Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

23 minutes ago, Kyrill said:

Ja wtf joh geen wonder Arsenal niet meer de duurste zijn hahahha bedankt voor die ''eer'' uit onze handen nemen!!

78A39A65-9F20-49EE-BF01-54BDCD32255A.jpeg.cc8f4b08db818cb208541ae1f3b9e53e.jpeg

als arsenal ooit weer CL haalt gaat die prijs ook omhoog. Maar dit is wel erg Machiavellian. Ik sluit niet uit dat ze dit expres doen, dan wachten op oproer, dan de prijs verlagen (en nog 2x zo duur dan voorheen) en dan lijkt het net alsof ze naar de fans luisteren. Al zullen ze die tickets voor die prijs toch wel verkopen want het stadion is niet zo groot en het is een van de duurste buurten van Londen. 

Edited by Azpi

3 minutes ago, Satyr said:

Als je vorig seizoen een Tier 1 seizoenskaart op de middellijn kon betalen, dan maakt die paar pond extra ook niet uit.

Als ze nu losse tickets voor jan met de pet 3x zo duur maken, dan mogen ze klagen.

het gaat van 1250£ naar 3900£ dat is wel een heel groot verschil en niet een paar pond. Ik kan me voorstellen als je niet zoveel verdiend dat je 1250£ kan sparen over 1 jaar maar 3900£ word dan wel erg moeilijk 

19 minuten geleden zei Azpi:

het gaat van 1250£ naar 3900£ dat is wel een heel groot verschil en niet een paar pond. Ik kan me voorstellen als je niet zoveel verdiend dat je 1250£ kan sparen over 1 jaar maar 3900£ word dan wel erg moeilijk 

Dat is zeker waar, maar eerlijk is eerlijk, de seizoenskaarten op die plek gaan over het algemeen niet naar mensen die er een jaar voor moeten sparen.

54 minuten geleden zei Satyr:

Exeter City versloeg Bradford vorige week in een replay in de FA Cup, maar wisselde in de verlenging voor de 6e keer. Dat mag, maar niet in de FA Cup... De FA wist ook niet precies wat te doen, dus er komt een replay. Van een replay.

Beter dan zo'n ploeg er meteen uit gooien denk ik dan maar?

50 minuten geleden zei ElMarcos:

Beter dan zo'n ploeg er meteen uit gooien denk ik dan maar?

Nou nee toch? Als regels zijn dat je maar 5x mag wisselen en je doet 6x, hoor je toch gewoon eruit gegooid te worden? Zo gebeurde toch ook eerder dit seizoen met Mark van Bommel en Wolfsburg in de Duitse beker?:LO::cab:

8 minuten geleden zei Kyrill:

Nou nee toch? Als regels zijn dat je maar 5x mag wisselen en je doet 6x, hoor je toch gewoon eruit gegooid te worden? Zo gebeurde toch ook eerder dit seizoen met Mark van Bommel en Wolfsburg in de Duitse beker?:LO::cab:

Ja goed, het was dus niet erg duidelijk en dus zegt de FA: Speel maar opnieuw.

5 minuten geleden zei Satyr:

Je mag in een verlenging een 6e wissel doen. Maar dus niet in bekertoernooien. Dat was onduidelijk.

Maar beker toernooien in Engeland zijn toch enige wedstrijden daar met verlengingen?

Of bedoelen ze dan echt de playoffs finale voor promotie op Wembley waarvan 1 team naar de PL gaat en finale die maar over 1 duel wordt gespeeld? Ja zoals je nu ookzegt snap ik dat het onduidelijk is hahaha. Waar heb je nou nog meer verleningen behalve in beker duels? In de competitie voor zover ik weet niet? Vreemd 6e wissel wel in verlenging mag maar niet in bekertoernooi, I rest my case.

23 minuten geleden zei Kyrill:

Maar beker toernooien in Engeland zijn toch enige wedstrijden daar met verlengingen?

Of bedoelen ze dan echt de playoffs finale voor promotie op Wembley waarvan 1 team naar de PL gaat en finale die maar over 1 duel wordt gespeeld? Ja zoals je nu ookzegt snap ik dat het onduidelijk is hahaha. Waar heb je nou nog meer verleningen behalve in beker duels? In de competitie voor zover ik weet niet? Vreemd 6e wissel wel in verlenging mag maar niet in bekertoernooi, I rest my case.

Nee, 6x wisselen mag in een verlenging van de CL/EL/UCL en op een EK/WK

3 uur geleden zei Satyr:

Je mag in een verlenging een 6e wissel doen. Maar dus niet in bekertoernooien. Dat was onduidelijk.

waar speel jij nog anders verlengingen dan in bekertoernooien? :D

ahja, als je Europese bekers niet als bekertoernooien beschouwt. :checkit:

Edited by Aaron21

8 minutes ago, delichris said:

Ik zeg Donny er in tijdens de rust en Matic of Scott eruit.

je hebt amper de bal wat moet je dan met donny 

vind dit niet eruit zien alsof dit team voor Ole speelt, zo slecht. het had eigelijk makkelijk 3-0 kunnen staan met al die kansen van watford

stel je voor hij brengt fred erin 

Edited by Azpi

Wat was Leicester zwak vandaag zeg. Was totaal niet te zien ze vorig seizoen ook weer 5e werden, 1 puntje achter nummer 4 Chelsea... Dat terwijl toch Chelsea in King Powder Stadion voor eerst sinds 2017 pas won weer... 

Chelsea heeft wel lekkere selectie nu zeg. Rüdiger, James, Havertz, CHO was ook erg goed en Chalobah meestal geen basis is, ook geweldig. 

13 minuten geleden zei Azpi:

je hebt amper de bal wat moet je dan met donny 

vind dit niet eruit zien alsof dit team voor Ole speelt, zo slecht. het had eigelijk makkelijk 3-0 kunnen staan met al die kansen van watford

stel je voor hij brengt fred erin 

Juist met een Donny kan je meer naar voren spelen. Met Scott en Matic heb je twee verdedigende middenvelders. Dat heb je nu niet nodig.

Edit: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Edited by delichris

2 minutes ago, Kyrill said:

Wat was Leicester zwak vandaag zeg. Was totaal niet te zien ze vorig seizoen ook weer 5e werden, 1 puntje achter nummer 4 Chelsea... Dat terwijl toch Chelsea in King Powder Stadion voor eerst sinds 2017 pas won weer... 

Chelsea heeft wel lekkere selectie nu zeg. Rüdiger, James, Havertz, CHO was ook erg goed en Chalobah meestal geen basis is, ook geweldig. 

voor vanavond ben ik eventjes arsenal supporter