ElMarcos Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Deze meneer wordt betaald door Manchester United neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 15 uur geleden zei Azpi: schaamteloos dit Who the hell is Jack Wilkinson? Nog nooit van gehoord.... Misschien was is sarcastisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Spurs gonna Spur... Trainer eruit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 7 minutes ago, Satyr said: Spurs gonna Spur... Trainer eruit Als ze Conte als vervanger halen doen ze toch echt zeer goede zaken (helaas) en zetten ze Man Utd voor schut Wie wil er ook in Manchester wonen 1 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Van manager van de maand naar Manager zonder baan... het kan snel verkeren in de Premier League Ik zou wel eens willen weten of er ergens een statistiek beschikbaar is van hoeveel geld Engelse clubs jaarlijks kwijt zijn aan ontslag premies. Niet normaal man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Conte clasht met Levy over geld voor transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 11 minuten geleden zei rich ruzzian: Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Conte clasht met Levy over geld voor transfers. Men praat elkaar wel snel na hier hè. Maar als je nou ergens een rebuild nodig hebt is het wel bij Spurs imo. Ik zou het als ik Conte was mooi niet doen. Maar ja, hij kent de td nog van Juve, dat kan meespelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Men praat elkaar wel snel na hier hè. Maar als je nou ergens een rebuild nodig hebt is het wel bij Spurs imo. Ik zou het als ik Conte was mooi niet doen. Maar ja, hij kent de td nog van Juve, dat kan meespelen. Hoezo? Levy staat er simpelweg niet bekend om dat hij veel geld ter beschikking stelt. Dit is niet eens gericht aan Conte dat ie altijd aankopen en geld wil hebben. Levy houdt altijd zijn hand op de knip, daar staat hij om bekend. Dus ik weet niet waar je nu weer vandaan haalt dat ik iemand napraat. Je doelt wellicht op dat men steeds zegt dat Conte altijd geld moet hebben? Maar zoals ik aangeef hierboven, doel ik daar niet op/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Wat ik nou zou doen als ik Conte was en bij Spurs kwam: Kane verkopen. Dat wil zeggen, als je er veel voor kan vangen en dat grotendeels mag herinvesteren. Zal vast geen populaire mening zijn, maar ik vind het een overschatte en beperkte spits die je weinig mogelijkheden geeft in je speelstijl. Je moet altijd met hem rekening houden en je op hem instellen. Prima afmaker, maar eigenlijk een zeer ouderwetse Britse spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 17 uur geleden zei Azpi: schaamteloos dit Hij had zijn tactische plan beter voor elkaar dan Santo die toch verrast werd door de tactiek/opstelling. En het niet aandurfde iets aanvallender te spelen en ManU bij de strot te pakken. Maar om dat nu een tactsich masterplan te noemen, nee dat gaat te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 1 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 @Azpi herinner je nog dat je maanden geleden zei Arsenal geen Buendia en Bailey heeft gekocht? En Odegaard niet goed is?Maar goed ook, ze bakken er niks van en Villa draait voor geen meter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 @Azpi Je kan wel stoer doen over United, maar Chelsea heeft al 20 trainers gehad sinds de start van de PL. Chelsea heeft vaker van trainer gewisseld dan dat Engeland van koning/koningin in de laatste 60 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 1 minuut geleden zei delichris: @Azpi Je kan wel stoer doen over United, maar Chelsea heeft al 20 trainers gehad sinds de start van de PL. Chelsea heeft vaker van trainer gewisseld dan dat Engeland van koning/koningin in de laatste 60 jaar. 100 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 1 minuut geleden zei Satyr: 100 jaar Nee nee ze is pas koningin in 1952. Al lijkt dat wel 100 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 1 hour ago, delichris said: @Azpi Je kan wel stoer doen over United, maar Chelsea heeft al 20 trainers gehad sinds de start van de PL. Chelsea heeft vaker van trainer gewisseld dan dat Engeland van koning/koningin in de laatste 60 jaar. chelsea heeft ook de prijzen. united niet. wat maakt mij het uit hoeveel trainers we gehad hebben??? wij winnen wel en als we niet winnen dan is het tijd voor een nieuwe manager. Oh of geven we te veel geld uit? nee want United geeft nog meer uit 1 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) 2 hours ago, Kyrill said: @Azpi herinner je nog dat je maanden geleden zei Arsenal geen Buendia en Bailey heeft gekocht? En Odegaard niet goed is?Maar goed ook, ze bakken er niks van en Villa draait voor geen meter Odegaard speelt niet eens man, Lacazette is toch veel beter of niet 9 10/22/21 H (12.) Aston Villa (13.) 3:1 AM 22' 10 10/30/21 A (10.) Leicester (9.) 0:2 32' 4 9/11/21 H (20.) Norwich (19.) 1:0 AM 90' 5 9/18/21 A (16.) Burnley (18.) 0:1 CM 1 90' 6 9/26/21 H (13.) Spurs (7.) 3:1 AM 88' 90' alleen tegen de spurs 1e helft was die redelijk. 1 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 8 minuten geleden zei Azpi: Odegaard speelt niet eens man, Lacazette is toch veel beter of niet 9 10/22/21 H (12.) Aston Villa (13.) 3:1 AM 22' 10 10/30/21 A (10.) Leicester (9.) 0:2 32' 4 9/11/21 H (20.) Norwich (19.) 1:0 AM 90' 5 9/18/21 A (16.) Burnley (18.) 0:1 CM 1 90' 6 9/26/21 H (13.) Spurs (7.) 3:1 AM 88' 90' alleen tegen de spurs 1e helft was die redelijk. Schat. Sinds wanneer is Lacazette een CAM, CM of AMR? Lacazette en Odegaard hebben net zoveel gemeenschappelijk als Mendy en Lukaku.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 7 minutes ago, Kyrill said: Schat. Sinds wanneer is Lacazette een CAM, CM of AMR? Lacazette en Odegaard hebben net zoveel gemeenschappelijk als Mendy en Lukaku.... kijk je de wedstrijden want hij speelde toch echt als een CAM tegen Leicester ik weet wat je bedoeld maar ik vind hem goed spelen in die positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 22 minuten geleden zei Azpi: kijk je de wedstrijden want hij speelde toch echt als een CAM tegen Leicester ik weet wat je bedoeld maar ik vind hem goed spelen in die positie Natuurlijk kijk ik de wedstrijden kijk alles van Arsenal. Maar dat is gewoon 2e spits in 4411. Dit is ook geen 4231. Maar goed boeiuh we wonnen daar hahahahaah. Maar onder normale omstandigheden hoort ESR concurrentie van Odegaard te zijn niet Lacazette. Maar ik snap als zo erop staat hij CAM lijkt ja haahahha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 37 minutes ago, Kyrill said: Natuurlijk kijk ik de wedstrijden kijk alles van Arsenal. Maar dat is gewoon 2e spits in 4411. Dit is ook geen 4231. Maar goed boeiuh we wonnen daar hahahahaah. Maar onder normale omstandigheden hoort ESR concurrentie van Odegaard te zijn niet Lacazette. Maar ik snap als zo erop staat hij CAM lijkt ja haahahha. dan zou het een 4-4-2 zijn, maar lacazette functioneert toch echt als een nummer 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 4 minuten geleden zei Azpi: dan zou het een 4-4-2 zijn, maar lacazette functioneert toch echt als een nummer 10 Je hebt gelijk, Arteta wou waarschijnlijk wat dingen uittesten omdat we zo goed in vorm zijn 17 punten uit laatste 7 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 1 november 2021 Share Geplaatst 1 november 2021 Just now, Kyrill said: Je hebt gelijk, Arteta wou waarschijnlijk wat dingen uittesten omdat we zo goed in vorm zijn 17 punten uit laatste 7 wedstrijden sinds Lacazette speelt als #10 of achter Aubameyang zijn jullie een stuk beter gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 12 uur geleden zei Azpi: chelsea heeft ook de prijzen. united niet. wat maakt mij het uit hoeveel trainers we gehad hebben??? wij winnen wel en als we niet winnen dan is het tijd voor een nieuwe manager. Oh of geven we te veel geld uit? nee want United geeft nog meer uit Hahaha je begint nu echt lachwekkend te worden. United heeft veel meer prijzen dan Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 6 minuten geleden zei delichris: Hahaha je begint nu echt lachwekkend te worden. United heeft veel meer prijzen dan Chelsea. Ah ben niet de enige die dat opviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten