Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei oblomov:

Wat een redding nog op het einde van Ramsdale heh. dat was echt een mooie redding

Ja onwijs. Al die mensen zeggen dat ie niet kan keepen. Tuurlijk ga ik niet zeggen wereldtop ofzo al is, is niemand nog bij Arsenal momenteel. Onder Leno kreeg ik hartverzakking bij elke OVA, nu onder Ramsdale nog geen 1x meegemaakt. 1 goal tegen in 4,5 uur PL voetbal is gewoon awesome. 

9 minutes ago, delichris said:

Dat zeker, maar was gewoon buitenspel. Maar wat een drama weer. Ik snap ook niet dat Donny niet eens de kans krijgt ipv Fred. Gelukkig komt tikkie breed Matic er niet in.

zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet.

Zojuist zei Azpi:

zolang Ole manager is ga je nooit wat winnen. Met die spelers moet je toch beter kunnen spelen of niet? zijn tacktiek is alleen maar wachten dat een van die top spelers wat geniaals doet.

Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws.

4 minutes ago, delichris said:

Het ligt niet aan Ole. David Moyes, Louis van Gaal en die ene speciale Mourinho kon het ook niet. Er is veel gezeik geweest in de club en dat heeft ook nog een nasleep vermoed ik. Die Glazers moeten weg en Woody ook want die komen te vaak in het nieuws.

Mourinho had geen Bruno Fernandes & Ronaldo & Sancho & Varane & Maguire. Maar je hebt gelijk over de eigenaren. Maar goede eigenaren hadden Ole al lang ontslagen. Ik bedoel als ze niet puur financieel kijken maar gaan voor winnen van prijzen.