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minutes ago, delichris said:

ah gelukkig dat is dus geen enkele verandering voor de rest van het seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Dit is al bevestigd vanuit ManUtd zelf.

Excuus, Carrick neemt het nu over en er gaat worden gezocht naar een nieuwe interim trainer.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Net als Arsenal dus. 

@Azpi We pakken jullie aankomende zaterdag

Oh nee hoor. Je kan je beter over je eigen team zorgen maken. Wij hebben nu pas onze 1 nederlaag sinds 9 duels en sinds speeldag 3 pas weer ;) WIj zijn op koers om misschien wel EL te halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Droom fijn. 30 november lopen jullie weer tegen een nederlaag aan.

wij kunnen 30 november geen nederlaag pakken want dan spelen we niet hahahhahaha:D

Je moet je data beter op orde hebben en brengen ;)

30 november spelen we niet tegen jullie hahaha 2 december pas dus 30 november gebeurd er niks ;)

En je zei zaterdag tegen Chelsea maar dat is zondag 28 november ;)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, delichris said:

Net als Arsenal dus. 

@Azpi We pakken jullie aankomende zaterdag

Je hebt er wel vertrouwen in dat is mooi. De wedstrijd waarin lukaku terugkeert. 

in principe heb je wel het team ervoor om het iedereen lastig te maken alleen het middenveld en de verdediging is niet zo sterk (zonder varane)

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Je moet je data beter op orde hebben en brengen ;)

30 november spelen we niet tegen jullie hahaha 2 december pas dus 30 november gebeurd er niks ;)

En je zei zaterdag tegen Chelsea maar dat is zondag 28 november ;)

Ik keek gisteren nog en toen stond er nog dat ze zaterdag tegen Chelsea spelen en dinsdag tegen Arsenal. In een app die ik heb staat het zelfs nog zo. Vandaar dat ik het zei.

@Azpi We zullen eerst zien hoe het dinsdag vergaat. Maar ik hoop wel dat Donny nu kansen krijgt en ook dat Bailly gaat spelen ipv Lindelof.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites