La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Dit is waarom ik in karma geloof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 15 minutes ago, Kyrill said: Hahahhaaha indrukwekkend hoor 1-0 voor bij rust tegen newcastle ik was extreem sarcastisch je kan niet winnen van STEVE BRUCE KEBAB MASTERCLASS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Woohoo VIVA RONALDO!!!!! You can hate us! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Oja koekoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 dat was een mooie goal van ronaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 13 minuten geleden zei La Pulga: Dit is waarom ik in karma geloof. 1-0 hahahah Yesssssss baby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) arsenal helemaal naar de 16e plek nu 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kyrill: 1-0 hahahah Yesssssss baby Ben ik stiekem ook blij mee, de wereld heeft niets aan een chagrijnige Karel. En goed voor de toto. Plek 16 hé, niet overdrijven. 11 september 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zojuist zei La Pulga: Ben ik stiekem ook blij mee, de wereld heeft niets aan een chagrijnige Karel. En goed voor de toto. Ik ben gelukkig als ik het al ben steeds korter chagrijniger nee maar United is zkr goed hoor maar CL winnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 ik hoop nog op een 93e minuut gelijkmaker van newcastle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) 2 minutes ago, Kyrill said: Ik ben gelukkig als ik het al ben steeds korter chagrijniger nee maar United is zkr goed hoor maar CL winnen.... daar heb je gelijk in. Dat kan alleen de elite zoals Chelsea. En als terry niet was uitgegleden dan had united die in 2008 ook niet gewonnen 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik ben gelukkig als ik het al ben steeds korter chagrijniger nee maar United is zkr goed hoor maar CL winnen.... Hij was sarcastisch. Wat een doelpunt van Bruno! 11 september 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 1 minute ago, La Pulga said: Hij was sarcastisch. ik wil united eerst eens zien tegen de moeilijkere tegenstanders zoals Young Boys uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zojuist zei oblomov: ik wil united eerst eens zien tegen de moeilijkere tegenstanders zoals Young Boys uit. Ben jij verdomme weer sarcastisch? Straks krijg je een A4tje terug dat Young Boys helemaal niet zo lastig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 6 minutes ago, La Pulga said: Ben jij verdomme weer sarcastisch? Straks krijg je een A4tje terug dat Young Boys helemaal niet zo lastig is ze verloren toch ook van istanbul başakşehir Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Onze degradatie kraker gewonnen!! Pepe ESR invalbeurd White en Gabriel wauw, geweldig verdedigd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 8 minuten geleden zei oblomov: ze verloren toch ook van istanbul başakşehir Ja wel even met 8 andere namen (gokje) die er nu staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 2 minutes ago, La Pulga said: Ja wel even met 8 andere namen (gokje) die er nu staan. zelfde geniale manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 25 minuten geleden zei oblomov: ik wil united eerst eens zien tegen de moeilijkere tegenstanders zoals Young Boys uit. Zolang tik hem breed Matic niet speelt ben ik tevreden. Door hem verloren ook vorig seizoen van die Turkse ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) 20 minutes ago, delichris said: Zolang tik hem breed Matic niet speelt ben ik tevreden. Door hem verloren ook vorig seizoen van die Turkse ploeg. en fred dan? 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Saul heeft niet zijn beste wedstrijd vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 13 uur geleden zei oblomov: en fred dan? Fred speelt beter dan tikkie breed Matic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 7 hours ago, delichris said: Fred speelt beter dan tikkie breed Matic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 37 minuten geleden zei oblomov: Deed ie dat maar eens voor ManUtd ja. Echt altijd een onbegrijpelijke aankoop gevonden, was in zijn laatste seizoen bij Chelsea al matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 1 hour ago, La Pulga said: Deed ie dat maar eens voor ManUtd ja. Echt altijd een onbegrijpelijke aankoop gevonden, was in zijn laatste seizoen bij Chelsea al matig. een Mourinho favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten