Azpi Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 ja weet ik, is ook maar een grapje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Ik lees overal dat Conte de nieuwe trainer van Arsenal gaat worden, lijkt mij wel een vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 1 hour ago, La Pulga said: Ik lees overal dat Conte de nieuwe trainer van Arsenal gaat worden, lijkt mij wel een vooruitgang. denk dat ze wat headlines nodig hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Op 1-9-2021 om 09:33 zei Arsène: Bellerin weg Op huurbasis maar..... Gozer is "alweer" 26 inmiddels... Jammer je die niet 2 jaar eerder voor 45-55 aan Barcelona verkocht hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 (bewerkt) hij zegt eigelijk ja we hebben een seizoen of 4 nodig. Heeft niet eens ambities voor dit seizoen. Ongelofelijk. Hoe kun je vertrouwen hebben in deze clown. Waarom heeft hij deze baan? wat kan die eigelijk? 4 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Edu was echt zo'n net niet speler, zeker in FM. Past prima bij Arsenal dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Ole heeft aangekondigd dat Ronaldo morgen gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 (bewerkt) 33 minutes ago, delichris said: Ole heeft aangekondigd dat Ronaldo morgen gaat spelen. Ronaldo heeft Ole verteld dat die morgen gaat spelen. 10 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 die emerson royal word helemaal weggespeeld door Zaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Dit is waarom clubvoetbal leuker is dan die rare interlands doordeweeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) ik heb echt een hekel aan die interland periode. Nu kun je vanaf 13.30 tot 22.30 leuke wedstrijden kijken. Het is trouwens ook veel leuker in de premier league nu dat ze veel laten gaan en niet overal voor fluiten. Palace verdient wel de 3 punten. 0-0 maar hele leuke wedstrijd 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 7 minuten geleden zei oblomov: ik heb echt een hekel aan die interland periode. Nu kun je vanaf 13.30 tot 22.30 leuke wedstrijden kijken. Het is trouwens ook veel leuker in de premier league nu dat ze veel laten gaan en niet overal voor fluiten. Palace verdient wel de 3 punten. 0-0 maar hele leuke wedstrijd Terechte penalty en ook een terechte tussenstand. Ronaldo in de basis, ben benieuwd straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) heuuuj Zaha. zo verdient. Gallagher ook zo goed heh 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 2 minutes ago, La Pulga said: Terechte penalty en ook een terechte tussenstand. Ronaldo in de basis, ben benieuwd straks. Steve Bruce masterclass? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) crystal palace fans zingen "Are you Arsenal in disguise" 11 september 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 37 minuten geleden zei oblomov: crystal palace fans zingen "Are you Arsenal in disguise" Hoe is met je clubje Aston Villa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Palace - Spurs was gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 1 minuut geleden zei Satyr: Palace - Spurs was gaaf niet gezien, resultaat ben ik wel erg blij mee iig. Maar ''elke'' keer Spurs in fout gaan, profiteren wij zelden helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 5 minutes ago, Kyrill said: Hoe is met je clubje Aston Villa? het is chelsea niet aston villa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Nou de eerste intikker is een feit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) 51 minuten geleden zei oblomov: het is chelsea niet aston villa Ok 11 september 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 SIIIIUUUUUUU wow ongelofelijk wat een klasse. man utd gaat sowieso CL winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Just now, Kyrill said: Waarom hadden we 1,5 maand geleden discussie over Villa en postte je allemaal filmpjes en posts over ze en ook over Buendia? omdat ik ook naar andere teams kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 11 minuten geleden zei oblomov: SIIIIUUUUUUU wow ongelofelijk wat een klasse. man utd gaat sowieso CL winnen Hahahhaaha indrukwekkend hoor 1-0 voor bij rust tegen newcastle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Hahahhaaha indrukwekkend hoor 1-0 voor bij rust tegen newcastle Hahahaha inderdaad, Norwich thuis en dan 0-0 staan is veel indrukwekkender Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten