Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, delichris said:

Het was dom van Harry, maar ik vond het geen tweede kaart. Die eerste had hij niet mogen krijgen, maar die Watford speler die maakte de eerste overtreding.

Maar wat geniet ik van Donny.

als die volgende wedstrijd toch weer start met mctominay en fred of matic zou ik helemaal gek worden haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, La Pulga said:

Zidane komt er aan voor ManUtd, gaat dus echt geen enkel verschil maken. Zelfde type trainer, was alleen een betere voetballer. En kom aub niet met zijn champions League winsten, met een VAR in die tijd had die er letterlijk 0 gewonnen.

Die gast spreekt toch geen woord Engels, of wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, La Pulga said:

Geen idee, deed Guardiola in zijn begin periode ook niet en een Conte doet dat denk ik ook weinig. Vind het gewoon geen bijzondere trainer en dus niet iemand die United omhoog kan helpen.

conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Azpi:

conte zegt alleen “we needa to wurk” “and suffer” 

het verschil is dat die managers wel goed tactisch zijn en Zidane lijkt me meer een people manager 

Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel.

Zijn we het gelukkig met elkaar eens 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minutes ago, La Pulga said:

Dat bedoelde ik dus met zelfde type trainer als Ole, allebei tactisch zwak maar kunnen vast een leuk grapje vertellen tijdens de kerst borrel.

Zijn we het gelukkig met elkaar eens 

Ik denk dat die zwaar door de mand gaat vallen. Hij gaat van Sergio Ramos als captain naar Maguire 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites