Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

17 minuten geleden zei delichris:

Zegt genoeg dat je Arsenal niet meer noemt.

Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he.

Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat....:LO::sorry:

6 minuten geleden zei Kyrill:

Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he.

Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat....:LO::sorry:

Ja en Ronaldo heeft al meer gescoord dan Arsenal :D 

5 minuten geleden zei delichris:

Ja en Ronaldo heeft al meer gescoord dan Arsenal :D 

Wat zeg ik nou net 2 daarvan waren blunders van de keeper... En waarom focus je zoveel op Arsenal zal me eerder zorgen maken om City en Chelsea ;)

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wat zeg ik nou net 2 daarvan waren blunders van de keeper... En waarom focus je zoveel op Arsenal zal me eerder zorgen maken om City en Chelsea ;)

Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan.

36 minutes ago, Kyrill said:

die heeft blijkbaar ernstige vorm van corona gehad dat is waarom die op de bank zit 

liverpool slecht begonnen, verdediging ziet er onstabiel uit 

26 minutes ago, delichris said:

Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan.

eerder zorgen maken over West Ham, denk dat dat een redelijk comfortabele overwinning voor west ham gaat worden 

1 uur geleden zei delichris:

Focust je wel op Arsenal. Bent 3x in korte tijd over Arsenal begonnen ;) ik vind alleen maar schattig en compliment waardig je ons als concurrentie van jullie ziet.. 

Nu ruim 2 uur al 0 gehouden :)

Terwijl @oblomov en @Rogier. Zeiden Arsenal zou verliezen van Norwich... ;c

Edited by Kyrill

4 minutes ago, Kyrill said:

Focust je wel op Arsenal. Bent 3x in korte tijd over Arsenal begonnen ;) ik vind alleen maar schattig en compliment waardig je ons als concurrentie van jullie ziet.. 

Nu ruim 2 uur al 0 gehouden :)

Terwijl @oblomov en @Rogier. Zeiden Arsenal zou verliezen van Norwich... ;c

maar ze hadden Gilmour rust gegeven dus vind ik niet eerlijk :classic_tongue:

4 minuten geleden zei oblomov:

@Kyrill gg winst is winst (y) 

Thnx maat idd ja. Tomiaysu, Gabriel en White echt uitstekend verdedigd en weer de 0. Spurs stond ook even bovenaan met alleen maar 1-0 zeges dus prima. Niet wij bovenaan komen maar niks mis met minimale zeges :)

17 minutes ago, Kyrill said:

Thnx maat idd ja. Tomiaysu, Gabriel en White echt uitstekend verdedigd en weer de 0. Spurs stond ook even bovenaan met alleen maar 1-0 zeges dus prima. Niet wij bovenaan komen maar niks mis met minimale zeges :)

als chelsea van tottenham wint morgen en jullie winnen van tottenham dan gaan jullie over tottenham heen in de stand (of je komt dan gelijk in punten maar op doelsaldo blijf je dan onder tottenham)

Edited by oblomov