Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

23 uur geleden zei Satyr:

Geinig:

Weggejorist nadat ie serieus zei Watford net zoveel kans heeft op top 4 als Arsenal en gestopt met kijken. 

@Azpi alsof Chelsea nog niet genoeg geluk mee gehad heeft al dit seizoen.... Is toch echt jullie club vorig seizoen meest profiteerde van de arbitrage... 

21 minuten geleden zei Kyrill:

Weggejorist nadat ie serieus zei Watford net zoveel kans heeft op top 4 als Arsenal en gestopt met kijken. 

Klopt ook niet, Brentford en Norwich moeten ook bij dat rijtje

26 minuten geleden zei Satyr:

Klopt ook niet, Brentford en Norwich moeten ook bij dat rijtje

Brentford ja, BHA ja. Norwich no way rechtse gekkie ??

Norwich is degradatie kandidaat nummer 1. @Tim'dit is grapje rechtse gekkie kan hem moeilijk fascist noemen, hij noemde mij wel laatst Antifa ??

6 hours ago, Kyrill said:

@Azpi alsof Chelsea nog niet genoeg geluk mee gehad heeft al dit seizoen.... Is toch echt jullie club vorig seizoen meest profiteerde van de arbitrage... 

dit seizoen? de enige var beslissing in ons voordeel was geloof ik de rode kaart voor Ward-Prowse en dat was nadat al 1 prima goal was afgekeurd onterecht voor een "overtreding" 17 seconde voor Timo Werner's goal

we hebben ook pas 3 goals tegen en 2 daarvan penalties en de andere goal van man city was een schot dat van richting werd veranderd 

Edited by Azpi

ik maak me meer zorgen over de brentford wedstrijd dan over de arsenal en tottenham wedstrijden :classic_laugh:

3 minutes ago, Satyr said:

Even de 0-1 kijken van Liverpool, mooie assist

wat verwacht je ook met Rose als rechtsback ;e Salah gaat er zo makkelijk langs

42 minuten geleden zei Azpi:

ik maak me meer zorgen over de brentford wedstrijd dan over de arsenal en tottenham wedstrijden :classic_laugh:

wat verwacht je ook met Rose als rechtsback ;e Salah gaat er zo makkelijk langs

Als Pulisic zo een bal had gegeven dat was jij klaargekomen in je broek en niet op de linksback gelet.

Heerlijk bal trouwens, heeft ie van Messi geleerd.

10 minutes ago, La Pulga said:

Als Pulisic zo een bal had gegeven dat was jij klaargekomen in je broek en niet op de linksback gelet.

Heerlijk bal trouwens, heeft ie van Messi geleerd.

jokes on you, pulisic is altijd geblesseerd 

kijk dan ook de wedstrijd die rose is triest, als Sissoko niet de hele tijd hem te hulp kwam was het nu 0-4

deze pass is beter 

Edited by Azpi

beste speler in de premier league. En als mensen nog Man Utd in dezelfde zin als Liverpool, City en Chelsea noemen moeten ze eventjes naar de opticien 

chelsea zit nog een beetje onder Man City en Liverpool omdat Tuchel er pas een aantal maanden is en City en Liverpool zijn al jaren bezig met hun managers

Edited by Azpi

2 minuten geleden zei Azpi:

beste speler in de premier league. En als mensen nog Man Utd in dezelfde zin als Liverpool, City en Chelsea noemen moeten ze eventjes naar de opticien 

chelsea zit nog een beetje onder Man City en Liverpool omdat Tuchel er pas een aantal maanden is en City en Liverpool zijn al jaren bezig met hun managers

Toen ik dat een aantal maanden geleden aangaf dat Liverpool een titelkandidaat was mocht ik naar dezelfde opticien.

Heb het toen nog duidelijk gezegd, beste versterking dit seizoen ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk.

12 minutes ago, La Pulga said:

Toen ik dat een aantal maanden geleden aangaf dat Liverpool een titelkandidaat was mocht ik naar dezelfde opticien.

Heb het toen nog duidelijk gezegd, beste versterking dit seizoen ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk.

titelkandidaat of titelfavoriet? want ik vond destijds man city favoriet, maar liverpool was voor mij altijd een team om je zorgen om te maken.

On 8/11/2021 at 6:12 PM, Pharrell said:

Liverpool titelkandidaat?:classic_laugh: Liverpool 3de of 4de, en dan met 60-70 punten ofzo. Selectie niet titelwaardig, Klopp verliest de controle over de spelers. De magie is uitgewerkt bij liverpool. Salah, Firmino en Mane tikken straks de 30 aan, weinig impactvolle transfers sinds 2018. 

hij was dat, niet ik 

5 minuten geleden zei Azpi:

titelkandidaat of titelfavoriet? want ik vond destijds man city favoriet, maar liverpool was voor mij altijd een team om je zorgen om te maken.

hij was dat, niet ik 

Ik bedoelde het niet specifiek tegen jou hoor. Kon het mij alleen vaag herinneren dat iemand dat zei en inderdaad, iemand zei dat.

Dat was het dubbelaccount van ForzaUtrecht toch? :-D

2 minutes ago, La Pulga said:

Ik bedoelde het niet specifiek tegen jou hoor. Kon het mij alleen vaag herinneren dat iemand dat zei en inderdaad, iemand zei dat.

Dat was het dubbelaccount van ForzaUtrecht toch? :-D

geen idee, ik weet niet wie dat was, maar zoiets werd gezegd inderdaad 

8 minutes ago, delichris said:

Nee joh ik heb liever Scott dan Matic. Matic vertraagt heel erg. 

ik heb het idee dat dit middenveld beter gaat werken. Hij moet eigelijk gewoon alleen de bal afgeven aan Pogba haha. Ook denk ik dat Matic wel een Townsend neerhaalt ipv hem laat gaan zoals Fred voor die gelijkmaker vorige wedstrijd, met zijn ervaring. Vrees dat de enige reden dat Fred niet speelt is dat die pas sinds gisteren terug is van de international break. :S