Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

16 uur geleden zei ElPrincipito:

Tering, wat een uitslag van City tegen Arsenal. @Kyrill blijven ze er wel in dit jaar? Heb ik dus echt helemaal niks mee, B-aankopen, veel bla bla maar nooit fatsoenlijke prestaties in het afgelopen decennia. 

Dat denk ik niet. Denk dat het nog veel erger gaat worden als zij straks het spel moeten maken tegen andere lage middenmotors.

Arsenal gaat degraderen.

Ik ben er echt helemaal klaar mee met dit topic, is niet te harden dit. Ja Brentford uit was SLECHT!! Maar IEDER team kan verliezen van Chelsea en City!!! De CL winnaar, kampioen van Engeland en verliezend CL finalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook LIverpool met 11vs10 komt THUIS niet langs Chelsea!!!!!!!!!!!!!!!:sorry::classic_rolleyes:

En ELK DUEL MISTE WE BEHOORLIJK WAT SPELERS!!!!!!!!:moop:

Edited by Kyrill

10 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben er echt helemaal klaar mee met dit topic, is niet te harden dit. Ja Brentford uit was SLECHT!! Maar IEDER team kan verliezen van Chelsea en City!!! De CL winnaar, kampioen van Engeland en verliezend CL finalist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook LIverpool met 11vs10 komt THUIS niet langs Chelsea!!!!!!!!!!!!!!!:sorry::classic_rolleyes:

Rustig Karel, denk om je bloeddruk.

Je weet zelf ook wel als er van Norwich gewonnen wordt de wereld er heel anders uitziet. Moet je er alleen wel van winnen.

Nu is het gewoon even een beetje lollig doen om Arsenal, net zoals er werd eens wordt gelachen om Feyenoord of als Utrecht in Europa speelt. Neem het dan ook niet zo serieus.

24 minuten geleden zei Kyrill:

Dat zal allemaal best, maar er zit núl lijn in het spel, er is weinig kwaliteit aanwezig in de selectie, de jonge spelers zijn wisselvallig (Martinelli, Saka, ESR)  en er is feitelijk niet één speler die consequent voor doelpunten zorgt. Dit is ook niet iets wat nu op basis van 3 wedstrijden bepaald wordt, maar op basis van het traject dat Arsenal al jaren aflegt en in ieder geval op basis van die eerste 3 wedstrijden ook niet lijkt af te schudden. 

Ik begrijp ook niet zo goed waarom je nu boos bent, want het is geen persoonlijke aanval op jou, maar op de situatie van de club Arsenal. Dans maakt m.i. een terechte constatering - ik zou ook echt niet weten hoe Arsenal ploegen met een solide tactisch plan uit elkaar gaat spelen. Dus als je niet kan winnen van de topclubs en niet kan winnen van middenmoters en degradatiekandidaten, waar ga je dan je punten pakken? 

Edited by PJHoutman

18 uur geleden zei PJHoutman:

Hij gaat er toch gewoon met twee benen in Karel. Zelfs @Stefanos fluit hier voor.

Ligt eraan, tegen jou is het doorspelen. 

20 uur geleden zei Kyrill:

Thuisfluiter Atkinson ?? Das toch nooit een rode kaart lol, zeker niet in PL. En elke kans vliegt erin bij City... Man man man

Wat gek die scheidsrechter hij strekt zijn benen niets eens en houdt in

Dit is wat PJ al roept een Rood, Xhaka komt in met 2 voeten vooruit volledig van de grond. Dit is gewoon Buitensporig met gevaar voor de tegenstander. Schoolvoorbeeld. Zelfs in de UK. 

8 minutes ago, La Pulga said:

Ik kan niet kijken, ben je nou sarcastisch?

ja spelen echt slecht en wolves heeft pech dat ze nog niet gescoord hebben. Ze hebben ook een soort van pyjama aan 

Tottenham was ook saai trouwens. Hoop dat de serie A wat leuker is vanavond

Edited by oblomov

8 minuten geleden zei oblomov:

ja spelen echt slecht en wolves heeft pech dat ze nog niet gescoord hebben. Ze hebben ook een soort van pyjama aan 

Tottenham was ook saai trouwens. Hoop dat de serie A wat leuker is vanavond

Daar ging me toto.