Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minute ago, delichris said:

Dat is iets wat ik ook niet begreep. Maar ik snap ook niet waarom je tikkie breed Matic maar blijft brengen. Ik had toch Donny gebracht. Die kan nog die bal er achter leggen. Maar ja ik zit hier en Ole daar.

hij gaf wel de bal op Lingard voor de goal, dat was een goede bal hard vooruit gespeeld tussen de linies. Toen Pogba eraf ging werd West Ham beter, daarvoor was united toch echt dominant in het begin van de 2e helft.  

Vind het ook wel leuk voor De Gea. Die krijgt ook altijd veel kritiek terwijl hij altijd gewoon een goede keeper is geweest.

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Yes heerlijk hoe David hem pakt. Jesse maakt heel wat goed na zijn fout van dinsdag. Maar het was nog steeds niet top.

Keek net een korte samenvatting van United, maar die mogelijke penalty's bij Ronaldo, stuk hoe slecht hij daar op ging :-D Die eerste vond ik ook te makkelijk, bij die tweede had hij niet al moeten gaan liggen voor hij geraakt werd, beetje dom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minutes ago, Kyrill said:

@oblomov  gg gefeliciteerd   _O_:classic_love: Had ik dus toch gelijk laatst verliezen van Chelsea niet zo raar is..... Dit was zelfs nog ruimer....

was zo makkelijk :(H): 3-0 komen ze nog goed weg. Volgende week City, dat is nog het enige team dat ons misschien problemen kan geven (al hebben we ze met TT 3x achter elkaar verslagen). Dan hebben we Arsenal, Liverpool, Tottenham (allemaal uit) en City thuis gehad. United bijvoorbeeld heeft nog geen enkel team uit de top 6 gespeeld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei oblomov:

Ik heb gister een filmpje gekeken van Messi van ze 50 mooiste doelpunten bij Barcelona en Argentinië (logisch want bij PSG heeft ie er nog 0) maar dat is toch echt even een wereld van verschil.

Maja ik ben denk ik ook de grootste Messi geiler ter wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, La Pulga said:

Ik heb gister een filmpje gekeken van Messi van ze 50 mooiste doelpunten bij Barcelona en Argentinië (logisch want bij PSG heeft ie er nog 0) maar dat is toch echt even een wereld van verschil.

Maja ik ben denk ik ook de grootste Messi geiler ter wereld.

Messi heeft gewoon geen zin bij PSG. Ik denk dat hij het zelf ook gewoon een kut club vind :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man Utd :mrgy: 

Liverpool, Man City en Chelsea gaan voor de titel strijden. 0-1 tegen Man City is geen schande. Waren gewoon echt heel erg goed vandaag 

Op 25-9-2021 om 15:21 zei La Pulga:

Komt United toch wel goed mee weg.

Penaldo kan hem maken.

O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo.

WTF DOET HIJ.

prachtig 

Op 25-9-2021 om 15:21 zei La Pulga:

Komt United toch wel goed mee weg.

Penaldo kan hem maken.

O Fernandes gaat er voor, boze Penaldo.

WTF DOET HIJ.

dat zou de 3e wedstrijd zijn waar ze veel geluk hebben. Eindelijk eens een keer dat het niet mee zit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Logisch, Messi en ik hebben dezelfde mening. 

Raar dat ie niet voor Ajax koos al is daar de concurrentiestrijd wel het grootst.

Wat heeft dit allemaal met Brits voetbal  te maken? Heerlijk United verloren en mooi van City. Nu wij morgen nog! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites