Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) 1 minute ago, delichris said: Dat is iets wat ik ook niet begreep. Maar ik snap ook niet waarom je tikkie breed Matic maar blijft brengen. Ik had toch Donny gebracht. Die kan nog die bal er achter leggen. Maar ja ik zit hier en Ole daar. hij gaf wel de bal op Lingard voor de goal, dat was een goede bal hard vooruit gespeeld tussen de linies. Toen Pogba eraf ging werd West Ham beter, daarvoor was united toch echt dominant in het begin van de 2e helft. Vind het ook wel leuk voor De Gea. Die krijgt ook altijd veel kritiek terwijl hij altijd gewoon een goede keeper is geweest. 19 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 We hebben gewonnen en dat is niet verkeerd. We staan met Liverpool lekker bovenaan en nu kijken wat we volgende week kunnen tegen Aston Villa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 3 uur geleden zei delichris: Yes heerlijk hoe David hem pakt. Jesse maakt heel wat goed na zijn fout van dinsdag. Maar het was nog steeds niet top. Keek net een korte samenvatting van United, maar die mogelijke penalty's bij Ronaldo, stuk hoe slecht hij daar op ging Die eerste vond ik ook te makkelijk, bij die tweede had hij niet al moeten gaan liggen voor hij geraakt werd, beetje dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Dat weet je bij Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 @oblomov gg gefeliciteerd Had ik dus toch gelijk laatst verliezen van Chelsea niet zo raar is..... Dit was zelfs nog ruimer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 17 minutes ago, Kyrill said: @oblomov gg gefeliciteerd Had ik dus toch gelijk laatst verliezen van Chelsea niet zo raar is..... Dit was zelfs nog ruimer.... was zo makkelijk 3-0 komen ze nog goed weg. Volgende week City, dat is nog het enige team dat ons misschien problemen kan geven (al hebben we ze met TT 3x achter elkaar verslagen). Dan hebben we Arsenal, Liverpool, Tottenham (allemaal uit) en City thuis gehad. United bijvoorbeeld heeft nog geen enkel team uit de top 6 gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Ronaldo en vrije trappen, dat blijft toch triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 2 minutes ago, La Pulga said: Ronaldo en vrije trappen, dat blijft toch triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 11 minuten geleden zei oblomov: Ik heb gister een filmpje gekeken van Messi van ze 50 mooiste doelpunten bij Barcelona en Argentinië (logisch want bij PSG heeft ie er nog 0) maar dat is toch echt even een wereld van verschil. Maja ik ben denk ik ook de grootste Messi geiler ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Just now, La Pulga said: Ik heb gister een filmpje gekeken van Messi van ze 50 mooiste doelpunten bij Barcelona en Argentinië (logisch want bij PSG heeft ie er nog 0) maar dat is toch echt even een wereld van verschil. Maja ik ben denk ik ook de grootste Messi geiler ter wereld. Messi heeft gewoon geen zin bij PSG. Ik denk dat hij het zelf ook gewoon een kut club vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Eerste 21 minuten van Chelsea - City gekeken vond er geen zak aan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) 1 minute ago, Kyrill said: Eerste 21 minuten van Chelsea - City gekeken vond er geen zak aan.... dat was de bedoeling. verdiend 0-1 voor city. beetje gelukkige goal maar ze hadden zoveel balbezit 25 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 6 minuten geleden zei oblomov: Messi heeft gewoon geen zin bij PSG. Ik denk dat hij het zelf ook gewoon een kut club vind Logisch, Messi en ik hebben dezelfde mening. Raar dat ie niet voor Ajax koos al is daar de concurrentiestrijd wel het grootst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 8 minutes ago, Kyrill said: Eerste 21 minuten van Chelsea - City gekeken vond er geen zak aan.... met 0-1 voor city zal het wel interessant laatste 30 minuten worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 zo irritant dat ze laten doorspelen als iemand 4 meter buitenspel staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) Komt United toch wel goed mee weg. Penaldo kan hem maken. O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo. WTF DOET HIJ. 25 september 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Man Utd Liverpool, Man City en Chelsea gaan voor de titel strijden. 0-1 tegen Man City is geen schande. Waren gewoon echt heel erg goed vandaag Op 25-9-2021 om 15:21 zei La Pulga: Komt United toch wel goed mee weg. Penaldo kan hem maken. O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo. WTF DOET HIJ. prachtig Op 25-9-2021 om 15:21 zei La Pulga: Komt United toch wel goed mee weg. Penaldo kan hem maken. O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo. WTF DOET HIJ. dat zou de 3e wedstrijd zijn waar ze veel geluk hebben. Eindelijk eens een keer dat het niet mee zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: Komt United toch wel goed mee weg. Penaldo kan hem maken. O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo. WTF DOET HIJ. Fernandes gaat er voor? Hij neemt al vrij lang de penals bij United. Heeft 42 gemaakt, 4 gemist nu. Keurige cijfers alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Bernardo Silva was zo goed vandaag ongelofelijk. RLC had een goede invalbeurt, lijkt weer een beetje op niveau te komen. Hopen dat Brentford kan verassen vanavond anders gaat Liverpool aan kop (verdiend ook zij zijn ook erg goed dit seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Leeds - Westham lijkt een leuke wedstrijd te worden! Westham heeft toch een mooi team samengesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Logisch, Messi en ik hebben dezelfde mening. Raar dat ie niet voor Ajax koos al is daar de concurrentiestrijd wel het grootst. Wat heeft dit allemaal met Brits voetbal te maken? Heerlijk United verloren en mooi van City. Nu wij morgen nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 22 minuten geleden zei Kyrill: Wat heeft dit allemaal met Brits voetbal te maken? Heerlijk United verloren en mooi van City. Nu wij morgen nog! Soms is het beter om gewoon even niets te zeggen Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Soms is het beter om gewoon even niets te zeggen Karel. Dit bedoel je voor jezelf ja. Nu heb je weer niks over Brits voetbal Ik wel Leicester 1-2 tegen Burnley thuis, opmerkelijk.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten