Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 hours ago, Kyrill said:

Duh natuurlijk rood. In welk parallele wereld is dit geel? ;e

Zo wat kwam Chelsea thuis goed weg tegen Villa 3-0 is zwaar geflatteerd :uhoh:

ik vind het geen rood. Gewoon prima tackle. pech dat die met dat linker been hem zo ongelukkig raakt. 

Chelsea was slecht inderdaad. Aston Villa speelde erg goed en we hadden het echt aan mendy en thiago silva te danken dat we met 1-0 de rust haalde. Toen kwam jorginho erin en was alles onder controle 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet ook zeggen dat het geen rood is. Het was gewoon zeer ongelukkig. Zulke tackles zie je zo vaak en dan gaat het gewoon goed. Ik zou het terecht vinden als ze hem geen schorsing geven.

Maar wel opvallend vier wedstrijden gespeeld Arsenal 1 doelpunt. Ronaldo 1 wedstrijd gespeeld twee doelpunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 hours ago, delichris said:

Ik moet ook zeggen dat het geen rood is. Het was gewoon zeer ongelukkig. Zulke tackles zie je zo vaak en dan gaat het gewoon goed. Ik zou het terecht vinden als ze hem geen schorsing geven.

Maar wel opvallend vier wedstrijden gespeeld Arsenal 1 doelpunt. Ronaldo 1 wedstrijd gespeeld twee doelpunten.

die goal van aubameyangeyangyang was wel een hele mooie:classic_tongue: 

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei delichris:

Zegt genoeg dat je Arsenal niet meer noemt.

Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he.

Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat....:LO::sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Klopt zeg ik voor een reden, wij zijn geen topclub meer. En we hebben uit hun al verloren he.

Overigens Ronaldo gescoord 2x tegen newcastle he maar zag je wat voor blunders 2/4 goals waren voor hun keeper? Vreemd ook dat Karl Darlow niet speelde maar wel op de bank zat....:LO::sorry:

Ja en Ronaldo heeft al meer gescoord dan Arsenal :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wat zeg ik nou net 2 daarvan waren blunders van de keeper... En waarom focus je zoveel op Arsenal zal me eerder zorgen maken om City en Chelsea ;)

Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minutes ago, Kyrill said:

die heeft blijkbaar ernstige vorm van corona gehad dat is waarom die op de bank zit 

liverpool slecht begonnen, verdediging ziet er onstabiel uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, delichris said:

Blunders of niet ook die tellen. Ik hoef me geen zorgen te maken over City en Chelsea. Het gaat zoals het gaat. En ik focus me niet op Arsenal. Ik geeft alleen even een feit aan.

eerder zorgen maken over West Ham, denk dat dat een redelijk comfortabele overwinning voor west ham gaat worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Focust je wel op Arsenal. Bent 3x in korte tijd over Arsenal begonnen ;) ik vind alleen maar schattig en compliment waardig je ons als concurrentie van jullie ziet.. 

Nu ruim 2 uur al 0 gehouden :)

Terwijl @oblomov en @Rogier. Zeiden Arsenal zou verliezen van Norwich... ;c

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites