Satyr Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Arteta is a football genius too, laat die alsjeblieft tot 2050 zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 (bewerkt) 1 hour ago, Arsène said: Beesten he. En dan te bedenken dat er nog niet zo lang geleden mensen waren die Arteta weg wilden hebben Je moet ook wel even kijken naar het wedstrijd schema. 3 managers van die reeks wedstrijden die jullie hebben gespeeld zijn inmiddels ontslagen (norwich, tottenham, Aston Villa). Ook hebben jullie tegen de teams in 15e 16e 17e 18e en 20e positie gespeeld. Dit zijn wedstrijden dat een team in de top 10 verwacht te winnen. Het beste team dat jullie hebben verslagen is Leicester in 11e en tottenham in 9e. Het word pas echt interessant om te zien tegen Liverpool en westham komende 2 maanden. 9 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 13 uur geleden zei Azpi: Je moet ook wel even kijken naar het wedstrijd schema. 3 managers van die reeks wedstrijden die jullie hebben gespeeld zijn inmiddels ontslagen (norwich, tottenham, Aston Villa). Ook hebben jullie tegen de teams in 15e 16e 17e 18e en 20e positie gespeeld. Dit zijn wedstrijden dat een team in de top 10 verwacht te winnen. Het beste team dat jullie hebben verslagen is Leicester in 11e en tottenham in 9e. Het word pas echt interessant om te zien tegen Liverpool en westham komende 2 maanden. Alsof het ons probleem is dat die teams hun manager ontslaan? Dat zij kortzichtige en alleen korte termijn denkende voorzitters hebben? Spurs onder jouw ''allemachtige'' Conte had 0 schoten op doel uit bij Everton... En ranglijst zegt niks in de PL er zijn geen kleine tegenstanders. Chelsea speelde ook 1-1 thuis tegen de nummer 18 Burnley dus ''kleintjes'' zijn er niet. En we stonden 8 punten ofzo achter op United en staan zelfs nu nog ''maar''6 punten achter jullie numer 1 Chelsea. Maar ja de echte testen komende tijd zijn idd Liverpool, Everton en United uit.Maar die laatste 2 zijn iig flink mindere vorm dan ons. Dit vind ik wel goed kanaal/filmpjes : Wat Charles zegt is niet alsof we elke wedstrijd 5 scoren. Maar van 8 doelpunten tegen ofzo eerste 3 duels naar 4 tegen in de 8 duels erna en 6 cleansheets is wel gewoon goed, feit, ongeacht de stand van de tegenstanders op de ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Je hebt gelijk, er zijn geen kleintjes meer en juist bij Arsenal zie je dat terug in de ranglijst, die volgens jou niks zegt. Ik zie een dalende lijn iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 gewoon hopen dat ze er weer 5 in het mandjes krijgen op de volgende speeldag tegen Liverpool en dan zal het alweer flink minder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Ik heb jullie beide op negeerilijst maar helaas door actieve topics lijst, heb ik gelezen wat jullie zeggen. Mijn enige antwoord: Ok. United kreeg er iig 5 thuis tegen van Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Hoe feller je reageert, hoe leuker het voor anderen wordt/blijft om zo door te gaan. Ease up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Hoe feller je reageert, hoe leuker het voor anderen wordt/blijft om zo door te gaan. Ease up. Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 6 uur geleden zei Kyrill: Ik heb jullie beide op negeerilijst maar helaas door actieve topics lijst, heb ik gelezen wat jullie zeggen. Mijn enige antwoord: Ok. United kreeg er iig 5 thuis tegen van Liverpool Goeie return, Kyrre ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Ik heb jullie beide op negeerilijst maar helaas door actieve topics lijst, heb ik gelezen wat jullie zeggen. Mijn enige antwoord: Ok. United kreeg er iig 5 thuis tegen van Liverpool Ik vind het persoonlijk triest om te melden dat je mensen op je negeerlijst hebt staan maar alsnog op hen reageert. Om on-topic te blijven, heeeeeuy Engels voetbal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 10 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind het persoonlijk triest om te melden dat je mensen op je negeerlijst hebt staan maar alsnog op hen reageert. Om on-topic te blijven, heeeeeuy Engels voetbal! Omdat zij op mij reageren. Heeft nut dat ik het zeg, in de hoop ze niet meer op mij reageren En dat noem je on topic? Ik vind dat City nieuwe spits nodig heeft! Grealish opperde City fan die ik ken al laatst als spits haha. En Foden en Ferran Torres spelen ook vaak spits. En Jesus wordt letterlijk alleen op rechtsbuiten neer gezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 Wat een beroerde pagina is dit dan. Brits voetbalnieuws: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 9 minuten geleden zei Thierryvane: Wat een beroerde pagina is dit dan. Brits voetbalnieuws: Graag weer even ontopic: Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 3 minuten geleden zei Beppu: Graag weer even ontopic: Arsenal. Benieuwd naar Steven Gerrard bij Villa.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 Mooie transfer. Gio waarschijnlijk zijn opvolger bij Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 49 minutes ago, Thierryvane said: Wat een beroerde pagina is dit dan. Brits voetbalnieuws: En united heeft nog steeds OGS, de minst gekwalificeerde/ervaren manager in de premier league (samen met arteta) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 1 minuut geleden zei Azpi: En united heeft nog steeds OGS, de minst gekwalificeerde/ervaren manager in de premier league (samen met arteta) Ik denk inderdaad dat Thierry dat echt niet wist. Goede toevoeging dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 45 minuten geleden zei 007mark: Mooie transfer. Gio waarschijnlijk zijn opvolger bij Rangers. Zou wel erg gaaf zijn mocht Gio zijn opvolger worden. Wel een ander verhaal als toen hij bij Feyenoord trainer werd. Feyenoord had niet het beste team in de Eredivisie en startte altijd als underdog aan het begin van het seizoen, waar er bij Rangers gelijk verwacht wordt dat hij de titel pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) 36 minutes ago, La Pulga said: Ik denk inderdaad dat Thierry dat echt niet wist. Goede toevoeging dus! 90% van alle posts hier zijn dingen die je al kan weten lampard waarschijnlijk naar Norwich wist je dat al ? 11 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 2 uur geleden zei Azpi: 90% van alle posts hier zijn dingen die je al kan weten lampard waarschijnlijk naar Norwich wist je dat al ? Nee maar nu post je het alleen omdat je wilt gaan provoceren tegenover ManUtd en Arsenal, dat is niet zo netjes want het heeft totaal niets met Gerrard en Aston Villa te maken. Nee dat wist ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Lampard niet naar Norwich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 (bewerkt) 8 hours ago, Satyr said: Lampard niet naar Norwich vond het ook niet echt logisch atilla szalai naar Chelsea voor 20 miljoen euro 🇭🇺 13 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 7 uur geleden zei Azpi: vond het ook niet echt logisch atilla szalai naar Chelsea voor 20 miljoen euro 🇭🇺 Waarom niet Dominik Szoboszlai kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 1 hour ago, Kyrill said: Waarom niet Dominik Szoboszlai kopen? Omdat szalai de vervanger van rüdiger is en szoboszlai niet links centraal kan spelen in een 3 mans verdediging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten