Socrates Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Die lepe balletjes van Donny.. Ik weet niet wat ik zie. Wat is er in vredesnaam mis met Ole? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 3 minutes ago, Socrates said: Die lepe balletjes van Donny.. Ik weet niet wat ik zie. Wat is er in vredesnaam mis met Ole? 15 minuten had die gespeeld voor vandaag (in de prem) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Het was dom van Harry, maar ik vond het geen tweede kaart. Die eerste had hij niet mogen krijgen, maar die Watford speler die maakte de eerste overtreding. Maar wat geniet ik van Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 4 minutes ago, delichris said: Het was dom van Harry, maar ik vond het geen tweede kaart. Die eerste had hij niet mogen krijgen, maar die Watford speler die maakte de eerste overtreding. Maar wat geniet ik van Donny. als die volgende wedstrijd toch weer start met mctominay en fred of matic zou ik helemaal gek worden haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 9 minuten geleden zei Azpi: als die volgende wedstrijd toch weer start met mctominay en fred of matic zou ik helemaal gek worden haha Ik mag nou toch hopen dat hij die wedstrijd niet eens meer haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Mooi nu heeft weinig consequenties als we wss van Liverpool verliezen. Fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Watford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 ben wel benieuwd wat die clown neville nu gaat zeggen in verdediging van Ole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Maguire met z'n zoveelste grote fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 ben wel tevreden met dat 4-1 verlies. nu ga je hem toch echt moeten buiten smijten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 (bewerkt) 20 minutes ago, Aaron21 said: ben wel tevreden met dat 4-1 verlies. nu ga je hem toch echt moeten buiten smijten. Wacht nog even tot volgende week na Chelsea Wie ga je dan halen als vervanger 20 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 (bewerkt) Wtf is dit hahahaha klopp zou dat gevecht winnen toch 20 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 3 minuten geleden zei Azpi: Wacht nog even tot volgende week na Chelsea Wie ga je dan halen als vervanger Geen idee. Een nieuwe zal er nog niet zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Ramsdale vermaakt zich wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Arsenal na 8x balverlies uit het opbouwen van achteruit: weet je wat we nu eens gaan doen? opbouwen van achteruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Wat is die Klopp een engerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Nu zie je hoe goed arsenal echt is, en die Ramsdale heeft een geweldige wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Zidane komt er aan voor ManUtd, gaat dus echt geen enkel verschil maken. Zelfde type trainer, was alleen een betere voetballer. En kom aub niet met zijn champions League winsten, met een VAR in die tijd had die er letterlijk 0 gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 1 minute ago, La Pulga said: Zidane komt er aan voor ManUtd, gaat dus echt geen enkel verschil maken. Zelfde type trainer, was alleen een betere voetballer. En kom aub niet met zijn champions League winsten, met een VAR in die tijd had die er letterlijk 0 gewonnen. Die gast spreekt toch geen woord Engels, of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 2 minuten geleden zei Azpi: Die gast spreekt toch geen woord Engels, of wel? Geen idee, deed Guardiola in zijn begin periode ook niet en een Conte doet dat denk ik ook weinig. Vind het gewoon geen bijzondere trainer en dus niet iemand die United omhoog kan helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 (bewerkt) 6 minutes ago, La Pulga said: Geen idee, deed Guardiola in zijn begin periode ook niet en een Conte doet dat denk ik ook weinig. Vind het gewoon geen bijzondere trainer en dus niet iemand die United omhoog kan helpen. conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” 20 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 2 minuten geleden zei Azpi: conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” het verschil is dat die managers wel goed tactisch zijn en Zidane lijkt me meer een people manager Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel. Zijn we het gelukkig met elkaar eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 (bewerkt) 20 minutes ago, La Pulga said: Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel. Zijn we het gelukkig met elkaar eens Ik denk dat die zwaar door de mand gaat vallen. Hij gaat van Sergio Ramos als captain naar Maguire 20 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Doooonny van der Beeeeek. Lalalalallaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 4 minuten geleden zei Stefan.: Doooonny van der Beeeeek. Lalalalallaa Ik ben er vannacht om 00:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten