Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Arsène said:

Beesten he. En dan te bedenken dat er nog niet zo lang geleden mensen waren die Arteta weg wilden hebben :-D:-D

Je moet ook wel even kijken naar het wedstrijd schema. 3 managers van die reeks wedstrijden die jullie hebben gespeeld zijn inmiddels ontslagen (norwich, tottenham, Aston Villa). Ook hebben jullie tegen de teams in 15e 16e 17e 18e en 20e positie gespeeld.  Dit zijn wedstrijden dat een team in de top 10 verwacht te winnen. Het beste team dat jullie hebben verslagen is Leicester in 11e en tottenham in 9e. Het word pas echt interessant om te zien tegen Liverpool en westham komende 2 maanden. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Azpi:

Je moet ook wel even kijken naar het wedstrijd schema. 3 managers van die reeks wedstrijden die jullie hebben gespeeld zijn inmiddels ontslagen (norwich, tottenham, Aston Villa). Ook hebben jullie tegen de teams in 15e 16e 17e 18e en 20e positie gespeeld.  Dit zijn wedstrijden dat een team in de top 10 verwacht te winnen. Het beste team dat jullie hebben verslagen is Leicester in 11e en tottenham in 9e. Het word pas echt interessant om te zien tegen Liverpool en westham komende 2 maanden. 

Alsof het ons probleem is dat die teams hun manager ontslaan? Dat zij kortzichtige en alleen korte termijn denkende voorzitters hebben? Spurs onder jouw ''allemachtige'' Conte had 0 schoten op doel uit bij Everton...

En ranglijst zegt niks in de PL er zijn geen kleine tegenstanders. Chelsea speelde ook 1-1 thuis tegen de nummer 18 Burnley dus ''kleintjes'' zijn er niet. En we stonden 8 punten ofzo achter op United en staan zelfs nu nog ''maar''6 punten achter jullie numer 1 Chelsea. Maar ja de echte testen komende tijd zijn idd Liverpool, Everton en United uit.Maar die laatste 2 zijn iig flink mindere vorm dan ons.

Dit vind ik wel goed kanaal/filmpjes :

Wat Charles zegt is niet alsof we elke wedstrijd 5 scoren. Maar van 8 doelpunten tegen ofzo eerste 3 duels naar 4 tegen in de 8 duels erna en 6 cleansheets is wel gewoon goed, feit, ongeacht de stand van de tegenstanders op de ranglijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kyrill:

Ik heb jullie beide op negeerilijst maar helaas door actieve topics lijst, heb ik gelezen wat jullie zeggen. Mijn enige antwoord: Ok.  United kreeg er iig 5 thuis tegen van Liverpool:chief::classic_love::classic_love::classic_ninja:

Ik vind het persoonlijk triest om te melden dat je mensen op je negeerlijst hebt staan maar alsnog op hen reageert.

Om on-topic te blijven, heeeeeuy Engels voetbal! :chief:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei La Pulga:

Ik vind het persoonlijk triest om te melden dat je mensen op je negeerlijst hebt staan maar alsnog op hen reageert.

Om on-topic te blijven, heeeeeuy Engels voetbal! :chief:

Omdat zij op mij reageren. Heeft nut dat ik het zeg, in de hoop ze niet meer op mij reageren ;)

En dat noem je on topic? Ik vind dat City nieuwe spits nodig heeft! Grealish opperde City fan die ik ken al laatst als spits haha. En Foden en Ferran Torres spelen ook vaak spits. En Jesus wordt letterlijk alleen op rechtsbuiten neer gezet! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei 007mark:

Mooie transfer. Gio waarschijnlijk zijn opvolger bij Rangers.

Zou wel erg gaaf zijn mocht Gio zijn opvolger worden. Wel een ander verhaal als toen hij bij Feyenoord trainer werd. Feyenoord had niet het beste team in de Eredivisie en startte altijd als underdog aan het begin van het seizoen, waar er bij Rangers gelijk verwacht wordt dat hij de titel pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Azpi:

90% van alle posts hier zijn dingen die je al kan weten 

lampard waarschijnlijk naar Norwich wist je dat al ?

Nee maar nu post je het alleen omdat je wilt gaan provoceren tegenover ManUtd en Arsenal, dat is niet zo netjes want het heeft totaal niets met Gerrard en Aston Villa te maken.

Nee dat wist ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites