Azpi Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 rode kaart of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Heb die pot gisteren live gekeken met een vriend. Vrij ongelukkige tackle vond ik het zelf. Dat ene been blijft hangen van Struijk, daar gaat het mis lijkt het. Geen bewussie in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 13 uur geleden zei oblomov: rode kaart of niet? Duh natuurlijk rood. In welk parallele wereld is dit geel? Zo wat kwam Chelsea thuis goed weg tegen Villa 3-0 is zwaar geflatteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 4 hours ago, Kyrill said: Duh natuurlijk rood. In welk parallele wereld is dit geel? Zo wat kwam Chelsea thuis goed weg tegen Villa 3-0 is zwaar geflatteerd ik vind het geen rood. Gewoon prima tackle. pech dat die met dat linker been hem zo ongelukkig raakt. Chelsea was slecht inderdaad. Aston Villa speelde erg goed en we hadden het echt aan mendy en thiago silva te danken dat we met 1-0 de rust haalde. Toen kwam jorginho erin en was alles onder controle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik moet ook zeggen dat het geen rood is. Het was gewoon zeer ongelukkig. Zulke tackles zie je zo vaak en dan gaat het gewoon goed. Ik zou het terecht vinden als ze hem geen schorsing geven. Maar wel opvallend vier wedstrijden gespeeld Arsenal 1 doelpunt. Ronaldo 1 wedstrijd gespeeld twee doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 (bewerkt) 7 hours ago, delichris said: Ik moet ook zeggen dat het geen rood is. Het was gewoon zeer ongelukkig. Zulke tackles zie je zo vaak en dan gaat het gewoon goed. Ik zou het terecht vinden als ze hem geen schorsing geven. Maar wel opvallend vier wedstrijden gespeeld Arsenal 1 doelpunt. Ronaldo 1 wedstrijd gespeeld twee doelpunten. die goal van aubameyangeyangyang was wel een hele mooie 13 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 On 9/11/2021 at 5:44 PM, oblomov said: ik wil united eerst eens zien tegen de moeilijkere tegenstanders zoals Young Boys uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Belachelijk deze schorsing. Oh, iemand is onschuldig geblesseerd geraakt dus dan komt er maar een lange schorsing. Was Elliott niet geblesseerd, dan had Struijk voor exact deze tackle niet eens rood gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 toch mooi voor die jongen, was wel verbaasd dat die helemaal naar Rusland ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Blijf het een toffe speler vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Wolves - VAR is spannend 2 goals van Brentford terecht afgekeurd en 1 penalty terecht toegekend. 0-1, leuke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) 0-2, mooi hoor 18 september 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 1 uur geleden zei Satyr: 0-2, mooi hoor Lekker hoor. Ze hebben nog geen 1 uitduel verloren toch? Benieuwd hoe dat gaat uit bij Chelsea, City, Liverpool en United... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Lekker hoor. Ze hebben nog geen 1 uitduel verloren toch? Benieuwd hoe dat gaat uit bij Chelsea, City, Liverpool en United... Zegt genoeg dat je Arsenal niet meer noemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 17 minuten geleden zei delichris: Zegt genoeg dat je Arsenal niet meer noemt. Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he. Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he. Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat.... Ja en Ronaldo heeft al meer gescoord dan Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 5 minuten geleden zei delichris: Ja en Ronaldo heeft al meer gescoord dan Arsenal Wat zeg ik nou net 2 daarvan waren blunders van de keeper... En waarom focus je zoveel op Arsenal zal me eerder zorgen maken om City en Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Wat zeg ik nou net 2 daarvan waren blunders van de keeper... En waarom focus je zoveel op Arsenal zal me eerder zorgen maken om City en Chelsea Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 36 minutes ago, Kyrill said: Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he. Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat.... die heeft blijkbaar ernstige vorm van corona gehad dat is waarom die op de bank zit liverpool slecht begonnen, verdediging ziet er onstabiel uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 26 minutes ago, delichris said: Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan. eerder zorgen maken over West Ham, denk dat dat een redelijk comfortabele overwinning voor west ham gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 1 minuut geleden zei oblomov: eerder zorgen maken over West Ham, denk dat dat een redelijk comfortabele overwinning voor west ham gaat worden Dat mag je denken, maar ik denk van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) LOL Jota en dan praten over Werner… 18 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei delichris: Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan. Focust je wel op Arsenal. Bent 3x in korte tijd over Arsenal begonnen ik vind alleen maar schattig en compliment waardig je ons als concurrentie van jullie ziet.. Nu ruim 2 uur al 0 gehouden Terwijl @oblomov en @Rogier. Zeiden Arsenal zou verliezen van Norwich... 18 september 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Wat jij wilt @Kyrill. Ik ben net pas over Arsenal begonnen. Dus ik weet niet wat jij in een korte tijd verstaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten