Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

23 minutes ago, delichris said:

Hahahaha internet supporter of niet.

als je je daar beter door voelt, dat jij denkt dat jij hier de top supporter bent, de echte supporter, dan zou ik je illusie niet doorbreken. Jij bent hier de top supporter, echt heel goed van je.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Azpi:

ik vind het ook vervelend voor je de staat van united, als je je daar beter door voelt, dat jij denkt dat jij hier de top supporter bent, de echte supporter, dan zou ik je illusie niet doorbreken. Jij bent hier de top supporter, echt heel goed van je. Ik ga zo een goedkope medaille voor je bestellen en stuur ik je die op dan kun je die boven je bed hangen. Jij bent net zo’n trouwe supporter als die Facebook Afrikanen, maar ik denk dat jij nog zelfs een betere supporter bent. Chapeau 

Je hoeft het niet vervelend te vinden hoor. Je hoeft ook niet voor mij te denken hoor. Ik heb nooit ergens gezegd dat ik de topsupporter ben. Ik ben wel een echte supporter en ga vaker naar United dan jij denkt. Maar jij gewoon zo zielig door hier constant United supporters en Arsenal supporters te provoceren dat het gewoon lachwekkend wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, delichris said:

Je hoeft het niet vervelend te vinden hoor. Je hoeft ook niet voor mij te denken hoor. Ik heb nooit ergens gezegd dat ik de topsupporter ben. Ik ben wel een echte supporter en ga vaker naar United dan jij denkt. Maar jij gewoon zo zielig door hier constant United supporters en Arsenal supporters te provoceren dat het gewoon lachwekkend wordt.

Ik heb toch nooit gezegd dat jij geen echte supporter bent. ik geloof zeker dat je vaak naar united gaat. Is toch leuk beetje grapjes maken over de andere clubs. Kunnen jullie grapjes maken over olie en chelski enz. maakt mij niet uit. Ik verveel me gewoon en heb niks beters te doen. Maar als jullie dat niet leuk vinden stop ik er wel mee 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Azpi:

Ik heb toch nooit gezegd dat jij geen echte supporter bent. ik geloof zeker dat je vaak naar united gaat. Is toch leuk beetje grapjes maken over de andere clubs. Kunnen jullie grapjes maken over olie en chelski enz. maakt mij niet uit. Ik verveel me gewoon en heb niks beters te doen. Maar als jullie dat niet leuk vinden stop ik er wel mee 

Grappen oke, maar je provoceert te vaak. En dat is ook al tegen je gezegd.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

met Arsenal mag je wel lachen hoor, omdat het gewoon ook echt grappig is.

Doe nou niet, ik kan vanaf hier horen dat iemand nu keihard op zijn nieuwe toetsenbord aan het tikken is. Hij zit alleen nog te bedenken welke emoticions hij er allemaal bij gaat doen. Ik denk een beetje zoals dit: :cab::S(y);e;e

Citaat

Newcastle United heeft van Donny van de Beek inderdaad een transferdoelwit gemaakt voor januari. De middenvelder van Manchester United kan net als zijn teamgenoten Jesse Lingard en Dean Henderson rekenen op interesse van the Magpies. (The Independent)

Ik denk dat Henderson een goede aanwinst zal zijn voor Newcastle, jammer dat ze niet liever de te dure De Gea willen overnemen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Henderson gaat in januari niet weg. Lingard wel en Donny ook niet. Henderson wordt volgend seizoen de nummer één keeper van United.

Denk je echt dat Donny niet (tijdelijk) vertrekt in de winter? Die is afgelopen zomer zwaar genaaid en heeft er niks voor terug gekregen. Die gaat flink muiten als 'ie niet weg mag, dus dat gaat gewoon gebeuren.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Satyr:

Derby County volgend jaar, als ze nog bestaan, in League One, ze hebben weer minpunten gekregen en staan nu op -3 na 17 duels. In totaal nu 21 minpunten voor de club.

Ik mocht willen ze grote clubs als City, PSG, Barcelona, Real etc zo enorm straffen met FFP......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kyrill:

Ik mocht willen ze grote clubs als City, PSG, Barcelona, Real etc zo enorm straffen met FFP......

Die zorgen er dus voor dat ze niet de FFP regels overtreden. Daarom mag Newcastle nu ook geen 'sponsordeals' maken met die nieuwe eigenaar, want dat is dus wat de FFP opheft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Satyr:

Die zorgen er dus voor dat ze niet de FFP regels overtreden. Daarom mag Newcastle nu ook geen 'sponsordeals' maken met die nieuwe eigenaar, want dat is dus wat de FFP opheft.

Ja oke maar de helft van de clubs heeft het toch al wel gedaan gezien hun enorme miljarden schulden bv? OF maakt dat niks uit voor FFP?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja oke maar de helft van de clubs heeft het toch al wel gedaan gezien hun enorme miljarden schulden bv? OF maakt dat niks uit voor FFP?

De grote clubs zorgen er met sponsordeals voor dat ze binnen de marge van de FFP vallen ja.

Nu Newcastle ineens de rijkste club in het universum is, zijn die clubs tegen dat soort deals, die weten dus heel goed wat er gaat gebeuren in januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/16/2021 at 12:32 PM, Satyr said:

De grote clubs zorgen er met sponsordeals voor dat ze binnen de marge van de FFP vallen ja.

Nu Newcastle ineens de rijkste club in het universum is, zijn die clubs tegen dat soort deals, die weten dus heel goed wat er gaat gebeuren in januari.

wat gaat er gebeuren? ze geven 120 miljoen uit aan middelmatige spelers en eindigen 15e ipv 20e?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Azpi:

wat gaat er gebeuren? ze geven 120 miljoen uit aan middelmatige spelers en eindigen 15e ipv 20e?

Ja, in januari wel, maar in juni gaat het richting miljarden en dan is top-5 bijna gegarandeerd.

De rijke clubs krijgen nu hun eigen middel tegen zich en zijn ineens niet blij met die sponsordeals, die ze dus zelf al jarenlang gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites