Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

Just now, delichris said:

Zal je dan zien dat ze ineens de pannen van het dak spelen. 

ben je nog Ole in of zie je liever een Conte ofzo komen? Ik weet dat het bestuur niet goed genoeg is maar los van dat

Zojuist zei Azpi:

ben je nog Ole in of zie je liever een Conte ofzo komen? Ik weet dat het bestuur niet goed genoeg is maar los van dat

Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. 

Ik lees ook dat er geruchten zijn dat Haaland aankomende zomer komt. 

7 minutes ago, delichris said:

Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. 

Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben

en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem

Edited by Azpi

14 uur geleden zei delichris:

Ik denk dat het wel aan Ole ligt, was het ook helemaal eens met Danny Blind over hem.

15 uur geleden zei Azpi:

Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben

en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem

United doet wel degelijk zaken met hem. Pogba zit bij en Lingard en volgens mij nog een aantal.

Ik las gisteren dat hij deze maand nog de tijd krijgt. Ik weet ook dat Rene Meulensteen gepolst is om terug te komen. 

17 uur geleden zei Satyr:

Mooie pot gezien, 3-3 was beter geweest, maar ach

Is United lol, dan is elke nederlaag welkom!:classic_love::classic_happy:

@Azpi gefeliciteerd. ''0-1'' maar. Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is :)

Edited by Kyrill

3 hours ago, Kyrill said:

Is United lol, dan is elke nederlaag welkom!:classic_love::classic_happy:

@Azpi gefeliciteerd. ''0-1'' maar. Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is :)

Nee precies, brentford moet je echt niet onderschatten. Liverpool die toch nu wel titel favoriet lijken kwamen ook niet verder dan 3-3. Als we Mendy niet hadden hadden we ook verloren 

Edited by Azpi

4 hours ago, delichris said:

United doet wel degelijk zaken met hem. Pogba zit bij en Lingard en volgens mij nog een aantal.

Ik las gisteren dat hij deze maand nog de tijd krijgt. Ik weet ook dat Rene Meulensteen gepolst is om terug te komen. 

ja maar is het juist niet doordat die zo vervelend doet met Pogba dat ze eigelijk niet meer met hem willen werken? hij roept toch iedere week dat die naar een andere club wil

als ik dit zo zie dan lijkt het wel alsof de spelers ook liever een andere manager willen. 

9 minuten geleden zei Azpi:

Saoedi Arabië 1-0, mooie goal. Die newcastle spelers spelen alsof ze ieder moment van een gebouw gegooid kunnen worden als ze niet hard genoeg werken :-D

Ik ben blij met deze stand. Maar ik heb geen zin om te gaan kijken, net Everton-Westham 2e helft deel gezien . Dat was op de goal na, niet om aan te gluren....

8 minutes ago, Kyrill said:

Ik ben blij met deze stand. Maar ik heb geen zin om te gaan kijken, net Everton-Westham 2e helft deel gezien . Dat was op de goal na, niet om aan te gluren....

het is al 1-2, maar wat zijn dat voor een shirts van tottenham lol