Azpi Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 1 hour ago, Satyr said: Ja, in januari wel, maar in juni gaat het richting miljarden en dan is top-5 bijna gegarandeerd. De rijke clubs krijgen nu hun eigen middel tegen zich en zijn ineens niet blij met die sponsordeals, die ze dus zelf al jarenlang gebruiken. kunnen ze in juni dan zoveel uitgeven? Ik denk dat dat vies tegenvalt hoe snel je die top 5 in komt met geld alleen. Ik weet niet als Newcastle nu zo’n indrukwekkend project is voor een top speler. Alleen voor het geld ga je dan, voor de locatie en de club hoef je niet te gaan 😂 Misschien over een jaar of 3 als ze wellicht top 4 zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 4 minuten geleden zei Azpi: kunnen ze in juni dan zoveel uitgeven? De waarde van de eigenaar/eigenaren van Newcastle is 367 miljard 367.000.000.000 Zelfs als ze maximaal 10% daarvan in de club steken, hebben ze nog meer geld dan de rest van de voetbalwereld samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 3 minutes ago, Satyr said: De waarde van de eigenaar/eigenaren van Newcastle is 367 miljard 367.000.000.000 Zelfs als ze maximaal 10% daarvan in de club steken, hebben ze nog meer geld dan de rest van de voetbalwereld samen. ja dat weet ik maar mag dat gewoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 3 minuten geleden zei Satyr: De waarde van de eigenaar/eigenaren van Newcastle is 367 miljard 367.000.000.000 Zelfs als ze maximaal 10% daarvan in de club steken, hebben ze nog meer geld dan de rest van de voetbalwereld samen. En dat mag dus niet. Gedurende de jaren kan de begroting wel langzaam omhoog worden geschroefd, door middel van inkomsten, grotere sponsordeals (die nog wel realistisch zijn) en andere zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 En dat is waar de sponsordeals aan bod komen. Die mag Newcastle nu niet maken. Man City heeft tientallen sponsoren die in feite naar Etihad te herleiden zijn, maar op papier niet. Dus, Newcastle wil Haaland kopen voor 500.000.000? De bakker van de schoonmoeder van de broer van de eigenaar sponsort Newcastle voor 450.000.000. FFP technisch is dat correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Zojuist zei Satyr: En dat is waar de sponsordeals aan bod komen. Die mag Newcastle nu niet maken. Man City heeft tientallen sponsoren die in feite naar Etihad te herleiden zijn, maar op papier niet. Dus, Newcastle wil Haaland kopen voor 500.000.000? De bakker van de schoonmoeder van de broer van de eigenaar sponsort Newcastle voor 450.000.000. FFP technisch is dat correct. Toentertijd kon er nog heel veel ja, inmiddels zijn de regels omtrent dit soort zaken wel aangescherpt. Daarnaast maakt het niet uit waar het geld vandaan komt, als het maar marktconform is. Op dit moment is City een van de beste clubs ter wereld, waardoor het lastig is om te bepalen wat de marktwaarde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 De reden dat de grote clubs nu door de FFP komen, is niet omdat ze zich aan de regels houden, maar omdat de cijfers die ze geven kloppen. Er is een reden dat de UEFA nooit een zaak wint bij het CAS over de FFP. De cijfers kloppen, maar bewijs eens dat het fout is geregeld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 45 minuten geleden zei Satyr: De reden dat de grote clubs nu door de FFP komen, is niet omdat ze zich aan de regels houden, maar omdat de cijfers die ze geven kloppen. Er is een reden dat de UEFA nooit een zaak wint bij het CAS over de FFP. De cijfers kloppen, maar bewijs eens dat het fout is geregeld... Niet helemaal waar. Newcastle kan niet ineens een sponsordeal krijgen van 1 miljard, want dat is op dit moment niet de waarde van het zijn van hoofdsponsor van die club. Natuurlijk zijn er allerlei andere trucjes die ze uit kunnen voeren om meer geld binnen te harken, maar het zal op zijn minst een paar jaar duren voordat ze aansluiten in de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 schaamteloos dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 2 minuten geleden zei Azpi: schaamteloos dit tha fuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 The Sun.... graag aub eerst serieuze bron voor ik dit geloof.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) 3 minutes ago, Kyrill said: The Sun.... graag aub eerst serieuze bron voor ik dit geloof.... is de officiële Chelsea site goed genoeg 😋https://www.chelseafc.com/en/news/2021/11/17/westview-season-ticket-update ik heb daar gezeten en is wel een goede plek, zit je echt kort op het veld maar voor 3900£ kun je 4 jaar naar Ajax met de duurste seizoenskaart 18 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Zojuist zei Azpi: is de officiële Chelsea site goed genoeg 😋 Ja wtf joh geen wonder Arsenal niet meer de duurste zijn hahahha bedankt voor die ''eer'' uit onze handen nemen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 (bewerkt) 23 minutes ago, Kyrill said: Ja wtf joh geen wonder Arsenal niet meer de duurste zijn hahahha bedankt voor die ''eer'' uit onze handen nemen!! als arsenal ooit weer CL haalt gaat die prijs ook omhoog. Maar dit is wel erg Machiavellian. Ik sluit niet uit dat ze dit expres doen, dan wachten op oproer, dan de prijs verlagen (en nog 2x zo duur dan voorheen) en dan lijkt het net alsof ze naar de fans luisteren. Al zullen ze die tickets voor die prijs toch wel verkopen want het stadion is niet zo groot en het is een van de duurste buurten van Londen. 18 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Als je vorig seizoen een Tier 1 seizoenskaart op de middellijn kon betalen, dan maakt die paar pond extra ook niet uit. Als ze nu losse tickets voor jan met de pet 3x zo duur maken, dan mogen ze klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 3 minutes ago, Satyr said: Als je vorig seizoen een Tier 1 seizoenskaart op de middellijn kon betalen, dan maakt die paar pond extra ook niet uit. Als ze nu losse tickets voor jan met de pet 3x zo duur maken, dan mogen ze klagen. het gaat van 1250£ naar 3900£ dat is wel een heel groot verschil en niet een paar pond. Ik kan me voorstellen als je niet zoveel verdiend dat je 1250£ kan sparen over 1 jaar maar 3900£ word dan wel erg moeilijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 19 minuten geleden zei Azpi: het gaat van 1250£ naar 3900£ dat is wel een heel groot verschil en niet een paar pond. Ik kan me voorstellen als je niet zoveel verdiend dat je 1250£ kan sparen over 1 jaar maar 3900£ word dan wel erg moeilijk Dat is zeker waar, maar eerlijk is eerlijk, de seizoenskaarten op die plek gaan over het algemeen niet naar mensen die er een jaar voor moeten sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Exeter City versloeg Bradford vorige week in een replay in de FA Cup, maar wisselde in de verlenging voor de 6e keer. Dat mag, maar niet in de FA Cup... De FA wist ook niet precies wat te doen, dus er komt een replay. Van een replay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 54 minuten geleden zei Satyr: Exeter City versloeg Bradford vorige week in een replay in de FA Cup, maar wisselde in de verlenging voor de 6e keer. Dat mag, maar niet in de FA Cup... De FA wist ook niet precies wat te doen, dus er komt een replay. Van een replay. Beter dan zo'n ploeg er meteen uit gooien denk ik dan maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 50 minuten geleden zei ElMarcos: Beter dan zo'n ploeg er meteen uit gooien denk ik dan maar? Nou nee toch? Als regels zijn dat je maar 5x mag wisselen en je doet 6x, hoor je toch gewoon eruit gegooid te worden? Zo gebeurde toch ook eerder dit seizoen met Mark van Bommel en Wolfsburg in de Duitse beker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 8 minuten geleden zei Kyrill: Nou nee toch? Als regels zijn dat je maar 5x mag wisselen en je doet 6x, hoor je toch gewoon eruit gegooid te worden? Zo gebeurde toch ook eerder dit seizoen met Mark van Bommel en Wolfsburg in de Duitse beker? Ja goed, het was dus niet erg duidelijk en dus zegt de FA: Speel maar opnieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Zojuist zei Satyr: Ja goed, het was dus niet erg duidelijk en dus zegt de FA: Speel maar opnieuw. Niet duidelijk, werd er altijd al 6x gewisseld dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Niet duidelijk, werd er altijd al 6x gewisseld dan? Je mag in een verlenging een 6e wissel doen. Maar dus niet in bekertoernooien. Dat was onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 5 minuten geleden zei Satyr: Je mag in een verlenging een 6e wissel doen. Maar dus niet in bekertoernooien. Dat was onduidelijk. Maar beker toernooien in Engeland zijn toch enige wedstrijden daar met verlengingen? Of bedoelen ze dan echt de playoffs finale voor promotie op Wembley waarvan 1 team naar de PL gaat en finale die maar over 1 duel wordt gespeeld? Ja zoals je nu ookzegt snap ik dat het onduidelijk is hahaha. Waar heb je nou nog meer verleningen behalve in beker duels? In de competitie voor zover ik weet niet? Vreemd 6e wissel wel in verlenging mag maar niet in bekertoernooi, I rest my case. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 23 minuten geleden zei Kyrill: Maar beker toernooien in Engeland zijn toch enige wedstrijden daar met verlengingen? Of bedoelen ze dan echt de playoffs finale voor promotie op Wembley waarvan 1 team naar de PL gaat en finale die maar over 1 duel wordt gespeeld? Ja zoals je nu ookzegt snap ik dat het onduidelijk is hahaha. Waar heb je nou nog meer verleningen behalve in beker duels? In de competitie voor zover ik weet niet? Vreemd 6e wissel wel in verlenging mag maar niet in bekertoernooi, I rest my case. Nee, 6x wisselen mag in een verlenging van de CL/EL/UCL en op een EK/WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten