Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

5 minutes ago, delichris said:

ALs City zo'n goede jeugdopleiding heeft waarom is dan alleen Foden doorgebroken? Bij United komt altijd wel een speler door. Chelsea nu ook sinds een aantal jaar en daarvoor ook jaren totaal niets.

nee daar heb je gelijk in, ik heb puur gekeken naar de laatste jaren premier league u18 en youth league, fa youth cup etc.  En Sancho dan?  Foden is wel een heerlijke speler. Brahim Diaz is trouwens ook soort van City jeugdproduct

Edited by Azpi

11 uur geleden zei Azpi:

nee daar heb je gelijk in, ik heb puur gekeken naar de laatste jaren premier league u18 en youth league, fa youth cup etc.  En Sancho dan?  Foden is wel een heerlijke speler. Brahim Diaz is trouwens ook soort van City jeugdproduct

Sancho is niet doorgebroken bij City.  

Blij dat Newcastle in verkeerde handen komt, heb ik weer een team om wat tegen te hebben. Arsenal was jarenlang het team waarvan ik hoopte dat ze geen kampioen werden, maar dat is geen enkele uitdaging meer.

Momenteel zijn Newcastle, Leeds en vooral Arsenal de drie teams die ik niet leuk vind, Newcastle zal gaan stijgen naar de eerste plaats als het allemaal door gaat.

6 uur geleden zei Satyr:

Blij dat Newcastle in verkeerde handen komt, heb ik weer een team om wat tegen te hebben. Arsenal was jarenlang het team waarvan ik hoopte dat ze geen kampioen werden, maar dat is geen enkele uitdaging meer.

Momenteel zijn Newcastle, Leeds en vooral Arsenal de drie teams die ik niet leuk vind, Newcastle zal gaan stijgen naar de eerste plaats als het allemaal door gaat.

Hoezo Leeds?

4 minutes ago, Abe said:

Hoezo Leeds?

Leeds is een van de meest gehate clubs in Engeland historisch gezien. Er zijn 117 verschillende liedjes gericht tegen Leeds :-D

Edited by Azpi

13 minutes ago, Abe said:

Ja daar kwam ik laatst achter, maar ik ben denk ik het Engels voetbal te laat gaan volgen om het goed te begrijpen, dus ik begrijp nog steeds niet zo goed waar het door komt ;c 

komt door Don Revie's team. zij speelde erg vies haha (ik vind dat juist leuk :classic_tongue:)

Edited by Azpi

Ik ook.
Zo zie je maar dat je bij elke club binnen 3-5 jaar echt iets neer kan zetten als je maar een beetje visie hebt en daar aan vasthoudt. Zelfs op Premier League-niveau. Zie je bij Brentford nu ook. 

20 uur geleden zei Azpi:

Los van huidige kwaliteit en potentie dit zijn volgens mij jeugd exponenten per club:

Arsenal: Bukayo Saka, Eddie nketiah, Emile Smith Rowe, Folarin Balogun

Chelsea: Reece James, Tammy Abraham? Mason Mount?

United: Rashford?

City: Foden?

Liverpool: Curtis Jones, TAA, Joe Gomez?

Spurs: ?

Correct me if I am wrong, en vul gerust aan :)?

25 minutes ago, Kyrill said:

Los van huidige kwaliteit en potentie dit zijn volgens mij jeugd exponenten per club:

Arsenal: Bukayo Saka, Eddie nketiah, Emile Smith Rowe, Folarin Balogun

Chelsea: Reece James, Tammy Abraham? Mason Mount?

United: Rashford?

City: Foden?

Liverpool: Curtis Jones, TAA, Joe Gomez?

Spurs: ?

Correct me if I am wrong, en vul gerust aan :)?

chelsea:  James, Abraham (Roma met buyback), Mount, Christensen, Gilmour (Norwich huur, oorspronkelijk Glasgow Rangers maar speelt al sinds zijn 16e voor Chelsea), Hudson-Odoi  (allemaal CL winnaars).  dan nog Anjorin (speelt CL met Lokomotiv Moscow, verhuurd), Gallagher (verhuurd, speelt basis bij Crystal Palace), Tomori (AC Milan en Engeland), Guehi (basis Crystal Palace), Ruben Loftus-Cheek, Van Aanholt, Aké, Declan Rice, Lamptey (Brighton), Livramento (Southampton + buyback), Brewster (Sheffield United), Aina (Torino), Traore (Aston Villa), Nathaniel Chalobah  (Fulham), Trevor Chalobah (Chelsea), Musonda, Broja (Southampton), Lewis Baker, Clarke-Salter (Coventry), Jeremie Boga (Sassuolo), Lewis Bate (Leeds), Jamal Musiala (Bayer München, jeugdproduct van chelsea 2011-2019), Levi Colwill (verhuurd aan Huddersfield) 

@Kyrill https://www.transfermarkt.co.uk/fc-arsenal/jugendarbeit/verein/11 

Arsenal heeft er veel meer dan je credit voor neemt ;)

1681019197_ScreenShot2021-10-08at15_47_20.png.e8ecf00833ac32a2cce83ac0cc0d1013.png

Man City

2028196766_ScreenShot2021-10-08at15_48_55.png.a730a879f8c15e848581a983a3b6ff80.png

Man Utd

1500003883_ScreenShot2021-10-08at15_50_24.png.fcfd52915e9fa317b59b3764b31c5a1c.png

Liverpool

968441046_ScreenShot2021-10-08at15_52_19.png.5d93bb16dc155aa86eec0d13dc165f8c.png

Tottenham 

2083889075_ScreenShot2021-10-08at15_54_41.png.f1d518efc792f704825693e6ac16840b.png

Edited by Azpi

12 minuten geleden zei Azpi:

chelsea:  James, Abraham (Roma met buyback), Mount, Christensen, Gilmour (Norwich huur, oorspronkelijk Glasgow Rangers maar speelt al sinds zijn 16e voor Chelsea), Hudson-Odoi  (allemaal CL winnaars).  dan nog Anjorin (speelt CL met Lokomotiv Moscow, verhuurd), Gallagher (verhuurd, speelt basis bij Crystal Palace), Tomori (AC Milan en Engeland), Guehi (basis Crystal Palace), Ruben Loftus-Cheek, Van Aanholt, Aké, Declan Rice, Lamptey (Brighton), Livramento (Southampton + buyback), Brewster (Sheffield United), Aina (Torino), Traore (Aston Villa), Nathaniel Chalobah  (Fulham), Trevor Chalobah (Chelsea), Musonda, Broja (Southampton), Lewis Baker, Clarke-Salter (Coventry), Jeremie Boga (Sassuolo), Lewis Bate (Leeds), Jamal Musiala (Bayer München, jeugdproduct van chelsea 2011-2019), Levi Colwill (verhuurd aan Huddersfield) 

@Kyrill https://www.transfermarkt.co.uk/fc-arsenal/jugendarbeit/verein/11 

Arsenal heeft er veel meer dan je credit voor neemt ;)

Geweldig!! thx maatje!! _O_:) Ja zijn er idd veel meer maar ik vergat bij te zeggen, momenteel actief is in het eigen 1e elftal! :)

Edited by Kyrill

@Kyrill Nketiah heeft trouwens grotendeels in de chelsea jeugd gespeeld

2008–2015 Chelsea
2015–2017 Arsenal

maar is wel leuk om te kijken, ik heb nu gesorteerd op huidige market value dus dan krijg je niet de spelers te zien die al gepensioneerd zijn. United heeft natuurlijk geweldige jeugdspelers die al gestopt zijn.

als je trouwens dat voor andere clubs wilt zien kun je naar transfermarkt gaan en dan onder history en miscellaneous>>> youth academy, zo kom je bij dat lijstje 101834933_ScreenShot2021-10-08at15_58_00.png.a46aa0d604f56b8b185ed5c27be1b5c5.png

Edited by Azpi

@Kyrill Spelers van United die uit de jeugd komen en nu in het eerste zitten zijn: Heaton, Henderson, Williams, Tuanzebe, Menghi, Pogba, Lingard, Pereira, Garner, McTominay, Rashford, Greenwood, Hannibal, Elanga, Chong. Shortire. Een aantal zijn nu verhuurd, maar hoorden wel de bij eerste selectie.

42 minutes ago, Karlo said:

Nee, dat is Ronaldo geworden.

Tomiyasu is Arsenals player of the month geworden.

Bernardo Silva was een betere keus geweest of elke andere City speler

Edited by Azpi